Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Nagroda umożliwia rozwinięcie kreatywności i zaprezentowanie się najlepiej zapowiadającym talentom. P&C przez rok sponsoruje zwycięzcę nagrody w ramach specjalnie dostosowanego, długoterminowego programu. W styczniu przyszłego roku w Berlinie P&C przedstawi też pierwszy samodzielny pokaz mody zwycięzcy.
Jako patron, Marc Jacobs wspiera w tym roku nagrodę "Designer for Tomorrow", od samego początku towarzysząc całemu programowi. Punktem kulminacyjnym będzie pokaz finalistów Tygodnia Mody Mercedes-Benz, który odbędzie się 6 lipca 2011 w Berlinie. Możliwość zaprezentowania swoich kolekcji przed zgromadzoną publicznością otrzyma pięciu finalistów. Marc Jacobs, wspomagany przez panel ekspertów, wybierze zwycięzcę "Designer for Tomorrow 2011".
W tym roku P&C ogłosiło konkurs "Designer for Tomorrow" we wszystkich 15 krajach, w których ma swoje sklepy firmowe (Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Łotwa, Litwa, Holandia, Polska, Rumunia, Szwajcaria, Słowacja, Słowenia, Czechy, Węgry, Austria i Niemcy).
Dom mody Peek & Cloppenburg należy do liderów rynku ekskluzywnych produktów odzieżowych w Niemczech, działając jako "łącznik pomiędzy tym co modelki noszą na wybiegu, a tym, co noszą zwykli ludzie".
Więcej informacji na temat nagrody "Designer for Tomorrow 2011", Marca Jacobsa i pięciu finalistów znajduje się na stronie: http://www.presseportal.de/pm/63779.
6 lipca 2011 r. o godzinie 16:30 będzie można obejrzeć ceremonię rozdania nagród na stronie: http://www.designer-for-tomorrow.com.
KONTAKT:
Peek & Cloppbenburg KG Duesseldorf
Hanne Stuermann
tel. +49 (0) 211 3662 8038
e-mail: hanne.stuermann@peek-cloppenburg.de
-
Peek & Cloppenburg KG Wien
Carol Koch
tel. +43 (0) 1 795 96-351
e-mail: carol.koch@peek-cloppenburg.com
Źródło informacji: APA-OTS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.06.2011, 12:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |