Pobierz materiał i Publikuj za darmo
TBILISI, Gruzja, 13 lipca 2011 r. /PRNewswire/ - Viacom International Media Networks (VIMN), część koncernu Viacom Inc. (NYSE: VIA, VIA.B), oraz rząd Gruzji ogłosiły dziś, że wspólnie zajmą się organizacją pierwszego w Gruzji niezwykłego wydarzenia muzycznego - MTV Live.
MTV Live Georgia będzie emocjonującym koncertem na świeżym powietrzu, który odbędzie się 2 sierpnia 2011 r. w malowniczym kurorcie turystycznym Batumi, nad Morzem Czarnym. Gwiazdą tego widowiskowego wydarzenia będzie światowa supergwiaza, Enrique Iglesias, który podczas swojej pierwszej wizyty w Gruzji na pewno dostarczy wiele emocji fanom muzyki.
W połowie swojej trasy Euphoria, która objęła już szereg miejsc w Ameryce Północnej, Kanadzie, Ameryce Łacińskiej i Europie, ten wielokrotnie nagradzany piosenkarz i autor tekstów zatrzyma się na historycznym Placu Europy w Batumi. Iglesias, najpopularniejszy w historii latynoski artysta, który na całym świecie sprzedał ponad 61,5 miliona albumów i 40 milionów singli, oczaruje tłumy dzięki gorącej liście największych hitów z jego dwujęzycznego albumu "Euphoria" nagranego w języku angielskim i hiszpańskim wydanego w 2010 r., z przebojem "I Like It" i piosenką "Heartbeat" nagraną wraz z Nicole Scherzinger. Ponadto wykona starsze utwory ze zbioru największych hitów, w tym bardzo popularne wśród publiczności "Hero" i "Be With You".
Na koncercie wystąpią także popularne gruzińskie artystki, Sofia Nizharadze i Eldrine.
MTV Live Georgia przyciągnie na Plac Europy w Batumi tysiące entuzjastów muzyki z Gruzji i turystów. Przeżyją oni niezapomnianą noc z muzyką na żywo i widowiskowym show. Najważniejsze punkty z koncertu MTV Live Georgia będą transmitowane w ramach MTV World Stage - serii programów MTV o globalnym zasięgu, przyciągających światowej klasy artystów, wykonujących różne gatunki muzyki dla publiczności liczącej ponad 600 milionów zgromadzonych przed telewizorami w 152 krajach. Transmisje nagrywane są "na żywo" na najbardziej ekskluzywnych i wyjątkowych festiwalach muzycznych i koncertach na całym świecie. MTV World Stage daje możliwość oglądania koncertu w "pierwszym rzędzie" fanom muzyki, aby mogli oni uczestniczyć w występach najbardziej popularnych artystów na świecie bez wychodzenia z domu.
Enrique Iglesias tak skomentował swój udział w wydarzeniu: "Nie mogę doczekać się, aby zobaczyć piękne wybrzeża Gruzji. Mam nadzieję, że wszyscy są gotowi na niesamowitą noc z wyjątkowymi wykonawcami!"
Alex Okosi, starszy wiceprezes ds. rynków wschodzących VIMN, powiedział: "Jesteśmy zachwyceni mogąc współpracować z rządem Gruzji, aby móc po raz pierwszy zorganizować tak znane wydarzenia jak MTV Live i MTV World Stage z Gruzji. Batumi będzie stanowiło doskonałe tło dla tego typu światowej klasy wydarzenia muzycznego."
Wstęp na koncert MTV Live Georgia będzie darmowy i nie są wymagane na niego żadne bilety. Rozpocznie się o godz. 19.00 czasu lokalnego. Z uwagi na pojemność Placu Europy, goście, którzy przyjdą wcześniej, zostaną wcześniej wpuszczeni, natomiast pozostałe osoby będą mogły obejrzeć koncert na ogromnych ekranach wystawionych na bulwarze Batumi i na Placu Teatralnym. Organizatorzy oczekują przybycia znacznych tłumów do Batumi, więc zaleca się fanom, by pojawili się tam odpowiednio wcześniej i byli cierpliwi.
Więcej informacji na temat MTV Live Georgia znajduje się na http://www.georgia.mtv.tv.
Zdjęcia Enrique Iglesiasa, Sofii Nizharadze i Eldriny są do pobrania pod adresem ftp://ftp.viacom.com, login: MTVLIVE, hasło: georgia123.
Informacje o Viacom International Media Networks (VIMN)
Viacom International Media Networks (VIMN), należąca do Viacom Inc. (NYSE: VIA, VIA.B), to sieć wielu najpopularniejszych na świecie marek rozrywki multimedialnej, takich jak MTV, Nickelodeon, Comedy Central, BET, kanały non-premium Paramount, VH1, VIVA, MTVNHD, Tr3s: MTV, Musica y Mas, TMF (The Music Factory), COLORS oraz Game One. Marki Viacom oglądane są w ponad 600 milionach domów, w 160 krajach, w 34 językach, za pośrednictwem 166 lokalnie zaprogramowanych i obsługiwanych kanałów TV i ponad 550 mediów cyfrowych.
Informacje o Emerging Markets Group (Grupie Rynków Wschodzących) VIMN
Emerging Markets Group firmy VIMN jest jednym z najszybciej rozwijających się regionów w portfolio firmy dotyczącym firm wielo-platformowych. Emerging Markets Group zarządza 32 kanałami telewizyjnymi, 30 stronami internetowymi, portalem video, 4 kanałami telewizji komórkowej włącznie z markami MTV, VH1, Nickelodeon, VIVA, Comedy Central, oraz COLORS w Europie Środkowo-Wschodniej, Rosji, Afryce, Bliskim Wschodzie i Indiach. Ponadto, portfolio Emerging Markets zawiera w swoim obrębie MTVNHD, pierwszy międzynarodowy kanał w systemie high-definition poświęcony muzyce i dzieciom, prowadzony przez Emerging Markets Group w imieniu VIMN. VIMN jest oddziałem Viacom Inc (NYSE: VIA, VIA.B).
Źródło: Viacom International Media Networks (VIMN)
W celu uzyskania dalszych informacji, wywiadów medialnych, wniosków o akredytacje medialną, prosimy o kontakt z:
Alison Reid
MTV Networks Emerging Markets
tel. +33-385-300636, +33-609-685861
e-mail: alison.reid@mtvne.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.07.2011, 19:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |