Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Świderski zapowiadał, że w kolejnych kwartałach jednym z "motorów napędowych dalszego wzrostu spółki" będzie handel interentowy (e-commerce).
"Wiążemy z nim duże nadzieje. To linia biznesowa, która rozwija się w trzycyfrowym tempie jeśli chodzi o przychody" - mówił. Dodał, że podobnie jak obecnie WP zamierza się koncentrować na trzech kategoriach: odzieżowej (serwis Domodi), wyposażenie wnętrz (Homebook) i finanse (Money.pl).
Jako kolejny ważny element wzrostu, Świderski wskazał dalszy rozwój treści audiowizualnych. "Najważniejsze jest prezentowanie wysokiej jakości własnych, lub kupowanych treści. Osiągnęliśmy już zamierzony postęp, mamy ponad 165 proc. wzrost ilości treści wideo" - zaznaczył.
Innym obszarem, na który WP zamierza stawiać w przyszłości, są przynoszące coraz większe przychody usługi mobilne. "Jeszcze dwa lata temu były duże problemy z monetyzacją użytkowników mobilnych. Od tamtej pory również w tej dziedzinie notujemy trzycyfrowe wzrosty" - dodał.
Świderski poinformował również, bez podawania szczegółów, że WP planuje uruchomienie nowego serwisu, poszukuje partnerów do realizacji dłuższych form wideo na żądanie (VOD), a także kolejne przejęcia. (PAP)
rcze/ drag/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
| Data publikacji | 28.08.2015, 19:28 |
| Źródło informacji | PAP |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |