Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Aplikacja "Social Memories" tworzy książkę z informacjami zaczerpniętymi z profilu na Facebooku
- Użytkownicy z całego świata mogą zamówić osobistą drukowaną historię aktywności na Facebooku
BONN, Niemcy - (BUSINESS WIRE) - Deutsche Post DHL, największy na świecie koncern oferujący usługi logistyczne i pocztowe, udostępnił nową usługę dla użytkowników Facebooka - aplikację "Social Memories". Aplikacja daje użytkownikom możliwość zatrzymywania informacji, które w przypadku tradycyjnej formy Facebooka zwyczajnie umykają. Książka dostosowana jest do potrzeb użytkownika i zbiera informacje umieszczone na profilu oraz jest urozmaicona zdjęciami i infografikami. Książka przekształca ulotne informacje dotyczące użytkowników portalu w trwałe wspomnienia. Social Memories została utworzona wspólnie z agencją Cosalux i jest przeznaczona do użytkowników Facebooka na całym świecie. Aplikacja jest dostępna na http://www.facebook.com/socialmemories lub http://www.socialmemories.de.
"Deutsche Post DHL zawsze przekazywała wspomnienia, jednak do tej pory wspomnienia były zapisane w listach i na pocztówkach, teraz coraz częściej zastępowanych przez nowe formy komunikacji cyfrowej - mówi Clemens Beckmann, wiceprezes Deutsche Post Innovation. - Nasze obecne dokonania stanowią absolutny przełom, zacieramy granicę między światem cyfrowym i światem materialnym".
Aplikacja jest dostępna w dwóch wersjach: jako darmowy album cyfrowy składający się z wybranych stron książki lub jako wydrukowana 28-stronicowa wersja papierowa w twardej oprawie, która może być przesłana do dowolnego miejsca na świecie. Po wybraniu okresu, którego dotyczyć ma książka, aplikacja Social Memories automatycznie zaczyna tworzyć książkę ze zdjęciami, danymi statystycznymi zaczerpniętymi z profilu użytkownika, aktualizacjami statusu i zdjęć. Zdjęcia mogą być dopasowywane indywidualnie.
Aplikacja działa w pełnej zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych. Przeprowadza analizę danych zawartych w profilu użytkownika zapisując informacje o najbardziej aktywnych znajomych czy najbardziej popularnych wpisach na tablicy. Wyniki są następnie przedstawiane w formie łatwych do odczytania wykresów. Użytkownik może również wybrać jedną z trzech wersji kolorystycznych i różnych wersji językowych książki. Wirtualna półka na książki umożliwia "kartkowanie" książek utworzonych w pamięci osobistej. Dostępne są również vouchery umożliwiające podarowanie książki jako prezentu.
Utworzono już prawie 70 000 wirtualnych książek od czasu uruchomienia, w połowie maja, aplikacji Social Memories. Deutsche Post DHL ma w planach rozszerzenie możliwości aplikacji, aby udostępnić użytkownikom możliwie najbardziej spersonalizowaną wersję aplikacji.
Strona internetowa: http://www.dp-dhl.com
KONTAKT:
Europa i Niemcy:
Deutsche Post DHL
Media Relations
Uwe Bensien
tel. +49-228-182-99-44
e-mail: pressestelle@deutschepost.de
lub
obie Ameryki:
DHL Media Relations
Bea Garcia
tel. +1-954-701-9265
e-mail: bea.garcia@dhl.com
lub
region Azji i Pacyfiku, Europy Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki:
DHL Media Relations
Anita Gupta
tel. +65-62166290
e-mail: Anita.Gupta@dhl.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.07.2011, 16:54 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |