Newsletter

Zlecone: Possible Worldwide rozszerza swoją działalność na rynku brytyjskim i przejmuje jedną z czołowych agencji interaktywnych - Fortune Cookie

02.08.2012, 15:20aktualizacja: 02.08.2012, 15:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Justin Cooke, dyrektor generalny Fortune Cookie, uznanej w 2012 r. przez miesięcznik Wired Magazine za jedną z najbardziej wpływowych firm na rynku brytyjskim, ma zachować swoją dotychczasową pozycję, jako dyrektor generalny w brytyjskim oddziale Possible Worldwide.

NOWY JORK i LONDYN - (BUSINESS WIRE) - Firma Possible Worldwide należąca do grupy WPP Digital, ogłosiła dziś przejęcie jednej z wiodących agencji interaktywnych - Fortune Cookie. Posiadająca siedzibę w Londynie, firma Fortune Cookie, którą tworzy 190 osób, zajmuje się opracowywaniem kampanii polegających na zmianie wizerunku globalnych marek. W ostatnim czasie uzyskała ona jedną z czołowych pozycji na liście Media Momentum 2012 brytyjskiego banku inwestycyjnego GP Bullhound wśród najszybciej rozwijających się firm interaktywnych. Justin Cooke, założyciel i dyrektor generalny Fortune Cookie, dołączy do Possible Worldwide, jako dyrektor generalny na rynek brytyjski.

Porozumienie poprawia obecną sytuację Possible Worldwide na rynku brytyjskim i rozszerza zakres działań firmy w Europie Wschodniej w Rosji, na Węgrzech, w Rumunii i Serbii, włączając nowe biuro w Polsce. Polska filia z siedzibą w Katowicach umacnia pozycję Possible, jako największej i najszybciej rozwijającej się agencji interaktywnej w Europie Wschodniej. Przejęcie skutkować będzie również utworzeniem nowych oddziałów firmy w Sydney i Melbourne (Australia).

Od momentu założenia Fortune Cookie w roku 1997, dyrektor Cooke systematycznie kreował firmę na interaktywną potęgę, tworząc znaczące, zauważalne projekty we wszystkich cyfrowych mediach i platformach dla klientów, takich jak: Canon, AEGON, NetJets, BP, UEFA, National Rail Enquiries oraz Legal & General. Cooke, pełniący funkcję przewodniczącego Brytyjskiego Stowarzyszenia Mediów Interaktywnych (BIMA - British Interactive Media Association), został uznany za jedną z najbardziej wpływowych osób rynku interaktywnego w opublikowanym przez magazyn Wired Magazine przeglądzie 100 czołowych potentatów brytyjskiego rynku interaktywnego w roku 2012. W tym samym roku Cooke został przez swoich kolegów z branży z tygodnika New Media Age wybrany "najbardziej wpływową osobą" brytyjskiego rynku interaktywnego.

"Fortune Cookie wyrobiła sobie wyśmienitą reputację, jako silna i wpływowa agencja dająca ludziom zadowolenie oraz oferująca wyróżniające się rozwiązania i wyniki dla światowych marek - powiedział Shane Atchison, dyrektor generalny Possible Worldwide. - Porozumienie to daje nam znaczne rozszerzenie zasięgu na rynku brytyjskim i opiera się na naszej pozycji w Europie Wschodniej, uwzględniając nowe biuro w Polsce. Cooke wykreował swoją firmę na jedną z najbardziej dynamicznych agencji i bardzo cieszymy się na myśl o włączeniu go wraz z Fortune Cookie do naszego globalnego zespołu grupy Possible Worldwide".

"Possible Worldwide jest światową agencją świadomą tego, że proces tworzenia wyjątkowej oferty interaktywnej dla producentów ma swój początek w niezwykłych jednostkach - powiedział Justin Cooke, dyrektor generalny Fortune Cookie. - W centrum tworzenia wspaniałych rozwiązań dla klientów dba się o odpowiednią atmosferę wśród ludzi wybitnych - filozofia, która nas łączy. Jesteśmy dumni, że możemy teraz działać pod marką Possible Worldwide".

Poza swoim biurem w Londynie, Fortune Cookie posiada oddziały w Nowym Jorku, Sydney, Melbourne, Amsterdamie i Katowicach. Przejęcie Fortune Cookie daje łącznie blisko 1 500 pracowników zatrudnionych w 26 oddziałach położonych w Ameryce Północnej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji.

Informacje o Possible Worldwide

Possible Worldwide to globalna agencja tworząca wielokrotnie nagradzane rozwiązania interaktywne dla kluczowych marek na całym świecie. Dysponując międzynarodowym zespołem składającym się z najbardziej utalentowanych i pomysłowych specjalistów ds. strategii, technologii, rozwiązań kreatywnych i innowacyjnych oraz wizjonerów firma łączy w sobie globalny potencjał oraz wyszukane umiejętności specjalistyczne dostępne w placówkach regionalnych rozsianych na pięciu kontynentach, w tym pozycję lidera na szybko rozwijających się rynkach Brazylii, Rosji, Indii czy Chin. Oferta Possible Worldwide obejmuje ogrom produktów interaktywnych o dużej sile oddziaływania, nakierowanych na pozyskiwanie wymiernych wyników biznesowych dla najbardziej dynamicznych producentów na świecie.

Possible Worldwide posiada ponad 26 oddziałów na całym świecie, w tym w Nowym Jorku, Londynie, Szanghaju, Nowym Delhi, Los Angeles, Seattle, Singapurze, Sao Paulo i Cincinnati. Będąc częścią grupy WPP Digital, do grona klientów firmy zaliczyć można: AT&T, Barclays, Comcast, Fundację Billa i Melindy Gatesów, Procter & Gamble, Nokia, Microsoft, Mazda oraz Starwood Hotels and Resorts Worldwide. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.possibleworldwide.com.

KONTAKT:

Saeger Media Group dla Possible Worldwide

Katy Saeger

tel. 310-597-2337

e-mail: katy@saegermediagroup.com

-

Peter Epstein

tel. 323-251-3567

e-mail: peter@saegermediagroup.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.08.2012, 15:20
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ