Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Projektowi Legendy Polskie od początku towarzyszy duże zainteresowanie. W ciągu zaledwie kilkunastu tygodni w 2015 roku filmy "Smok" i "Twardowsky" wyświetlono ponad 6 mln razy. To imponujący wynik jeśli porównamy go do 8,3 mln widownii, jaką w 2015 roku zgromadziły w kinach wszystkie polskie filmy (źródło: Polski Instytut Sztuki Filmowej). Krótkometrażowe produkcje Legend Allegro zebrały tysiące pozytywnych komentarzy internautów.
Kilka kolejnych miesięcy intensywnej pracy zaowocowało sequelem "Twardowsky’ego" i dwoma nowymi historiami, w których znów pojawiają się dobrze znane postacie wyjęte prosto z kultury naszych przodków. Tym razem spotykamy Twardowsky’ego na statku Diablicy, którym uciekł z Księżyca. Niestety jego podróż nie potrwa długo - będzie musiał sporo nagrzeszyć, żeby uzupełnić specyficzne paliwo. Na domiar złego po piętach będzie mu deptać Diablica w towarzystwie Boruty i Rokity. Warto dodać, że postać diabła pojawiła się w Legendach Polskich już wcześniej, w czerwcu, kiedy swoją premierę miał audiobook "Wywiad z Borutą" z Tomaszem Drabkiem i Krystyną Jandą w rolach głównych. Dwugodzinna opowieść wyjaśnia historię powiązań Twardowsky’ego z Borutą, dla fanów projektu jest więc pozycją obowiązkową.
W "Twardowskym 2.0", podobnie jak w przypadku pozostałych Legend, na uwagę zasługuje też ścieżka dźwiękowa. Po raz kolejny twórcy sięgnęli po znany utwór w nowej aranżacji - "Aleja Gwiazd" Zdzisławy Sośnickiej w wykonaniu Anny Karwan i Matheo. Premiera teledysku, który sam w sobie stanowi kolejną filmową produkcję, będzie miała miejsce już 23 września.
Więcej informacji na legendy.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.09.2016, 12:12 |
Źródło informacji | Grupa Allegro |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ