Newsletter

Zlecone: Deutsche Post DHL oferuje spersonalizowaną aplikację do drukowania informacji z Facebooka

14.07.2011, 16:54aktualizacja: 14.07.2011, 16:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Aplikacja "Social Memories" tworzy książkę z informacjami zaczerpniętymi z profilu na Facebooku

- Użytkownicy z całego świata mogą zamówić osobistą drukowaną historię aktywności na Facebooku

BONN, Niemcy - (BUSINESS WIRE) - Deutsche Post DHL, największy na świecie koncern oferujący usługi logistyczne i pocztowe, udostępnił nową usługę dla użytkowników Facebooka - aplikację "Social Memories". Aplikacja daje użytkownikom możliwość zatrzymywania informacji, które w przypadku tradycyjnej formy Facebooka zwyczajnie umykają. Książka dostosowana jest do potrzeb użytkownika i zbiera informacje umieszczone na profilu oraz jest urozmaicona zdjęciami i infografikami. Książka przekształca ulotne informacje dotyczące użytkowników portalu w trwałe wspomnienia. Social Memories została utworzona wspólnie z agencją Cosalux i jest przeznaczona do użytkowników Facebooka na całym świecie. Aplikacja jest dostępna na http://www.facebook.com/socialmemories lub http://www.socialmemories.de.

"Deutsche Post DHL zawsze przekazywała wspomnienia, jednak do tej pory wspomnienia były zapisane w listach i na pocztówkach, teraz coraz częściej zastępowanych przez nowe formy komunikacji cyfrowej - mówi Clemens Beckmann, wiceprezes Deutsche Post Innovation. - Nasze obecne dokonania stanowią absolutny przełom, zacieramy granicę między światem cyfrowym i światem materialnym".

Aplikacja jest dostępna w dwóch wersjach: jako darmowy album cyfrowy składający się z wybranych stron książki lub jako wydrukowana 28-stronicowa wersja papierowa w twardej oprawie, która może być przesłana do dowolnego miejsca na świecie. Po wybraniu okresu, którego dotyczyć ma książka, aplikacja Social Memories automatycznie zaczyna tworzyć książkę ze zdjęciami, danymi statystycznymi zaczerpniętymi z profilu użytkownika, aktualizacjami statusu i zdjęć. Zdjęcia mogą być dopasowywane indywidualnie.

Aplikacja działa w pełnej zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych. Przeprowadza analizę danych zawartych w profilu użytkownika zapisując informacje o najbardziej aktywnych znajomych czy najbardziej popularnych wpisach na tablicy. Wyniki są następnie przedstawiane w formie łatwych do odczytania wykresów. Użytkownik może również wybrać jedną z trzech wersji kolorystycznych i różnych wersji językowych książki. Wirtualna półka na książki umożliwia "kartkowanie" książek utworzonych w pamięci osobistej. Dostępne są również vouchery umożliwiające podarowanie książki jako prezentu.

Utworzono już prawie 70 000 wirtualnych książek od czasu uruchomienia, w połowie maja, aplikacji Social Memories. Deutsche Post DHL ma w planach rozszerzenie możliwości aplikacji, aby udostępnić użytkownikom możliwie najbardziej spersonalizowaną wersję aplikacji.

Strona internetowa: http://www.dp-dhl.com

KONTAKT:

Europa i Niemcy:

Deutsche Post DHL

Media Relations

Uwe Bensien

tel. +49-228-182-99-44

e-mail: pressestelle@deutschepost.de

lub

obie Ameryki:

DHL Media Relations

Bea Garcia

tel. +1-954-701-9265

e-mail: bea.garcia@dhl.com

lub

region Azji i Pacyfiku, Europy Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki:

DHL Media Relations

Anita Gupta

tel. +65-62166290

e-mail: Anita.Gupta@dhl.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.07.2011, 16:54
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ