Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK i LONDYN - (BUSINESS WIRE) - Firma Possible Worldwide należąca do grupy WPP Digital, ogłosiła dziś przejęcie jednej z wiodących agencji interaktywnych - Fortune Cookie. Posiadająca siedzibę w Londynie, firma Fortune Cookie, którą tworzy 190 osób, zajmuje się opracowywaniem kampanii polegających na zmianie wizerunku globalnych marek. W ostatnim czasie uzyskała ona jedną z czołowych pozycji na liście Media Momentum 2012 brytyjskiego banku inwestycyjnego GP Bullhound wśród najszybciej rozwijających się firm interaktywnych. Justin Cooke, założyciel i dyrektor generalny Fortune Cookie, dołączy do Possible Worldwide, jako dyrektor generalny na rynek brytyjski.
Porozumienie poprawia obecną sytuację Possible Worldwide na rynku brytyjskim i rozszerza zakres działań firmy w Europie Wschodniej w Rosji, na Węgrzech, w Rumunii i Serbii, włączając nowe biuro w Polsce. Polska filia z siedzibą w Katowicach umacnia pozycję Possible, jako największej i najszybciej rozwijającej się agencji interaktywnej w Europie Wschodniej. Przejęcie skutkować będzie również utworzeniem nowych oddziałów firmy w Sydney i Melbourne (Australia).
Od momentu założenia Fortune Cookie w roku 1997, dyrektor Cooke systematycznie kreował firmę na interaktywną potęgę, tworząc znaczące, zauważalne projekty we wszystkich cyfrowych mediach i platformach dla klientów, takich jak: Canon, AEGON, NetJets, BP, UEFA, National Rail Enquiries oraz Legal & General. Cooke, pełniący funkcję przewodniczącego Brytyjskiego Stowarzyszenia Mediów Interaktywnych (BIMA - British Interactive Media Association), został uznany za jedną z najbardziej wpływowych osób rynku interaktywnego w opublikowanym przez magazyn Wired Magazine przeglądzie 100 czołowych potentatów brytyjskiego rynku interaktywnego w roku 2012. W tym samym roku Cooke został przez swoich kolegów z branży z tygodnika New Media Age wybrany "najbardziej wpływową osobą" brytyjskiego rynku interaktywnego.
"Fortune Cookie wyrobiła sobie wyśmienitą reputację, jako silna i wpływowa agencja dająca ludziom zadowolenie oraz oferująca wyróżniające się rozwiązania i wyniki dla światowych marek - powiedział Shane Atchison, dyrektor generalny Possible Worldwide. - Porozumienie to daje nam znaczne rozszerzenie zasięgu na rynku brytyjskim i opiera się na naszej pozycji w Europie Wschodniej, uwzględniając nowe biuro w Polsce. Cooke wykreował swoją firmę na jedną z najbardziej dynamicznych agencji i bardzo cieszymy się na myśl o włączeniu go wraz z Fortune Cookie do naszego globalnego zespołu grupy Possible Worldwide".
"Possible Worldwide jest światową agencją świadomą tego, że proces tworzenia wyjątkowej oferty interaktywnej dla producentów ma swój początek w niezwykłych jednostkach - powiedział Justin Cooke, dyrektor generalny Fortune Cookie. - W centrum tworzenia wspaniałych rozwiązań dla klientów dba się o odpowiednią atmosferę wśród ludzi wybitnych - filozofia, która nas łączy. Jesteśmy dumni, że możemy teraz działać pod marką Possible Worldwide".
Poza swoim biurem w Londynie, Fortune Cookie posiada oddziały w Nowym Jorku, Sydney, Melbourne, Amsterdamie i Katowicach. Przejęcie Fortune Cookie daje łącznie blisko 1 500 pracowników zatrudnionych w 26 oddziałach położonych w Ameryce Północnej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji.
Informacje o Possible Worldwide
Possible Worldwide to globalna agencja tworząca wielokrotnie nagradzane rozwiązania interaktywne dla kluczowych marek na całym świecie. Dysponując międzynarodowym zespołem składającym się z najbardziej utalentowanych i pomysłowych specjalistów ds. strategii, technologii, rozwiązań kreatywnych i innowacyjnych oraz wizjonerów firma łączy w sobie globalny potencjał oraz wyszukane umiejętności specjalistyczne dostępne w placówkach regionalnych rozsianych na pięciu kontynentach, w tym pozycję lidera na szybko rozwijających się rynkach Brazylii, Rosji, Indii czy Chin. Oferta Possible Worldwide obejmuje ogrom produktów interaktywnych o dużej sile oddziaływania, nakierowanych na pozyskiwanie wymiernych wyników biznesowych dla najbardziej dynamicznych producentów na świecie.
Possible Worldwide posiada ponad 26 oddziałów na całym świecie, w tym w Nowym Jorku, Londynie, Szanghaju, Nowym Delhi, Los Angeles, Seattle, Singapurze, Sao Paulo i Cincinnati. Będąc częścią grupy WPP Digital, do grona klientów firmy zaliczyć można: AT&T, Barclays, Comcast, Fundację Billa i Melindy Gatesów, Procter & Gamble, Nokia, Microsoft, Mazda oraz Starwood Hotels and Resorts Worldwide. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.possibleworldwide.com.
KONTAKT:
Saeger Media Group dla Possible Worldwide
Katy Saeger
tel. 310-597-2337
e-mail: katy@saegermediagroup.com
-
Peter Epstein
tel. 323-251-3567
e-mail: peter@saegermediagroup.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.08.2012, 15:20 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |