Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W tym roku po raz pierwszy do promocji turnieju włączyła się UEFA oraz reprezentacja Polski w piłce nożnej. Na potrzeby Mistrzostw powstał film, "Wszyscy jesteście Mistrzami Świata" - te słowa, wypowiadane m.in. przez Grzegorza Krychowiaka, Arkadiusza Milika i Michała Pazdana przypominały główną ideę przyświecającą turniejowi - Mistrzami Świata są wszystkie dzieci z domów dziecka, dla których sport może stać się przepustką do lepszej przyszłości.
Do piłkarzy dołączyły także inne gwiazdy. W kolejnym filmie mobilizujące hasło wypowiadały gwiazdy polskiego kina oraz ekranu m.in: Kuba Wesołowski, Olga Frycz, Edyta Herbuś, oraz piłkarze z Reprezentacji Artystów Polskich.
Dzięki materiałom wideo do ponad miesiąca wydłużył się czas zainteresowania mediów Mistrzostwami. Ma to ważny wpływ na wizerunek placówek opiekuńczo-wychowawczych. Gdyż media zwykle zajmują się tematyką domów dziecka tylko przy okazji różnych dramatycznych zdarzeń.
Publikacje z okresu rozgrywek, budujące pozytywny wizerunek Domów Dziecka, mogły zostać wyświetlone nawet 25 mln razy - zgodnie z danymi Instytutu Monitorowania Mediów. Od 1 kwietnia do 30 sierpnia informacje o Mistrzostwach pojawiły się w mediach prawie 1 800 razy, a ich ekwiwalent reklamowy wyniósł ponad 2,2 mln zł.
Organizatorem Mistrzostw jest Stowarzyszenie "Nadzieja na Mundial", a współorganizatorem Miasto Stołeczne Warszawa. Patronami Mistrzostw są Minister Sportu i Turystyki oraz Polski Związek Piłki Nożnej.
Sponsorem głównym Mistrzostw jest firma Continental Opony Polska, sponsorami złotymi są firmy Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka i kanał telewizyjny dla dzieci i młodzieży Disney XD.
Głównymi partnerami Mistrzostw są Instytut Monitorowania Mediów, program "Razem Bezpieczniej" MSWiA, Zina, Legia Warszawa oraz MZA.
Patronami medialnymi zawodów są TVP Sport i Polska Agencja Prasowa.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.09.2016, 11:26 |
Źródło informacji | Stowarzyszenie "Nadzieja na Mundial" |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Zostań dziennikarzem śledczym
Rekrutacja do programu Achillesowe Dane 2025 trwa tylko do końca września.- 17.09.2025, 09:21
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Bakala Foundation
-
Image
70 lat Totalizatora Sportowego: miliardy złotych na polski sport i kulturę PAP
Totalizator Sportowy (TS), który działa od roku 1955, przekazał przez 70 lat istnienia miliardy złotych na wsparcie polskiego sportu i kultury. To m.in. dofinansowanie infrastruktury sportowej w największych miastach Polski, ale i na szczeblu lokalnym. To także wspieranie kultury wysokiej, ale i tej masowej. Z okazji 70-lecia TS zainaugurował m.in. program „Gdy grasz, wszystko gra”, a do grona ambasadorów marki LOTTO dołączył znany koszykarz Marcin Gortat.- 16.09.2025, 12:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Krajowi Producenci Leków: zmiany przepisów pozbawią chorych dostępu do tanich leków
- 16.09.2025, 08:59
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowi Producenci Leków
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ