Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Specjalnie dla wszystkich zakochanych i nie tylko, w najbliższy weekend, począwszy od piątku, 12 lutego do niedzieli, 14 lutego wstęp do Zamku jest bezpłatny. Wystarczy odebrać z kasy bezpłatną wejściówkę. Codziennie od godz. 10:00 do 17:00 zamkowe sale czekają na zwiedzających!
W ramach walentynkowego wydarzenia #ZakochaniWZamku będzie można poznać bliżej dzieła ukazujące różne przejawy miłości: miłość dwojga ludzi zaprezentuje obraz „Adam i Ewa” Lucasa Cranacha Starszego; miłość do Boga - obraz „Święta Maria Magdalena”, Pietera van Linta; miłość do ojczyzny - urna z sercem Tadeusza Kościuszki w zamkowej Kaplicy; miłość rodzicielską - portrety rodziców Króla Stanisława Augusta, matki Konstancji z Czartoryskich Poniatowskiej i ojca Stanisława Poniatowskiego, autorstwa Marcella Bacciarellego; miłość mityczną - Orfeusz i Eurydyka na XIX-wiecznym zegarze ze złoconego brązu w Sali Wielkiej; miłość do Zamku - wystawa planszowa z okazji Jubileuszu 50. rocznicy podjęcia decyzji o odbudowie Zamku Królewskiego w Warszawie oraz historyczna skarbonka, wystawiona na Dziedzińcu Wielkim, która znów pełni swoją dawną funkcję, dzięki czemu każdy może mieć swój udział w dokończeniu dekoracji hafciarskiej Sali Tronowej.
W sklepie z pamiątkami obowiązuje 14% walentynkowy rabat na zamkowe upominki.
Więcej informacji na stronie: https://www.zamek-krolewski.pl/aktualnosci
Źródło informacji: Zamek Królewski w Warszawie – Muzeum
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.02.2021, 12:41 |
Źródło informacji | Zamek Królewski w Warszawie – Muzeum |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Czytanie łączy. Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta2025
Dlaczego mężczyźni czytają mniej niż kobiety i jak to zmienić? To pytanie, które stawiają sobie organizatorzy ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta, która po raz trzeci zaprasza ojców, opiekunów, a także pozostałych członków rodziny do wspólnego czytania dzieciom. Dlaczego warto? Odpowiedź jest prosta: bo czytanie łączy.- 15.05.2025, 13:54
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Fundacja powszechnego czytania
-
The Whole World is Dancing to “Chicken Banana”
- 15.05.2025, 12:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Nowe logo, nowa strategia: PWN przechodzi rebranding
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.- 15.05.2025, 10:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PWN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ