Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Po udanym uruchomieniu klubów w Niemczech i Turcji, w lipcu br. limango rozszerzyło swoją działalność na Polskę i Holandię. Na wszystkich czterech rynkach spółka należąca do Otto Group proponuje ten sam, odnoszący sukcesy, model: markowe produkty w znacznie obniżonych cenach dla zarejestrowanych użytkowników.
Zdobywając ponad 3 miliony klubowiczów, limango ugruntowało swoją pozycją wśród producentów i przedstawicieli międzynarodowych marek. Optymistycznie przedstawiają się również perspektywy dla nowych oddziałów spółki: "(...) Polska jest szczególnie atrakcyjnym rynkiem dla naszych partnerów, oferujących markowe produkty w okazyjnych cenach" - zapewnia Sven van den Bergh. Po doświadczeniach w Turcji, współzałożyciel i prezes zarządu limango jest przekonany, że w ciągu najbliższych 12 - 18 miesięcy także w Polsce marka limango dołączy do czołowych klubów zakupowych.
W polskim zespole limango nastroje również są pozytywne: "Przed nami spore wyzwanie, ale wiemy, jakie są potrzeby naszych obecnych i przyszłych klientów - mówi Martin Solarski, dyrektor zarządzający limango Polska. - Zdajemy sobie sprawę, jakich produktów poszukują i, przede wszystkim, jak bardzo cenią sobie wysoką jakość za rozsądną cenę. Korzystając z wieloletniego doświadczenia zdobytego na rynkach niemieckim i tureckim, jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom klubowiczów limango".
Ekspansja limango umożliwia jego obecnym partnerom - jest ich już ponad 1 000 - wyprowadzenie nowych produktów na polski rynek. Równocześnie jednak klub planuje nawiązać współpracę z polskimi producentami, aby rozszerzać asortyment, i - co za tym idzie - rozbudowywać bazę użytkowników.
Wejście na polski rynek przyspieszy dalszy rozwój limango: tylko od 2010 do połowy 2011 roku liczba członków klubu wzrosła z 1,3 do 3,2 milionów, a liczba zamówień - z 700 tysięcy do 1,6 miliona.
Limango został założony w 2007 roku w Monachium przez Johannesa Dittericha, Martina Oppenriedera oraz Svena van den Bergha. Zatrudnia obecnie 170 pracowników w Niemczech i Turcji. Od stycznia 2009 roku limango należy w 100% do grupy kapitałowej Otto Group. Limango to prywatny klub zakupowy skierowany do kobiet i młodych rodzin oferujący markową odzież i obuwie, akcesoria oraz wysokiej jakości zabawki i dodatki do domu. Limango sprzedaje każdego dnia do 20 000 produktów znanych marek nawet do 70% taniej i gwarantuje przy tym 100% oryginalność produktów, które pochodzą z reguły bezpośrednio od producenta. W ofercie znajdują się zarówno produkty sezonowe jak i nowe kolekcje. Rok 2011 to dla limango kolejny rok rozwoju na terenie Europy. Klub zakupowy rośnie codziennie o 5 000 użytkowników. Obecnie skupia 3,2 miliony użytkowników między innymi z Niemiec i Turcji.
KONTAKT:
Martin Solarski
dyrektor zarządzający
tel. (71) 341 11 45
tel. kom. +48 504 651 311
e-mail: martin.solarski@limango.pl
www.limango.pl
Źródło informacji: www.limango.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.08.2011, 15:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |