Newsletter

Zlecone: The Fight - krew, pot i… spalone kalorie w nowej bijatyce na PlayStation 3

03.11.2010, 15:13aktualizacja: 03.11.2010, 15:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Stań przeciwko największym zabijakom i przygotuj się na ciężkie przejścia, w których owocem Twojego sukcesu będzie śliwka pod okiem przeciwnika. W zwycięstwie pomoże Ci umiejętne użycie kontrolera PlayStation Move.

Warszawa, 3 listopada 2010 r.: Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) ogłosiło dzisiaj premierę klasycznej bijatyki The Fight - walki wymagającej szybkości, zwinności i kondycji. Co prawda nie boli po niej twarz, ale każda porażka jest plamą na honorze zabijaki, którym kieruje gracz, wykorzystując do tego kontroler ruchu PlayStation Move.

Zakazane zaułki, brudne podwórza, obdrapane piwnice i typy spod ciemnej gwiazdy - to miejsca i towarzystwo, które przyjdzie graczowi odwiedzić podczas walk wręcz prowadzonych w The Fight. W trybie gry pojedynczej tworzy on postać i wyrusza z nią do walki przeciw piramidzie zbirów, którzy niejeden nos rozbili. Za zwycięstwa otrzymuje punkty i pieniądze. Za punkty ulepsza współczynniki bohatera, a za zarobione pieniądze kupuje coraz lepsze ubrania wykorzystywane podczas starć. Pojedynki trwają aż do pokonania bossa postawionego najwyżej w świecie nielegalnych walk.

W trybie wieloosobowym można pojedynkować się z kolegą lub koleżanką. Starcie z żywym przeciwnikiem zawsze wyzwala dodatkową dawkę adrenaliny. A przy okazji jest to znakomity sposób, by zrzucić trochę kalorii, ostro się poruszać, a przy tym doskonale bawić. W polskiej wersji językowej głosu trenerowi pomagającemu nam odnaleźć się w świecie streetfightingu użyczył Mirosław Zbrojewicz.

Postać na ekranie sterowana jest dwoma kontrolerami ruchu PlayStation Move albo jednym kontrolerem ruchu i jednym kontrolerem DualShock 3. Dzięki temu bohater precyzyjnie odtwarza ciosy proste, sierpowe i haki, ale też na przykład ciosy główką zadawane przez gracza. Należy wykazać się cechami potrzebnymi podczas prawdziwej ulicznej bójki - szybkością, zwinnością i siłą - nie ryzykując jednak obrażeń. Jedynie odporność na ciosy pochodzi od prowadzonej na ekranie postaci. Dlatego właśnie The Fight gwarantuje świetną zabawę i utrzymuje gracza w dobrej formie - po każdej walce zliczane są kalorie przelane w trakcie starcia.

The Fight wchodzi do sprzedaży 3 listopada. Pokaż, że jesteś fighterem nie z tej ziemi - traf każdego przeciwnika tak, by zobaczył wszystkie gwiazdy!

Więcej informacji na stronie http://eu.playstation.com.

Plik graficzny dotyczący tej depeszy jest dostępny na stronie Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.

KONTAKT:

Sony Computer Entertainment Polska Sp. z o.o.

Agnieszka Pilichowska

Product Manager

tel. kom. (+48) 514 60 10 79

e-mail: Agnieszka_Pilichowska@scee.net

http://eu.playstation.com

Sony Computer Entertainment Polska Sp. z o.o.

Krzysztof Papliński

Product Manager

tel. kom. (+48) 514 60 10 77

e-mail Krzysztof_Paplinski@scee.net

http://eu.playstation.com

Informacje o firmie Sony Computer Entertainment Europe Ltd.:

Sony Computer Entertainment Europe (SCEE), z siedzibą w Londynie, odpowiada za dystrybucję, marketing i sprzedaż produktów PlayStation(R)3, PlayStation(R)2, PSP(TM) (PlayStation(R)Portable) oraz PlayStation(R)Network na 99 terytoriach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Oceanii. SCEE jest także producentem i dystrybutorem oprogramowania do wymienionych produktów oraz zarządza programami licencyjnymi podmiotów trzecich do tych produktów na wspomnianych terytoriach. Od premiery systemu PlayStation 3 w listopadzie 2006 r., sprzedano na świecie ponad 38 mln sztuk, a liczba sprzedanych egzemplarzy ciągle wzrasta i utrzymuje się na rekordowym poziomie. Będąc najlepiej sprzedającym się elektronicznym produktem konsumenckim w historii, konsola PlayStation(R)2 sprzedała się na całym świecie w ponad 146,1 mln egzemplarzy. Od swej premiery pod koniec 2004 r. systemy PSP sprzedały się ponad 62,7 mln sztuk, udowadniając tym samym, jak ważny jest rynek urządzeń przenośnych. Przy wzrastającym zainteresowaniu dostępnością aplikacji sieciowych oraz grami w sieci, ponad 54 mln użytkowników założyło profile na PlayStation Network, łatwo dostępnym środowisku interaktywnym, skąd pobrano ponad 1,1 mld plików.

Więcej informacji na temat produktów PlayStation jest dostępnych na stronie http://www.playstation.com lub w internetowym serwisie prasowym: http://www.scee.presscentre.com.

PlayStation oraz logo PlayStation są zarejestrowanymi znakami towarowymi należącymi do Sony Computer Entertainment Inc. PS3 i PSP są znakami towarowymi Sony Computer Entertainment Inc. Wszystkie inne znaki towarowe są własnością ich poszczególnych właścicieli.

Źródło informacji: Sony Poland Sp. z o.o.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.11.2010, 15:13
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ