Newsletter

Zlecone: Tommy Hilfiger zapowiada otwarcie największego sklepu firmowego w Azji

10.11.2010, 17:00aktualizacja: 10.11.2010, 17:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sklep firmowy w Tokio (Japonia)

NOWY JORK, 10 listopada 2010 r. /PRNewswire/ - Grupa Tommy Hilfiger, której właścicielem jest Spółka Phillips-Van Heusen (NYSE: PVH), ogłasza otwarcie największego sklepu firmowego w Japonii i Azji, mieszczącego się przy 4-30-3, Jingumae, Shibuya-ku w Tokio. Planowane otwarcie sklepu już w marcu 2012 roku. Sklep na Omotesando w Harajuku dołączy do elity ekskluzywnych sprzedawców detalicznych w jednej z najbardziej sławnych dzielnic handlowych w Japonii, a tym samym dołączy do 108 już istniejących sklepów Tommy Hilfiger w Japonii.

"Ten sklep odzieżowy stanie się prekursorem promowania naszej marki w Japonii oraz wesprze naszą znaczącą działalność detaliczną w Azji - powiedział Fred Gehring, dyrektor generalny Grupy Tommy Hilfiger. - Po przejęciu Tommy Hilfiger Japan Corporation przez Grupę w 2008 r., kontynuujemy rozwój działalności przez strategiczne włączenie regionalnej pozycji marki do jej światowej tożsamości. Sklep Harajuku podziela naszą wiarę w potencjał przyszłego rozwoju naszej firmy w Japonii, a to jest pierwszy z wielu kroków ku zwiększeniu naszej obecności na rynku".

"Z radością otwieramy sklep firmowy w Japonii w Omotesando, jednym z najsławniejszych miejsc handlowych na świecie - powiedział Tommy Hilfiger, główny projektant oraz wizjoner marki Tommy Hilfiger. - Świętując nasza 25. rocznicę, spoglądamy w przyszłość z myślą o kolejnych 25 latach, w ciągu których będziemy mogli wzmocnić naszą obecność w najważniejszych miastach na świecie, takich jak Tokio. Sklep Harajuku będzie odzwierciedlać charakter globalnej marki Classic American Cool, starając się jednocześnie zachować dziedzictwo Japonii".

Nowy sklep firmowy będzie miał powierzchnię 10 946 stóp kwadratowych, trzy piętra, na których znajdować się będą najnowsze ubrania sportowe dla mężczyzn oraz kobiet, kolekcje z pokazów mody oraz kolekcje Hilfiger Denim. W sklepie Harajuku będzie kilka zaskakujących elementów wystroju oraz będzie on zarówno wyrazem uznania dla korzeni marki, jak i miejscowego dziedzictwa, dzięki połączeniu eklektycznych mebli typu vintage oraz akcesoriów z Ameryki i Japonii.

Obecnie na świecie działa 1 000 sklepów Tommy Hilfiger, ze sklepami wolnostojącymi w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Mediolanie, Amsterdamie, Berlinie, Brukseli, Barcelonie, Wiedniu, Hongkongu, Seulu, Szanghaju, Buenos Aires, St. Tropez, Istambule, Antwerpii, Monachium, Atenach, Madrycie, Miami oraz innych miastach.

Informacje o Grupie Tommy Hilfiger

Marka Tommy Hilfiger, posiadająca bogate portfolio produktów wysokiej jakości związanych ze stylem życia, do którego należą Tommy Hilfiger i Hilfiger Denim, jest jedną z najbardziej rozpoznawanych firm projektujących odzież. Grupa skupia się głównie na projektowaniu oraz sprzedaży wysokiej jakości odzieży męskiej, damskiej, dziecięcej oraz kolekcji denim. Pośród szerokiej gamy projektów, Grupa oferuje także produkty lifestylowe, takie jak dodatki, perfumy czy artykuły wyposażenia wnętrz. Markowe produkty Tommy Hilfiger są dostępne dla klientów przez szeroko rozbudowaną sieć sklepów internetowych, specjalistycznych oraz detalicznych, a także poprzez indywidualnych sprzedawców oraz kanałami sprzedaży detalicznej. Szczegółowe informacje o Grupie Tommy Hilfiger można znaleźć na stronie http://www.tommy.com.

Informacje o Phillips-Van Heusen Corporation

Phillips-Van Heusen Corporation, jedna z największych światowych firm zajmujących się produkcją odzieży, jest właścicielem i zarządcą słynnych marek Calvin Klein i Tommy Hilfiger na skalę światową. Jest to największa firma produkująca koszule oraz biżuterię, sprzedając jednocześnie produkty innych firm pod ich własnymi nazwami. Są to m.in.: Van Heusen, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, IZOD, ARROW, Bass and G.H. Bass & Co. oraz licencjonowane marki, jak Geoffrey Beene, Kenneth Cole New York, Kenneth Cole Reaction, MICHAEL Michael Kors, Sean John, Chaps, Trump, JOE Joseph Abboud, DKNY oraz Timberland. Więcej informacji na stronie http://www.pvh.com.

Sklep Tommy Hilfiger

Tokio, Japonia

Data otwarcia: marzec 2012 r.

Lokalizacja: 4-30-3, Jingumae, Shibuya-ku w Tokio (Japonia)

Struktura sklepu:

Niski parter (2661.592 ft(2)): Hilfiger Denim

Pierwsze piętro 1F (4226.987 ft(2)): sportowa odzież męska

Drugie piętro 2F (4057.563 ft(2)): sportowa odzież damska

Powierzchnia sklepu: 10 946 m2

Układ sklepu: sklep na planie kotwicy

Źródło: The Tommy Hilfiger Group

KONTAKT:

Eric Reed

wicedyrektor ds. międzynarodowej komunikacji i marketingu Tommy Hilfiger USA

tel. +1-212-548-1359

e-mail: ereed@tommy.com

lub

Marybeth Schmitt

główny kierownik do spraw komunikacyjnych - Ameryka Północna Tommy Hilfiger USA

tel. +1-212-548-1952

e-mail: mschmitt@tommy.com

lub

Avery Baker

wiceprezes wykonawczy światowego marketingu i komunikacji Tommy Hilfiger Europe B.V.

tel. +31(0)20-589-9889

e-mail: avery.baker@tommy.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.11.2010, 17:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ