Newsletter

Zlecone: Diamond Dash w wersji mobilnej - Wooga wypuszcza popularną grę społecznościową na urządzenia z systemem iOS

07.12.2011, 17:49aktualizacja: 07.12.2011, 17:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Berliński producent udostępnia światowej sławy grę w App Store. Klasyczna gra w wersji na iPhone i iPad została dziś zaprezentowana w Paryżu.

PARYŻ, Francja - (BUSINESS WIRE) - Diamond Dash, najpopularniejsza gra typu arcade na Facebooku, teraz dostępna jest również w darmowej wersji w App Store. Zaczynając od dziś, Wooga - trzeci największy producent gier na Facebooku - oferuje Diamond Dash w wersji na iPhone, iPod touch i iPad. Dotychczas ta wciągająca gra dostępna była na Facebooku, gdzie zjednała sobie ponad 10 milionów użytkowników miesięcznie. Producent zaprezentował dzisiaj nową, mobilną wersję gry podczas Le Web - największej w Europie konferencji branży internetowej.

Diamond Dash to 60-sekundowy sprawdzian dla refleksu gracza. W podanym czasie należy dopasować i usunąć z planszy jak najwięcej elementów tego samego koloru. Gracze, w walce o jak największą liczbę punktów, mogą między sobą rywalizować w cotygodniowych turniejach. Miejsca w top 3 nagradzane są medalami: złotym, srebrnym i brązowym. Wersja iOS automatycznie synchronizowana jest z Facebookiem, można więc teraz poprawiać swój wynik, grając na różnych platformach w każdym miejscu i czasie.

Gra Diamond Dash od wydania w marcu br. przyciągnęła ponad 25 milionów ludzi i w sierpniu 2011 zdobyła nagrodę European Games Award za najlepszą grę społecznościową. Obecnie plasuje się w czołówce 10 gier społecznościowych na Facebooku.

W aplikacji na iPhone(TM), iPod touch(TM) i iPad(TM) elementy graficzne i przyciski sterujące zostały dostosowane do urządzeń mobilnych, dzięki czemu zagorzali użytkownicy mogą w pełni cieszyć się ulubioną grą - również wtedy, kiedy są w ruchu.

Materiały w wysokiej rozdzielczości, zwiastun oraz wersja gry do pobrania na: http://www.wooga.com/diamond-dash-mobile/

Zalety:

- automatyczne zestawianie wyników osiąganych przez rywali dzięki łączności z Facebookiem,

- dziewięć wersji językowych (niemiecka, holenderska, angielska, francuska, włoska, polska, portugalska, hiszpańska i turecka),

- regularne aktualizacje z nowymi dodatkami.

Diamond Dash jest aktualnie dostępna w darmowej wersji do pobrania na iPhone, iPod touch i iPad.

Informacje o Wooga

Założona w 2009 roku w Berlinie - głównym europejskim ośrodku nowych technologii - Wooga jest trzecim największym producentem gier społecznościowych na świecie. Firma tworzy wysokiej jakości gry na Facebooka i systemy iOS, kładąc szczególny nacisk na ich emocjonalny charakter, funkcjonalność i dostępność - w aż siedmiu wersjach językowych.

Wooga specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych i oryginalnych aplikacji, adresowanych do graczy w każdym wieku, co pozwoliło jej zająć mocną pozycję w świecie gier komputerowych, zdobywając miliony fanów. Aktualnie, grono odbiorców gier zamieszczanych przez Wooga nieodpłatnie na Facebooku to ponad 34 miliony aktywnych użytkowników miesięcznie, z czego 70 stanowią kobiety.

Gry generują zysk poprzez sprzedaż interaktywnych produktów, dla przykładu gracze Monster World kupili dotychczas ponad dwadzieścia osiem milionów magicznych różdżek, czyniąc tym samym Wooga największym dostawcą interaktywnego, magicznego sprzętu na świecie. Jako światowy lider nowych technologii, Wooga w innowacyjny sposób umożliwia również rywalizowanie między sobą milionom graczy.

Zdjęcia/galeria multimedialna dostępna na stronie: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50094138&lang=pl

KONTAKT:

kierownik działu Public Relations

Sina Kaufmann Wooga GmbH

tel. +49 30 521070550

e-mail: press@wooga.com

www.wooga.com

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.12.2011, 17:49
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ