Newsletter

Zlecone: Nick Wiggin gościem specjalnym Kongresu Dyrektorów Marketingu "Future Marketing" - Sopot 30.05 - 03.06.2011 r.

20.05.2011, 11:00aktualizacja: 20.05.2011, 11:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nick Wiggin, Chief of Strategy, Ericsson - jest odpowiedzialny za zarządzanie relacjami z partnerami reklamy i rozwój strategii reklamowej marki Ericsson. Wcześniej był dyrektorem zarządzającym EMEA Ansible, IPG mobilnej agencji reklamowej. Pracuje w branży medialnej od 20 lat, głównie w Europie, Azji i USA. Na początku swojej kariery koncentrował się na działalności w TV, zaczynając od badania mediów dla ITV i FlexTech, którego kulminacją było uruchomienie Fox Kids w Europie. Przez ostatnie 10 lat Nick koncentrował się na nośnikach przenośnych, gdzie prowadził własną działalność związaną z doradztwem, pomagając w zakupie mediów agencji, takich jak Carat i break Mindshare. Nick obecnie zasiada w globalnym zarządzie MMA. Był prezesem Mobile Marketing Association w Wielkiej Brytanii przez dwie kadencje od 2005 do 2007 r., został poproszony o poprowadzenie Global Mobile Media w GSM Association, czym zajmował się w latach 2006-2007.

Wykładu Nicka Wiggina będzie można posłuchać we wtorek 31.05.2011 r. o godzinie 9:00, w ścieżce tematyczne Direct and Mobile Marketing podczas Kongresu "Future Marketing".

Kongres Dyrektorów Marketingu "Future Marketing" to unikalne wydarzenie dla osób odpowiedzialnych za rozwój, strategię, marketing i sprzedaż w firmach. W trakcie pięciu dni wydarzenia będzie można wysłuchać wystąpień, dotyczących najważniejszych światowych trendów, ponad 70 prelegentów, w tym 14 gości specjalnych z USA, Szwajcarii, Portugalii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Niemiec.

Organizatorem całego wydarzenia jest spółka Mediarun, wydawca serwisów internetowych, której wiodący serwis http://www.mediarun.pl w tym roku obchodzi swoje 10 urodziny, a Kongres wraz z Konkursem Dyrektor Marketingu Roku 2010 (http://www.dyrektormarketinguroku.pl) jest ich ukoronowaniem.

Kongres to jedyne takie wydarzenie w Polsce! Gośćmi specjalnymi będą między innymi:

- David Patton - President & CEO Grey EMEA na Europa, Bliski Wschód i Afrykę,

- Nick Wiggin - dyrektor ds. strategii firmy Ericsson,

- Peter Walshe - Brand Manager, Millward Brown,

- Gabriela Salinas - Global Brand Manager Deloitte,

- Louis Seara Cardoso - prezes Mindgames i inni.

Wśród polskich gości znajdują się między innymi:

- Bartosz Drozdowski - MD ARBOinteractive,

- Janusz Moneta - CMO CEE Google,

- Robert Majkut - Designer,

- Wojciech Grendziński - IMS SA,

- Mateusz Galica -dyrektor ds. strategii w TNS,

- Tomasz Modzelewski - prezes Zelmer,

- Marcin Skowroński - dyrektor Pionu Marketingu Onet.pl.

Podczas Kongresu prelekcje poprowadzą również przedstawiciele m.in.: AMS, Starcom, Grey, Google, Facebook, TVN, Dragon Rouge i kilkudziesięciu innych firm.

Wśród ścieżek tematycznych i tematów poruszanych na Kongresie znajdą się m.in.: trendy w komunikacji i mediach, sprzedaż i merchandising, media społecznościowe, trendy w marketingu, marketing sportowy, badania i trendy, marketing bezpośredni, zarządzanie i strategia marki, trendy w Internecie, prawne i podatkowe aspekty marketingu, design i branding, public relations oraz CSR. Warsztaty towarzyszące Kongresowi to okazji to pozyskania praktycznej wiedzy przez osoby o wieloletnim doświadczeniu. Prowadzącymi warsztaty będą przedstawiciele Grupy Training & Consulting.

Kongres "Future Marketing" to również kilka atrakcji związanych nie tylko z urokami sopockiego molo, imprezie towarzyszyć będą np.: rejsy jachtami regatowymi i motorowymi, których sponsorem jest jeden z partnerów Kongresu - firma TAG Heuer, a także wieczorne imprezy w sopockim UNIQUE Club & Lounge, który zarezerwowany jest dla gości Kongresu.

Drugiego dnia Kongresu, we wtorek 31 maja o godzinie 20.00, odbędzie się finałowa Gala Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2010. Osobą prowadzącą będzie znany telewizyjny prezenter Marcin Prokop, a wieczór uświetni występ finalistki ubiegłorocznej edycji programu Mam Talent - Sabiny Jeszki.

Za przygotowanie kampanii reklamowej w prasie, radiu, tv, outdorze odpowiedzialna jest agencja Grey Group; za przygotowanie materiałów do kampanii w Internecie odpowiada agencja Digital One; opiekę techniczną, multimedia, światło oraz nagłośnienie przygotowuje agencja Prowokator; za obsługę infolinii i call center odpowiedzialny jest firma Bancom; za obsługę działań PR odpowiedzialna jest agencja Efekt PR; za obsługę działań e-marketingowych odpowiada SARE; oficjalnym ubezpieczycielem Kongresu jest PZU; komunikację zapewnia nam Play; za transport samochodowy odpowiada Mercedes-Benz Polska; oficjalnym przewoźnikiem Kongresu jest Lufthansa; w doborze mediów doradza nam Starcom; do obsługi recepcji i biura prasowego wykorzystamy sprzęt firmy HP.

Partnerami Kongresu są: Miasto Sopot, GREY Group, TNS, Onet.pl, TVN, Radio PIN, AMS, ARBOInteractive, PZU, Digital ONE, Prowokator, Prografix, L-S-W, NEC, Ringer Axel Springer, Platforma Mediowa Point Group, Bancom, TSE, GMB Pro Sound, IMS, PKN ORLEN, Detal Dzisiaj, PLAY, Dragon Rouge, Direct Publishing Group, SARE, Midoceanbrands, AtMedia, SMB, IAA, PIAP, CCIFP, Prografix, Eclipse, TAG Heuer, Mercedes-Benz, Lufthansa i Starcom.

Polska strona Kongresu: http://www.kongresdyrektorowmarketingu.pl

Angielska strona Kongresu: http://www.cmocongress.com

Akredytacje dziennikarskie: http://www.kongresdyrektorowmarketingu.pl/akredytacje/

Strona Konkursu: http://www.dyrektormarketinguroku.pl

Strona organizatora: http://www.mediarun.pl

Występ Sabiny Jeszki: http://http://www.youtube.com/watch?v=Rm9-V9MBhL0

Plik graficzny dotyczący tej informacji prasowej znajduje się na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.

Więcej informacji udzielają:

Paweł Netczuk

Mediarun

prezes Zarządu

tel. (22) 390 90 05

e-mail: p.netczuk@mediarun.pl

-

Michał Ledziński

koordynator projektu

tel. (22) 390 90 00

e-mail: m.ledzinski@mediarun.pl

-

Radosław Nęcki

Prowokator

prezes Zarządu

tel. (22) 33 20 300

e-mail: radek.necki@prowokator.pl

-

Obsługa Public Relations:

Magdalena Skibińska

Efekt PR

tel. (22) 408 87 01

e-mail: m.skibinska@efektpr.pl

Źródło informacji: Mediarun.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.05.2011, 11:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ