Newsletter

Zlecone: Enrique Iglesias, światowa supergwiazda, olśnił fanów muzyki na MTV Live Gruzja w Batumi

09.08.2011, 14:06aktualizacja: 09.08.2011, 14:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

TBILISI, Gruzja, 9 sierpnia 2011 r. /PRNewswire/ - Enrique Iglesias zdobył serca gruzińskich fanów muzyki podczas niezapomnianego koncertu MTV LIVE Gruzja w Batumi, który odbył się 2 sierpnia 2011 roku. Latynoski idol i światowa gwiazda zabawiała 11 500 fanów muzyki na koncercie, który odbył się na wolnym powietrzu na historycznym placu miasta - Placu Europy - podczas gdy dodatkowe 23 000 fanów oglądało występ na ogromnych telebimach w pobliżu Placu Teatralnego, Bulwaru i sąsiednich ulic.

Podczas swojej pierwszej wizyty w regionie, Iglesias porwał tłumy swoim niezwykle energetycznym występem i znajomością języka gruzińskiego. Piosenkarz przyleciał specjalnie do Batumi prosto z Australii, aby wystąpić przed gruzińskimi wielbicielami muzyki w połowie swojej trasy koncertowej Euphoria. Iglesias, do którego należy rekord najpopularniejszego artysty latynoskiego wszechczasów - piosenkarz sprzedał ponad 61,5 miliona albumów i 40 milionów singli na całym świecie - wprawił tłumy w zachwyt porywającym zestawem łączącym najbardziej oszałamiające nagrania z albumu Euphoria 2010, który jest dostępny w hiszpańskiej i angielskiej wersji językowej, łącznie z przebojem "I Like It" i "Heartbeat", a także klasyczne piosenki ze zbiorem jego przebojów, takich jak: "Hero", "Dirty Dancer" i "Be With You".

Pomimo małej mżawki na początku wieczoru, Iglesias podnosił temperaturę swoim energetycznym występem, a widownia śpiewała z nim każdą piosenkę. Piosenkarz usłyszał entuzjastyczne okrzyki, kiedy zaprosił na scenę 19-letnią gruzińską nastolatkę, aby ją pocałować i poprosić do wolnego tańca. Nawet prezydent Gruzji Mikheil Saakashvili przyłączył się do zabawy - wzbudził sensację przyłączając się do fanów muzyki i tańcząc razem z widownią w rytm muzyki Iglesiasa.

Tego wieczoru scena należała nie tylko do Iglesiasa, ale i innych gruzińskich artystów - Stephane & 3G, Sofii Nizharadze i Eldrine, których występy zostały przyjęte entuzjastycznie przez gruzińskie tłumy. Występy gruzińskich artystów będą wyemitowane w późniejszym okresie tego roku w telewizyjnym show zatytułowanym MTV Live Gruzja.

Niesamowita scena i fantastyczne światła zaparły dech w piersiach widowni, gdyż MTV pokazało, jak należy organizować koncerty na żywo, korzystając ze wszystkich sztuczek - począwszy od najnowocześniejszego LED i efektów laserowych, a skończywszy na ogromnej ilości konfetti, suchym lodzie i imponującej wielkości balonami.

Najciekawsze fragmenty z występu Iglesiasa podczas MTV Live Gruzja zostaną wyemitowane 18 września jako część cyklu MTV World Stage. Cykl telewizyjny MTV wyświetlany na całym świecie prezentuje artystów o światowej renomie widowni w ponad 600 milionach domów w 152 regionach. MTV World Stage - show nagrany "na żywo" na najbardziej wyjątkowych występach, festiwalach muzycznych i niepowtarzalnych miejscach koncertowych z całego świata - oferuje fanom muzyki "miejsce w pierwszym rzędzie", aby zobaczyć z bliska najgorętszych artystów na świecie, nie pozbawiając ich komfortu pozostania we własnych domach.

MTV Live Gruzja zostało wyprodukowane razem z Viacom International Media Networks i rządem Gruzji.

W celu uzyskania dalszych informacji o MTV Live Gruzja, odwiedź stronę http://www.georgia.mtv.tv.

Aby pobrać zdjęcia z koncertu, wejdź na stronę: ftp://ftp.viacom.com Nazwa użytkownika: MTVLIVE Hasło: georgia123

Informacje o Viacom International Media Networks (VIMN)

Viacom International Media Networks (VIMN), jednostka Viacom Inc. (NYSE: VIA, VIA.B), składa się z wielu popularnych multimedialnych rozrywkowych światowych marek, włącznie z MTV, Nickelodeon, Comedy Central, BET, standardowymi kanałami markowymi Paramount, VH1, VIVA, MTVNHD, Tr3s: MTV, Musica y Mas, TMF (The Music Factory), COLORS i Game One. Marki Viacom są oglądane na całym świecie w więcej niż 600 milionach domów w 160 regionach w 34 językach przez 166 lokalnie zaprogramowanych i obsługiwanych kanałów telewizyjnych w ponad 550 mediach przekazu cyfrowego.

Informacje o Emerging Markets Group (Grupie Rynków Wschodzących) VIMN

Emerging Markets Group VIMN jest najszybciej rozwijającą się częścią w portfolio spółki o wieloplatformowej działalności. Emerging Markets Group kieruje 32 kanałami telewizyjnymi, 30 stronami internetowymi, jednym portalem telewizyjnym i czterema kanałami telewizji mobilnej obejmującej MTV, VH1, Nickelodeon, VIVA i Comedy Central oraz marki COLORS w Europie Środkowej i Wschodniej, Rosji, Afryce, na Bliskim Wschodzie i w Indiach. Dodatkowo, portfolio Emerging Markets Group zawiera MTVNHD, pierwszy międzynarodowy kanał VIMN o wysokiej jakości dźwięku poświęcony muzyce i programom dla dzieci, który jest obsługiwany przez Grupę Rynków Wschodzących w imieniu VIMN. VIMN jest jednostką Viacom Inc (NYSE: VIA, VIA.B).

Źródło: MTV Networks Europe

KONTAKT:

Alison Reid MTV Networks Emerging Markets

e-mail: Alison.Reid@mtvne.com

tel. +33-385-300636/+33-609-685861

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.08.2011, 14:06
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ