Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kontynuację projektu "Pokochaj olej rzepakowy” zatwierdziła pod koniec kwietnia Komisja Europejska.
„Wyróżnienie dla PSPO jest tym większe, że w ramach kwietniowej decyzji KE jako jedyna organizacja z terenu UE i jedyna z Polski uzyskaliśmy możliwość realizacji kampanii na rynku polskim – powiedziała Myśliwiec. Wyjaśniła, że zgodnie z aktualną polityką KE bardziej wspiera promocję artykułów rolno-spożywczych na rynkach krajów trzecich, więc coraz trudniej uzyskać dotację na realizację kampanii w Unii.
Zatwierdzony budżet kampanii wynosi ponad 1,6 mln euro netto, co w uproszczeniu oznacza wartość kampanii ponad 8 mln zł brutto. Komisja Europejska sfinansuje 50 proc. kosztów, 30 proc. wyłoży Agencja Rynku Rolnego, a pozostałe 20 proc. dołożą firmy członkowskie PSPO, m.in. Zakłady Tłuszczowe Kruszwica, spółka Komagra, zakłady Bielmar.
Program będzie realizowany od dnia podpisania umowy PSPO z ARR, co powinno nastąpić w ciągu najbliższych dwóch miesięcy. Działania w ramach programu zaplanowana na lata 2015-2018. Oprócz Polski PSPO będzie prowadzić podobną kampanię, choć na mniejszą skalę, również przez trzy lata w Słowacji.
Kampanię będzie prowadziło konsorcjum firm: Marketing&Communications Consultants i Media On., które było odpowiedzialne za pierwszą edycję kampanii "Pokochaj olej rzepakowy" .
W ramach programu zaplanowano m.in. działania w prasie, telewizji, internecie i w punktach sprzedaży. Specjalny przekaz ma dotrzeć również do grupy opiniotwórców, w tym m.in. do nauczycieli. (PAP)
awy/ gma/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.05.2015, 10:12 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |