Newsletter

Zlecone: Firma Aleris mianowała Ingrid Jorg na stanowisko starszej wiceprezes i dyrektora generalnego spółki Global Markets

02.02.2012, 12:40aktualizacja: 02.02.2012, 12:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CLEVELAND, 1 lutego 2012 r. /PRNewswire/ - 1 lutego 2012 r. firma Aleris mianowała Ingrid Elisabeth Jorg na stanowisko starszej wiceprezes oraz dyrektora generalnego spółki Global Markets. Pani Jorg stanie na czele działów firmy ds. przestrzeni powietrznej i obrony, motoryzacji oraz wymienników ciepła.

Przed dołączeniem do firmy Aleris, Jorg zajmowała wysokie stanowiska w firmie Alcoa, a ostatnio pełniła funkcję prezesa oddziału Alcoa ds. wyrobów hutniczych w Europie i Ameryce Łacińskiej. Wcześniej kierowała sprzedażą i marketingiem produktów metalowych (Bright Products) w austriackiej firmie AMAG.

Pani Jorg ukończyła studia MBA na Uniwersytecie w Linz (Austria). 

Informacje o firmie Aleris

Aleris to prywatna firma, będąca światowym liderem w produkcji materiałów wytłaczanych i pokrywanych aluminium oraz w recyklingu aluminium. Firma, której siedziba znajduje się w Cleveland, w stanie Ohio, zarządza ponad 40 zakładami produkcyjnymi w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.aleris.com.

Wypowiedzi prognozujące

Niektóre oświadczenia zawarte w niniejszej informacji prasowej to tzw. "wypowiedzi prognozujące" w rozumieniu przepisów federalnego prawa papierów wartościowych. Wypowiedzi dotyczące naszych przekonań i oczekiwań oraz te zawierające takie słowa, jak: "może", "powinno", "byłoby", "będzie", "oczekuje się", "jest planowane", "szacuje się", "cel", "projekt", "spodziewać się", "zamierzać", a także podobne wyrażenia odnoszące się do przyszłych wydarzeń i okoliczności, stanowią wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują wypowiedzi dotyczące: przyszłych kosztów i cen towarów, wielkości produkcji, trendów branżowych, zapotrzebowania na nasze produkty i usługi, przewidywanych oszczędności, przewidywanych korzyści płynących z nowych produktów lub placówek, oraz przewidywanych wyników działań. Wypowiedzi prognozujące uwzględniają znane i nieznane czynniki ryzyka, niepewności oraz inne czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste zdarzenia, wyniki, działania lub osiągnięcia firmy będą w sposób zasadniczy różnić się od przyszłych wydarzeń, wyników, działań lub osiągnięć opisanych lub sugerowanych w wypowiedziach prognozujących. Ważnymi czynnikami mogącymi wpłynąć na różnice między właściwymi wynikami a tymi przedstawionymi w wypowiedziach prognozujących mogą być m.in.: (1) nasze możliwości dotyczące skutecznego wdrażania naszej strategii biznesowej; (2) cykliczny charakter przemysłu aluminium, naszych sektorów produkcji rynkowej i działalności naszych klientów; (3) nasze możliwości dotyczące spełniania wymogów dotyczących inwestycji kapitałowych; (4) zmienność ogólnych warunków gospodarczych w zakresie globalnym lub regionalnym; (5) nasze możliwości dotyczące zawierania towarowych transakcji pochodnych w dziedzinie aluminium, gazu ziemnego i innych lub ustaleń z klientami w celu skutecznego zarządzania naszą ekspozycją na zmiany cen towarów i cen metali; (6) podwyżki kosztów surowców i energii; (7) utrata lub wstrzymanie ilości zamówień od naszych głównych klientów; (8) nasze możliwości dotyczące generowania przepływów pieniężnych wystarczających na sfinansowanie wymagań dotyczących nakładów inwestycyjnych i zobowiązań obsługi zadłużenia; (9) działania cenowe konkurencji, konkurencja aluminium z alternatywnymi materiałami i ogólny wpływ konkurencji w sektorach naszego przemysłu; (10) ryzyko związane z inwestowaniem i prowadzeniem działalności na skalę globalną, włącznie z czynnikami politycznymi, społecznymi, gospodarczymi, walutowymi i dotyczącymi kontroli; (11) zobowiązania i koszty dotyczące zgodności z rozporządzeniami dotyczącymi środowiska, pracy, zdrowia i bezpieczeństwa; (12) pozostałe czynniki omówione w naszych zgłoszeniach do Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (SEC), włącznie z zawartymi w nich działami zatytułowanymi "Czynniki ryzyka". Inwestorzy, potencjalni inwestorzy i pozostali czytelnicy powinni wziąć te czynniki pod uwagę podczas oceniania wypowiedzi prognozujących i nie powinni na nich całkowicie polegać. Spółka zrzeka się z obowiązku publicznego aktualizowania lub korygowania jakichkolwiek wypowiedzi prognozujących, bez względu na pojawiające się nowe informacje, przyszłe wydarzenia i inne, za wyjątkiem takich sytuacji, w których będzie to wymagane prawnie.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120201/CL45778LOGO)

Źródło: Aleris

KONTAKT:

Kristen Bihary

tel. +1-216-910-3664

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.02.2012, 12:40
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ