Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Podajemy te informacje nie dlatego, by robić podsumowanie, ale po to, by pokazać, że naprawdę macie państwo z czego wybrać!
Zapraszamy zatem państwa do dokonania wyboru. Prosimy posłuchajcie, obejrzyjcie i wybierzcie państwo która z dotychczasowych interpretacji kolęd jest najbliższa waszym gustom, a przede wszystkim – waszemu sercu. Która kolęda w wykonaniu tak licznych artystów „Betlejem w Polsce”, poruszyła szczególnie struny państwa wrażliwości? Czy ta śpiewana przez Annę Marię Jopek lub wykonywana przez Kubę Badacha albo Igora Herbuta, a może te utwór który śpiewał Mietek Szcześniak? Naprawdę jest z czego wybierać!
Głosujcie zatem na najlepsze wokalne interpretacje i wybierajcie kolędy – te najpiękniejsze z najpiękniejszych!
Pamiętajcie państwo także, że słuchając, oglądając, wybierając, pomnażacie dobro - dochód ze sprzedaży dostępów do koncertów, płyt i pakietów „Betlejem w Polsce” online zostanie przeznaczony na pomoc dla potrzebujących.
Do wszystkich koncertów i płyt dostęp jest natychmiastowy.
Do tej pory w salach koncertowych spotkało się z nami ponad 200 tysięcy osób.
Na cele charytatywne przekazaliśmy ponad 1500000 zł.
Niech w te dni nasza wspólna pomoc dla potrzebujących urośnie jeszcze w siłę.
Więcej na: www.betlejemwpolsce.pl
Źródło informacji: Betlejem w Polsce
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.01.2021, 13:23 |
Źródło informacji | Betlejem w Polsce |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
BMW Art Car Collection celebrates 50th anniversary with global tour
- 12.03.2025, 11:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Co 4. Polak nie potrafi wskazać żadnego aspektu, którym Polska mogłaby się poszczycić. Rusza kampania, która promuje polskie osiągnięcia: „We Did It In Poland”
Dumę ze swojego kraju odczuwa ponad 56 proc. Polaków, a wśród powodów tego uczucia prym wiodą postacie i wydarzenia historyczne, jak wynika z najnowszego badania. Tylko 4 proc. respondentów wskazuje innowacje w dziedzinie wynalazków, a 3 proc. osiągnięcia technologiczne. Aż 41 proc. badanych uważa, że pod względem ogólnego rozwoju pozostajemy w tyle za innymi krajami Europy, tymczasem fakty są takie, że Polska jest jedną z najszybciej rozwijających się gospodarek UE. By wzmocnić patriotyzm oraz świadomość Polaków w tym względzie rusza kampania We Did It In Poland Fundacji WłączeniPlus pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Jej celem jest nagłaśnianie polskich osiągnięć oraz budowanie dumy narodowej, wzmacnianie poczucia przynależności i sprawczości Polaków.- 11.03.2025, 10:26
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Fundacja Włączeni Plus
-
Przesłanie „Symfonii Miłosierdzia” do słów św. Faustyny Kowalskiej dotrze do ok. 6 mld ludzi na Ziemi PAP
- 07.03.2025, 16:24
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ