Newsletter

"Wschodzący smok" na Międzynarodowej Konferencji dot. Ekologicznej Hodowli Zwierząt

28.09.2012, 12:00aktualizacja: 28.09.2012, 12:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

HAMBURG, Niemcy, 28 września, 2012 r. /PRNewswire/ - Druga Międzynarodowa Konferencja dot. Ekologicznej Hodowli Zwierząt zorganizowana przez Międzynarodową Federację Rolnictwa Ekologicznego (IFOAM, International Federation of Organic Agriculture Movements) odbyła się 12 września w Hamburgu - największym mieście portowym Niemiec. Zaproszonym sponsorem głównym była firma Satine Organic Milk należąca do Yili Group (China) (http://www.yili.com/en/about_yili/background.shtml).

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120928/CN80393)

Głównym tematem konferencji były ostatnie odkrycia w dziedzinie ekologicznej hodowli zwierząt na całym świecie. Niemal 100 instytucji i przedsiębiorstw z kilkudziesięciu krajów rozmawiało o trendzie ekologicznej hodowli, najnowszej technologii ekologicznej hodowli zwierząt gospodarskich, innowacjach w systemie zarządzania ekologicznym wypasem, konstrukcji zróżnicowanych ekosystemów ekologicznego wypasu i wielu innych zagadnieniach.

O godz. 10:00 czasu lokalnego, ceremonia otwarcia drugiej Międzynarodowej Konferencji dot. Ekologicznej Hodowli Zwierząt rozpoczęła się pod nadzorem dyrektora wykonawczego, Pana Markusa Arbenza. Profesor Fritz Schneider z Uniwersytetu w Brnie wygłosił inauguracyjne przemówienie rozpoczynające konferencję. Podczas tego trzydniowego spotkania miejsce miało wiele seminariów i ważnych przemówień dotyczących m.in. hodowli bydła mlecznego, związków pomiędzy wypasem, geografią i klimatem, przyszłości ekologicznego karmienia zwierząt gospodarskich, zdrowia i bezpiecznego pokarmu.

Firma Satine Organic Milk była obecna na konferencji, jako przedstawiciel chińskiego organicznego przemysłu mleczarskiego. Personel Satine przeprowadził szczegółowe rozmowy z innymi pracownikami przemysłu i podzielił się osiągnięciami dzisiejszego chińskiego organicznego przemysłu mleczarskiego.

Przewodniczący delegacji Satine powiedział: "Satine to produkt wypuszczony na rynek w 2007 r., będący pierwszym mlekiem organicznym na chińskim rynku mleczarskim. Przez lata dokładnie analizowaliśmy międzynarodowe standardy organiczne i zgodnie z nimi opracowaliśmy pełny łańcuch produkcyjny dla mleka organicznego, które w pełni spełnia międzynarodowe standardy".

Przewodniczący delegacji Satine przedstawił też w skrócie metody wypasu i produkcji firmy. Zgodnie z tym wprowadzeniem, mleko organiczne Satine pochodzi z pastwisk o wyjątkowo dobrych warunkach naturalnych, włącznie z odpowiednią szerokością geograficzną i wysokością nad poziomem morza (ponad tysiąc metrów), żyznymi glebami oraz odpowiednim nasłonecznieniem. Wypas odbywający się w takich warunkach zapewnia bogatszy w mleko produkt, co korzystnie wpływa na zdrowie krów i ogólną jakość mleka. Na takim obszarze na przestrzeni co najmniej trzech lat nie mogą być stosowane żadne pestycydy ani chemiczny nawóz. Gwarantuje to całkowitą naturalność i organiczność gleby.

W celu produkcji mleka organicznego Satine (Satine Organic Milk), wybrane zostały krowy czystej krwi rasy Holstein, a karmione są mieszanką zwyczajnej paszy kiszonej i specjalnie hodowanej lucerny przy wykorzystaniu zaawansowanej technologii TMR (Total Mixed Rations). Metoda ta odpowiada za odpowiednie zapotrzebowanie i równowagę żywieniową w diecie krów. Zatrudnionych jest tu wielu hodowców, którzy pracują w pełnym wymiarze godzin, aby kierować karmieniem i zapobiegać chorobom krów. Gwarantują oni, że podczas procesu karmienia, zwierzęta chronione są przed zanieczyszczeniem pestycydami, nawozem lub antybiotykami. Każda krowa rasy Holstein posiada osobny boks i wystarczającą ilość miejsca, aby zachowany był odpowiedni komfort i wszelkie możliwe warunki do produkcji mleka wysokiej jakości z dużą zawartością tłuszczu i bogatego w białko, tak aby spełniało wszelkie standardy odżywcze dla międzynarodowego mleka organicznego.

Rozlewane przy pomocy międzynarodowej, zaawansowanej aseptycznej linii rozlewniczej, mleko organiczne Satine jest najlepszym przykładem najwyższego poziomu dzisiejszego chińskiego przemysłu mleczarskiego, a jego jakość w pełni spełnia międzynarodowe standardy organiczne. Dlatego też mleko organiczne Satine zostało wyróżnione przez IFOAM, stając się przy tym jedyną chińską marką mleczarską z członkowstwem w IFOAM.

W ostatnich latach, jedzenie organiczne stało się popularne na świecie ze względu na swoją naturalność i korzyści zdrowotne. Raport wskazuje, że globalna wartość rynkowa jedzenia organicznego wzrosła w 2010 roku do 100 miliardów i wciąż rośnie, ze średnią roczną stopą wzrostu na poziomie ponad 20%. Zwłaszcza Chiny odczuły duży wzrost, który wyniósł w tym kraju 30,57%. Oznacza to, że do roku 2015 spożycie jedzenia organicznego w Chinach wzrośnie w granicach od 24,8 do 59,4 mld USD. Trend spożywania jedzenia organicznego odzwierciedla pragnienie ekologicznego stylu życia promowanego przez Satine.

Jako wiodąca marka na rynku mleczarstwa organicznego, firma Satine promuje rozwój chińskiego, krajowego przemysłu organicznego oraz walczy o dalsze uznanie chińskich produktów mleczarskich na rynku międzynarodowym. Według Satine, firma nieustannie umacnia swoje relacje z pracownikami przemysłu organicznego w kraju i za granicą oraz jest na bieżąco z najnowszymi trendami międzynarodowego rozwoju organicznego. Ponadto, Satine skupi swoje działania na promocji rozwoju chińskiego przemysłu organicznego, tworząc zdrowsze, organiczne środowisko w celu zwiększenia zaufania i ilości wysokiej jakości organicznych produktów mleczarskich na rynku międzynarodowym.

Źródło: Yili Group (China)

KONTAKT:

Damon Gao

tel. +86-10-65698893

e-mail: damon@hanlin.cn

dla Yili Group (China)

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.09.2012, 12:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ