Newsletter

Zlecone: Accenture z myślą o przejściu na wyższy poziom pozycjonowania firmy rozpoczyna nową kampanię pod hasłem "High performance. Delivered"

17.11.2011, 16:46aktualizacja: 17.11.2011, 16:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Firma Accenture (NYSE: ACN) rozpoczęła nową światową kampanię "High performance. Delivered" ("Świetne wyniki. Zapewnione"), która przenosi pozycjonowanie firmy na kolejny poziom poprzez ukazanie pełnego zakresu możliwości firmy i skoncentrowanie się na wartości, jaką Accenture tworzy dla swoich klientów.

Kampania będzie realizowana w kontaktach z klientem w ramach każdej marki i będzie skierowana do zewnętrznych oraz wewnętrznych odbiorców - z uwzględnieniem reklamy drukowanej, reklamy na lotniskach, zewnętrznej i emitowanej w stacjach radiowych i telewizyjnych. Będzie ona również uwzględniać szeroką gamę elementów cyfrowych, takich jak: reklama internetowa, wyszukiwanie, platformy mobilności, media społeczne i interaktywne billboardy, materiały marketingowe dotyczące rekrutacji, prezentacje dla klientów, unowocześniona strona internetowa firmy, komunikacja z pracownikami oraz kreowanie marki w siedzibach Accenture w ponad 200 miastach na sześciu kontynentach

"Ta nowa kampania to kolejny rozdział w rozwoju odnoszącego sukcesy pozycjonowania marki 'High performance. Delivered' - powiedziała Roxanne Taylor, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Accenture. 'High performance. Delivered' ('Świetne wyniki. Zapewnione') to esencja naszej strategii biznesowej. Kampania podkreśla sposób, w jaki wykorzystujemy nasze doświadczenie w branży oraz nasze wiodące umiejętności w zakresie konsultingu i technologii w celu stworzenia znaczącej, namacalnej wartości biznesowej dla klientów. Pozytywna reakcja naszych klientów na nową kampanię pokazuje, że nasze pozycjonowanie marki przemawia do nich teraz bardziej niż kiedykolwiek".

Do kluczowych elementów kampanii należy stała seria studiów przypadku skupiających się na wynikach z udziałem klientów, wykorzystywanych w wielu różnych kanałach marketingowych, z uwzględnieniem reklamy. Na przykład, reklama z udziałem firmy Unilever dotyczy tego, jak Accenture pomogła tej globalnej firmie w wykorzystaniu technologii w celu uproszczenia, ustandaryzowana i ujednolicenia procesów biznesowych w ponad 100 krajach - co pozwoliło firmie Unilever na zaoszczędzenie 1 miliarda USD. Inna reklama przedstawia, jak Accenture pomogła firmie Marriott w znalezieniu się wśród najlepszej dziesiątki stron internetowych zajmujących się działalnością detaliczną, poprzez wdrożenie platformy, która umożliwia klientom łatwiejszą rezerwację - pozwoliło to firmie Marriott na osiągnięcie rocznej sprzedaży internetowej o wartości 7 miliardów USD.

Reklama oraz inne elementy kampanii marki również podkreślają szeroki zakres możliwości Accenture w ramach konsultingu, technologii oraz outsourcingu, w szczególności w dziedzinach o dużym popycie, na przykład mobilności, analityce, marketingu cyfrowym oraz zrównoważonym rozwoju, a także wiedzy i doświadczenia firmy w ponad 40 branżach, oraz w ramach pomocy klientom, w jak najlepszym wykorzystaniu możliwości wynikających z głównych tendencji biznesowych, takich jak innowacje i globalizacja.

Oprócz wykorzystania przyciągających uwagę obrazów, pomysłowego sloganu i wyrazistej palety kolorów, nowa kampania marki zawiera symbol - ">" - który stanowi część logo firmy od ponad 10 lat.

Accenture będzie kontynuować kampanię reklamową na lotniskach, z nowymi reklamami umieszczonymi na 73 lotniskach w 35 krajach. Nowa kampania będzie uwzględniać instalacje wielkoformatowe, począwszy od reklam na budynkach i taksówkach, po billboardy, w głównych ośrodkach biznesowych na całym świecie oraz zwiększone inwestycje w marketing cyfrowy oraz media społeczne.

"Jesteśmy uznanym pionierem w branży marketingu B2B oraz od wielu lat zajmujemy się przełamywaniem konwencji w tej dziedzinie poprzez uwzględnianie w marketingu podejścia konsumenckiego - powiedział Taylor. - Jestem dumny, że staliśmy się znani dzięki innowacjom - zdobywaniu nowych obszarów i wyznaczaniu nowych standardów".

W celu zwiększenia kreatywności i wydajności, firma Accenture wprowadziła nowy globalny model reklamy poprzez oddzielenie przygotowania kampanii od jej realizacji. W celu przygotowania kampanii, Accenture powołała TBWA/Chiat/Day jako nową agencję odpowiedzialną za opracowanie kampanii. Firma Tag Worldwide została wybrana jako agencja produkcyjna Accenture odpowiedzialna za tłumaczenie i wdrożenie kampanii we wszystkich mediach na świecie. MEC WPP nadal jest odpowiedzialna za globalne planowanie i nabycia w mediach.

Accenture obecnie znajduje się na 45. pozycji rankingu 100 najlepszych globalnych marek Interbrand, a wartość marki wynosi 8 miliardów USD. Stanowi to 55-procentowy wzrost wartości marki od 2002 r., kiedy to firma Accenture zadebiutowała w rankingu 100 najlepszych globalnych marek Interbrand, zajmując pozycję 53.

Więcej informacji na temat nowej kampanii marki Accenture znajduje się na stronie: http://www.accenture.com/us-en/landing-pages/Advertising/Pages/global-advertising.aspx?c=ad_giadvertFY12_10000100&n=em_1111.

Informacje o Accenture

Accenture to światowa firma zajmująca się konsultingiem w zarządzaniu, usługami technologicznymi oraz outsourcingiem, zatrudniająca około 236 000 osób będących do dyspozycji klientów w ponad 120 krajach. Łącząc niezrównane doświadczenie, wszechstronne możliwości we wszystkich branżach i funkcjach biznesowych oraz szeroko zakrojone badania dotyczące firm odnoszących największe sukcesy na świecie, Accenture współpracuje z klientami - firmami lub rządami krajów - w celu pomagania im w osiąganiu jak najlepszych wyników. Firma wytworzyła przychody netto w wysokości 25,5 miliarda USD za rok podatkowy kończący się  31 sierpnia 2011 roku. Strona internetowa firmy znajduje się pod adresem http://www.accenture.com.

KONTAKT:

Accenture

Alex Pachetti

tel. (917) 452-5519

e-mail: alex.pachetti@accenture.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.11.2011, 16:46
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ