Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W tym roku po raz pierwszy do promocji turnieju włączyła się UEFA oraz reprezentacja Polski w piłce nożnej. Na potrzeby Mistrzostw powstał film, "Wszyscy jesteście Mistrzami Świata" - te słowa, wypowiadane m.in. przez Grzegorza Krychowiaka, Arkadiusza Milika i Michała Pazdana przypominały główną ideę przyświecającą turniejowi - Mistrzami Świata są wszystkie dzieci z domów dziecka, dla których sport może stać się przepustką do lepszej przyszłości.
Do piłkarzy dołączyły także inne gwiazdy. W kolejnym filmie mobilizujące hasło wypowiadały gwiazdy polskiego kina oraz ekranu m.in: Kuba Wesołowski, Olga Frycz, Edyta Herbuś, oraz piłkarze z Reprezentacji Artystów Polskich.
Dzięki materiałom wideo do ponad miesiąca wydłużył się czas zainteresowania mediów Mistrzostwami. Ma to ważny wpływ na wizerunek placówek opiekuńczo-wychowawczych. Gdyż media zwykle zajmują się tematyką domów dziecka tylko przy okazji różnych dramatycznych zdarzeń.
Publikacje z okresu rozgrywek, budujące pozytywny wizerunek Domów Dziecka, mogły zostać wyświetlone nawet 25 mln razy - zgodnie z danymi Instytutu Monitorowania Mediów. Od 1 kwietnia do 30 sierpnia informacje o Mistrzostwach pojawiły się w mediach prawie 1 800 razy, a ich ekwiwalent reklamowy wyniósł ponad 2,2 mln zł.
Organizatorem Mistrzostw jest Stowarzyszenie "Nadzieja na Mundial", a współorganizatorem Miasto Stołeczne Warszawa. Patronami Mistrzostw są Minister Sportu i Turystyki oraz Polski Związek Piłki Nożnej.
Sponsorem głównym Mistrzostw jest firma Continental Opony Polska, sponsorami złotymi są firmy Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka i kanał telewizyjny dla dzieci i młodzieży Disney XD.
Głównymi partnerami Mistrzostw są Instytut Monitorowania Mediów, program "Razem Bezpieczniej" MSWiA, Zina, Legia Warszawa oraz MZA.
Patronami medialnymi zawodów są TVP Sport i Polska Agencja Prasowa.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 13.09.2016, 11:26 |
| Źródło informacji | Stowarzyszenie "Nadzieja na Mundial" |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Najnowszy film Edyty Wróblewskiej „Gdy powieje harmattan”
- 22.12.2025, 14:09
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Fundacja Filmowa Turbina
-
Image
Konferencja prasowa pt. „Zmiany w ortografii. Słownik ortograficzny RJP” PAP
Termin: 16.12.2025, godz. 10:00- 18.12.2025, 16:58
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Rada Języka Polskiego
-
Katarska inicjatywa „Lata Kultury” ogłasza kraje partnerskie na lata 2026 i 2027
- 18.12.2025, 16:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ