Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LONDYN - (BUSINESS WIRE) - Dzisiaj startujący na igrzyskach olimpijskich sportowcy m.in. Ryan Lochte, Alain Bernard i Liam Tancock zainicjują zorganizowaną przez Gillette kampanię 'Get Started' ('Zaczynaj') specjalną sesją golenia, która odbędzie się w Salonie Gillette w domu dla rodzin olimpijczyków (ang. P&G Family Home). Wydarzenie to zorganizowano nie tylko po to, by świętować obchody globalnej kampanii Gillette, ale także by uhonorować tych zawodników i ich wyjątkowe osiągnięcia na tegorocznych igrzyskach w Londynie.
"Ci sportowcy ucieleśniają przekonanie Gillette, że zarówno w sporcie, jak i w życiu prywatnym dobry początek to podstawowy warunek osiągnięcia sukcesu i realizacji swoich marzeń - powiedział Patrice Louvet, prezes P&G ds. kosmetyków dla mężczyzn. - Codziennie na całym świecie swój udany dzień z Gillette zaczyna ponad 800 milionów mężczyzn. Sportowcy biorący udział w naszej kampanii pokazują kolejnemu pokoleniu mężczyzn, jak dobrze zaczynać wszystko, co robią w życiu".
Do sportowców uczestniczących w inicjatywie Global Shave Event firmy Gillette należą:
- Felipe Franca Silva, Brazylia - pływanie,
- Alain Bernard, Francja - pływanie,
- Paul Biedermann, Niemcy - pływanie,
- Liam Tancock, Wielka Brytania - pływanie,
- Nikita Lobintsev, Rosja - pływanie,
- Andriy Govorov, Ukraina - pływanie,
- Ryan Lochte, USA - pływanie.
W ramach ogólnoświatowej kampanii Gilette 'Get Started' Ryan Lochte przekazał również czek o wartości 25 000 USD na rzecz Amerykańskiego Młodzieżowego Funduszu Sportowego P&G i amerykańskiej drużyny narodowej przy Amerykańskim Komitecie Olimpijskim (Team USA Youth Sports Fund). Fundusz utworzono w celu zapewnienia młodym ludziom szerszego dostępu do sportu. Podczas tegorocznych igrzysk Lochte pełni rolę jednego z 25 ambasadorów marki Gillette, którzy są źródłem inspiracji i zachętą dla przyszłych pokoleń mężczyzn i olimpijczyków mogących osiągać wspaniałe sukcesy w życiu prywatnym i w sporcie. Kampania Gillette to pierwszy program uruchomiony w ramach globalnej współpracy P&G z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (IOC), jak również wsparcie ruchu olimpijskiego na kolejne pięć edycji igrzysk, aż do roku 2020.
Salon Gillette zorganizowany wewnątrz domu dla rodzin olimpijczyków to wyjątkowe miejsce odpoczynku zapewniające mężczyznom wiele domowych wygód. Dzięki atrakcjom takim jak toaleta, stoły bilardowe, gry wideo czy taras widokowy, Męska Przestrzeń Wypoczynkowa pozwala sportowcom i ich rodzinom rozerwać się po pracowitym dniu i przygotować się na wspaniały początek kolejnego dnia.
Informacje o Procter & Gamble
Produkty marki P&G służą już ok. 4,6 mld ludzi na całym świecie. Firma dysponuje jednym z najlepszych portfolio wiodących marek wysokiej jakości, cieszących się zaufaniem klientów, w tym Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R), Ambi Pur(R), SK-II(R) oraz Vicks(R). Swoją działalnością P&G obejmuje ok. 75 krajów ze wszystkich zakątków świata. Najświeższe informacje i dodatkowe szczegóły na temat P&G i jej marek dostępne są na stronie: http://www.pg.com.
Wszystkie materiały i informacje dotyczące kampanii 'Get Started' Gillette, w tym zdjęcia i nagrania wideo, znaleźć można pod adresem: http://www.pgthankyoumommediacenter.com.
Galeria zdjęć/multimediów: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50366946&lang=en
KONTAKT:
Gillette:
Mike Norton
tel. +1-617-463-5777
e-mail: norton.mr@pg.com
-
Ketchum:
Christopher Smith
tel. +1-212-796-9814
e-mail: chris.smith@ketchum.com
-
Centrum prasowe P&G:
tel. +44 020 3657 7734
e-mail: PG2012.im@pg.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.08.2012, 13:16 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |