Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Multi Packaging Solutions, Inc. ("MPS") - czołowy producent nadruków i opakowań na rynkach kosmetyków, produktów medycznych, ogrodniczym/sadowniczym, dóbr konsumpcyjnych oraz na rynku medialnym - ogłosił dziś plany wdrożenia sformalizowanych programów produkcji odchudzonej (ang. lean manufacturing) LEAN w swoich zakładach w Obersulm (Niemcy) i Tczewie (Polska).
Wyznawana przez firmę filozofia odchudzonej produkcji LEAN skupia się na zaspokajaniu potrzeb klienta, zapewnianiu wysokiej jakości oraz ciągłym udoskonalaniu procesów w ramach łańcucha dostaw. Wprowadzenie programu LEAN w Europie ma na celu optymalizację przepływu pracy i poprawę wydajności operacyjnej przy użyciu wymiernych kryteriów pozwalających mierzyć wyniki.
W ciągu najbliższych kilku miesięcy zespół MPS opracuje szczegółowe mapy strumienia wartości i przejście do zarządzania wizualnego w celu ujednolicenia procesów, co umożliwi spójne funkcjonowanie. Oprócz usprawnień w przepływie pracy, istnieją również korzyści dla środowiska wynikające z mniejszego zużycia surowców i ograniczenia ilości odpadów.
"Po przyjęciu filozofii produkcji odchudzonej w naszej sieci zakładów w Stanach Zjednoczonych, skupiamy się obecnie na naszych europejskich oddziałach - powiedział Dennis Kaltman, prezes MPS. - Kładziony przez nas nacisk na cały strumień wartości zapewnia bliską współpracę z klientami i dostawcami, pozwalając zdefiniować możliwości całościowego rozwoju".
Marc Schnizer, dyrektor finansowy oraz dyrektor ds. produkcji w CD CARTONDRUCK GmbH, stwierdził ponadto: "Jesteśmy podekscytowani procesem wdrażania programu LEAN w naszych dwóch europejskich zakładach, który jest kontynuacją naszego programu jakości CD wprowadzonego w roku 2009. Połączone zespoły produkcyjne ze Stanów Zjednoczonych i Europy stanowią cenne narzędzie w dostosowywaniu zasad LEAN do wymagań naszych klientów".
Informacje o Multi Packaging Solutions
Będąca spółką portfelową Irving Place Capital, firma Multi Packaging Solutions jest czołowym producentem nadruków, opakowań, etykiet, wkładek oraz produktów typu PoP (ang. package on package) na potrzeby rynków kosmetyków, produktów medycznych, przemysłu ogrodniczego/sadowniczego, mediów i rynków dóbr konsumpcyjnych o wartości dodanej. Włączając CD CARTONDRUCK GmbH, MPS posiada 17 zakładów produkcyjnych w Stanach Zjednoczonych i Europie. Doświadczone zespoły zajmujące się zarządzaniem, sprzedażą i projektowaniem służą obecnym i przyszłym klientom firmy swoim dużym doświadczeniem. W przeciwieństwie do tradycyjnych firm z branży opakowaniowej, MPS wyróżnia się bogatym doświadczeniem w branży, szeroką paletą stosowanych technologii oraz dostępnych zasobów. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.multipkg.com.
Informacje o CD CARTONDRUCK GmbH
CD CARTONDRUCK GmbH jest największym na świecie producentem wysokiej jakości opakowań kartonowych, posiadającym zakłady na terenie Niemiec i Polski, które w całości należą do MPS. Najbardziej renomowane firmy z branży perfumeryjnej, kosmetycznej, farb do włosów, przemysłu towarów luksusowych i wyrobów cukierniczych, oferując swoje markowe produkty, wybierają ekskluzywne opakowania od CD CARTONDRUCK GmbH. Firma CD CARTONDRUCK GmbH oferuje innowacyjne rozwiązania w zakresie opakowań oraz wiele nowatorskich nadruków i możliwości wykończeniowych.
KONTAKT:
Multi Packaging Solutions
Erin Willigan
tel. 646-885-0157
e-mail: erin.willigan@multipkg.com
lub
CD CARTONDRUCK GmbH
Catherine Weber
Asystentka zarządu
tel. +49-(0)7134 507-100
fax: +49 (0) 7134 507-201
e-mail: c.weber@cartondruck.com
www.cartondruck.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.05.2012, 19:09 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |