Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W zwiastunie wypowiadają się uczestnicy projektu Scope100, którzy dzielą się swoimi przemyśleniami na temat filmu oraz tłumaczą, dlaczego spośród proponowanych tytułów dla polskich widzów wybrali właśnie "Czerwonego żółwia".
Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=eg7vBAkwyUM
OPIS FILMU
Znajdujesz się na bezludnej wyspie. Wokół ani śladu człowieka, żadnego zgiełku, tylko morze i plaża. Wiatr jest świeży, zamiast smogu morska bryza. Od cywilizacji dzieli cię bezkresny ocean. Co robisz? Delektujesz się swobodą czy budujesz tratwę? Gdzie jesteś? W więzieniu czy w raju?
Legendarne japońskie Studio Ghibli ("Spirited Away: W krainie Bogów") przedstawia urzekającą baśń dla dorosłych, która została nagrodzona w Cannes, nominowana do Oscara i zwyciężyła w projekcie Scope100, w którym to sami widzowie wybierają filmy dla widzów.
Wyrusz w niezwykłą podróż i odkryj swoją bezludną wyspę podczas seansu filmu, który oczarował widzów na całym świecie.
SCOPE100
Scope100 to trzecia już edycja przedsięwzięcia zainicjowanego w 2014 roku przez Gutek Film. Do tej pory dzięki widzom na polskie ekrany trafiły filmy "Magical Girl", "Party Girl" oraz "Blokada".
W ramach projektu Scope100 Gutek Film zaprosił 100 widzów z całej Polski do obejrzenia 7 najnowszych europejskich produkcji, które nie trafiły jeszcze do polskich kin. Były wśród nich filmy pokazane na najważniejszych festiwalach filmowych (Cannes, Wenecja, Berlinale, San Sebastian).
Zazwyczaj to dystrybutor decyduje o tym, która produkcja trafi do kin. W ramach projektu Scope100 decyzja należała do widzów, którzy ocenili wszystkie filmy i wybrali najlepszy + animację "Czerwony żółw".
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.05.2017, 13:46 |
Źródło informacji | Gutek Film |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ