Pobierz materiał i Publikuj za darmo
KABUL, Afganistan, 31 marca 2012 r. /PRNewswire/ - Afghan Wireless ("AWCC"), wiodący afgański operator telekomunikacyjny i jeden z największych pracodawców prywatnych w tym kraju, przekroczył znaczący próg zatrudnienia ponad 4 300 pracowników narodowości afgańskiej. W perspektywie krótkoterminowej, do 10. rocznicy swojego istnienia, AWCC zamierza zatrudnić 5 000 takich pracowników, aby udowodnić, że przykłada dużą wagę do rozwoju społeczeństwa Afganistanu. Firma w sposób pośredni przyczyniła się do stworzenia miejsc pracy dla ponad 100 000 Afgańczyków w firmach oferujących odsprzedaż kart Top Up, podmiotach będących członkami PCO (ang. Public Call Office) oraz u dystrybutorów kart sim. W chwili obecnej personel AWCC w 97% stanowią Afgańczycy, co - jeśli chodzi o kadry i zarządzanie - czyni ją firmą prawdziwie afgańską.
4 300 pracowników uczestniczy w "Programie Rozwoju Ludności Afganistanu" (ang. Afghan Development Program, ADP), w ramach którego AWCC organizuje szkolenia i programy pomagające zarządzać talentami i utrzymaniem najcenniejszych pracowników. Amin Ramin, dyrektor zarządzający AWCC, wypowiedział się następująco na temat inwestowania w kadry: „Długoterminowy sukces AWCC w decydującym stopniu zależy od sukcesu naszych pracowników, dlatego firma inwestuje w nich, oferując im szkolenia i rozwój. Pragniemy, by AWCC odgrywało istotną rolę w rozwoju Afganistanu, co oznaczać będzie także lepsze standardy życia dla personelu firmy. Całe kierownictwo AWCC ma za zadanie wspierać kulturę pracy, która pozwoli pracownikom rozwijać się zawodowo i doskonalić w sferze prywatnej, aby mogli w pełni uwolnić swój potencjał".
Nadir Abdullah, kierownik działu kadr w AWCC, skomentował tworzenie miejsc pracy dla Afgańczyków następująco: "Każdego dnia AWCC aktywnie poszukuje nowych pracowników narodowości afgańskiej, oferując im możliwości rozwoju zawodowego w trzech obszarach:
1. doświadczenie zawodowe;
2. relacje zawodowe tworzone poprzez wzajemne kontakty i wymianę opinii;
3. standardowe szkolenia".
Prezes zarządu AWCC, Ehsan Bayat, z dumą obserwuje zaangażowanie Afgańczyków w dalszą rozbudowę i utrzymanie tej sieci: "Firma AWCC stara się utrzymać pozycję lidera branży telekomunikacyjnej i jest ciągle zainteresowana zatrudnianiem kobiet i mężczyzn narodowości afgańskiej, którzy przyczynią się do rozwoju firmy. Dzięki szkoleniom i doświadczeniu wyniesionemu z pracy, Afgańczycy szybko zrozumieli sposób działania sektora telekomunikacji i teraz zarządzają wieloma aspektami działalności AWCC. Mogą tym samym utrzymać swoje rodziny i wieść lepsze życie. Poza tym, wielu z pracowników AWCC, dzięki zdobytemu doświadczeniu, rozpoczęło własną działalność lub przeszło do innych firm, co również przyczyniło się do rozwoju afgańskiej siły roboczej".
Aby otrzymać informacje na temat możliwości zatrudnienia i przyłączyć się do inicjatywy AWCC na rzecz wspierania ludności Afganistanu, należy skontaktować się z AWCC za pośrednictwem strony http://www.afghan-wireless.com.
Informacje o Afghan Wireless
Firma AWCC, posiadająca siedzibę w Kabulu, założona przez Ehsana Bayata, świadczy usługi dla blisko 4 000 000 użytkowników w całym Afganistanie i jest jednym z największych pracodawców na afgańskim rynku. AWCC zatrudnia bezpośrednio ponad 4 300 osób i kolejne 100 000 pośrednio. AWCC jest liderem w dostarczaniu bezprzewodowych i szerokopasmowych rozwiązań w branży telekomunikacyjnej dla klientów indywidualnych i firm. Dodatkowe informacje dostępne są na stronie http://www.afghan-wireless.com lub w serwisie internetowym Telephone Systems International ("TSI"): http://www.tsiglobe.com.
Źródło: Afghan Wireless
KONTAKT:
Alberto Lopez
tel. +97-142278695
e-mail: a.lopez@tsiglobe.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.04.2012, 18:49 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |