Newsletter

Zlecone: Amber Gold zapewnia o bezpieczeństwie powierzonych środków

31.07.2012, 19:09aktualizacja: 31.07.2012, 19:09

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Amber Gold pragnie uspokoić swoich klientów. Wbrew pojawiającym się w mediach nieprawdziwym doniesieniom, firma jest w dobrej kondycji finansowej. Za kilka dni zakończy się badanie finansowe prowadzone przez biegłych rewidentów. Bilans spółki zostanie publicznie zaprezentowany w taki sam sposób, jak przedstawiają swoje wyniki spółki giełdowe.

Amber Gold od trzech lat przekazuje gdańskiej prokuraturze wszystkie dokumenty, o które ta się zwraca do spółki. Dodatkowo Amber Gold skierował własny wniosek do prokuratury przeciwko Komisji. W naszym przekonaniu Komisja bezpodstawnie umieściła firmę na tzw. liście ostrzeżeń publicznych. Stało się to tłem do negatywnych, niemających oparcia w faktach publikacji wywołujących niepokój u naszych obecnych i potencjalnych klientów.

Amber Gold jest otwarty na współpracę ze wszystkimi organami publicznymi mogącymi pomóc w rozwianiu wątpliwości wokół spółki. Nie mamy niestety żadnego wpływu na to, że niektóre podmioty wysuwają zupełnie bezpodstawne twierdzenia, że środki powierzone nam przez klientów są zagrożone.

Amber Gold prowadzi swoją działalności w sposób zgodny z prawem, uczciwy, i jak najbardziej przejrzysty, oferując klientom korzystne usługi finansowe. Pracują dla nas specjaliści najwyższej klasy z wieloletnim doświadczeniem w bankowości. Informacje o kadrze zarządzającej spółką są dostępne dla wszystkich zainteresowanych na stronie internetowej: http://www.ambergold.com.

Właściciele, Zarząd oraz wszyscy pracownicy Amber Gold zapewniają, że wbrew bezpodstawnym zarzutom i opiniom wydawanym przez niektóre media, nie ma powodów do niepokoju o powierzone naszej firmie środki. Zostanie to udowodnione w opublikowanym w ciągu kilku dni bilansie spółki.

Pojawiające się problemy z wpływaniem na czas środków do naszych klientów są związane tylko i wyłączenie z problemem technicznym. Według prowadzonych statystyk do tej pory takich przypadków było kilkadziesiąt (np. wczoraj 6 na 265 wypłat). Od początku działalności codziennie realizujemy kilkaset wypłat środków i odsetek do naszych klientów.

Jednak negatywne informacje o naszej firmie, wzbudza niepokój pośród naszych Klientów.

Zdarzają się niestety przypadki, że zaniepokojeni klienci zgłaszają się po swoje środki w dniu bądź dzień po wygaśnięcia umowy, zapominając, że zgodnie z zawieranymi umowami środki są przelewane na drugi dzień roboczy po wygaśnięciu umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta przed jej terminowym końcem, zgodnie z umową mamy 14 dni na realizację wypłaty.

Wynikające stąd nieporozumienia, mogą być według naszego przekonania źródłem skarg części klientów.

Wszystkich klientów, którzy mają jakiekolwiek wątpliwości bądź opóźnienia w otrzymywaniu wypłat prosimy o kontakt z Biurem Transakcji pod nr tel. 58 731 51 26, e-mail: biuro.transakcji@ambergold.com.

Godziny obsługi: poniedziałek - piątek 8:00 - 20:00.

Zespół Amber Gold

KONTAKT:

e-mail: prasa@ambergold.com

Źródło informacji: Amber Gold

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 31.07.2012, 19:09
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ