Newsletter

Zlecone: Afghan Wireless na drodze do zatrudnienia 5 000 pracowników narodowości afgańskiej

02.04.2012, 18:49aktualizacja: 02.04.2012, 18:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

KABUL, Afganistan, 31 marca 2012 r. /PRNewswire/ - Afghan Wireless ("AWCC"), wiodący afgański operator telekomunikacyjny i jeden z największych pracodawców prywatnych w tym kraju, przekroczył znaczący próg zatrudnienia ponad 4 300 pracowników narodowości afgańskiej. W perspektywie krótkoterminowej, do 10. rocznicy swojego istnienia, AWCC zamierza zatrudnić 5 000 takich pracowników, aby udowodnić, że przykłada dużą wagę do rozwoju społeczeństwa Afganistanu. Firma w sposób pośredni przyczyniła się do stworzenia miejsc pracy dla ponad 100 000 Afgańczyków w firmach oferujących odsprzedaż kart Top Up, podmiotach będących członkami PCO (ang. Public Call Office) oraz u dystrybutorów kart sim. W chwili obecnej personel AWCC w 97% stanowią Afgańczycy, co - jeśli chodzi o kadry i zarządzanie - czyni ją firmą prawdziwie afgańską.

4 300 pracowników uczestniczy w "Programie Rozwoju Ludności Afganistanu" (ang. Afghan Development Program, ADP), w ramach którego AWCC organizuje szkolenia i programy pomagające zarządzać talentami i utrzymaniem najcenniejszych pracowników. Amin Ramin, dyrektor zarządzający AWCC, wypowiedział się następująco na temat inwestowania w kadry: „Długoterminowy sukces AWCC w decydującym stopniu zależy od sukcesu naszych pracowników, dlatego firma inwestuje w nich, oferując im szkolenia i rozwój. Pragniemy, by AWCC odgrywało istotną rolę w rozwoju Afganistanu, co oznaczać będzie także lepsze standardy życia dla personelu firmy. Całe kierownictwo AWCC ma za zadanie wspierać kulturę pracy, która pozwoli pracownikom rozwijać się zawodowo i doskonalić w sferze prywatnej, aby mogli w pełni uwolnić swój potencjał".

Nadir Abdullah, kierownik działu kadr w AWCC, skomentował tworzenie miejsc pracy dla Afgańczyków następująco: "Każdego dnia AWCC aktywnie poszukuje nowych pracowników narodowości afgańskiej, oferując im możliwości rozwoju zawodowego w trzech obszarach:

1. doświadczenie zawodowe;

2. relacje zawodowe tworzone poprzez wzajemne kontakty i wymianę opinii;

3. standardowe szkolenia".

Prezes zarządu AWCC, Ehsan Bayat, z dumą obserwuje zaangażowanie Afgańczyków w dalszą rozbudowę i utrzymanie tej sieci: "Firma AWCC stara się utrzymać pozycję lidera branży telekomunikacyjnej i jest ciągle zainteresowana zatrudnianiem kobiet i mężczyzn narodowości afgańskiej, którzy przyczynią się do rozwoju firmy. Dzięki szkoleniom i doświadczeniu wyniesionemu z pracy, Afgańczycy szybko zrozumieli sposób działania sektora telekomunikacji i teraz zarządzają wieloma aspektami działalności AWCC. Mogą tym samym utrzymać swoje rodziny i wieść lepsze życie. Poza tym, wielu z pracowników AWCC, dzięki zdobytemu doświadczeniu, rozpoczęło własną działalność lub przeszło do innych firm, co również przyczyniło się do rozwoju afgańskiej siły roboczej".

Aby otrzymać informacje na temat możliwości zatrudnienia i przyłączyć się do inicjatywy AWCC na rzecz wspierania ludności Afganistanu, należy skontaktować się z AWCC za pośrednictwem strony http://www.afghan-wireless.com.

Informacje o Afghan Wireless

Firma AWCC, posiadająca siedzibę w Kabulu, założona przez Ehsana Bayata, świadczy usługi dla blisko 4 000 000 użytkowników w całym Afganistanie i jest jednym z największych pracodawców na afgańskim rynku. AWCC zatrudnia bezpośrednio ponad 4 300 osób i kolejne 100 000 pośrednio. AWCC jest liderem w dostarczaniu bezprzewodowych i szerokopasmowych rozwiązań w branży telekomunikacyjnej dla klientów indywidualnych i firm. Dodatkowe informacje dostępne są na stronie http://www.afghan-wireless.com lub w serwisie internetowym Telephone Systems International ("TSI"): http://www.tsiglobe.com.

Źródło: Afghan Wireless

KONTAKT:

Alberto Lopez

tel. +97-142278695

e-mail: a.lopez@tsiglobe.com  

 

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.04.2012, 18:49
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ