Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ideą powstania sklepu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl była chęć stworzenia przestrzeni, otwartej na potrzeby każdego kolarza. Zarówno amator, entuzjasta ze sportowym zacięciem, jak i profesjonalista znajdzie tutaj dopasowane do swoich potrzeb produkty oraz usługi.
„Jednym z najważniejszych założeń, jakie przyjęliśmy podczas pracy nad naszym sklepem, było zaproszenie kolarzy do wielofunkcyjnej, nowoczesnej przestrzeni. Zgromadziliśmy wokół naszej marki grono pasjonatów, dzięki czemu możemy zaoferować znacznie więcej niż klasyczny sklep rowerowy – zdradza Jacek Zieziulewicz, dyrektor handlowy Dadelo S.A. – Salon CentrumRowerowe.pl to miejsce, w którym można będzie skorzystać z usług bike fittingu czy profesjonalnego serwisu”.
Przestrzeń została zaprojektowana ze szczególnym naciskiem na consumer experience. Serce sklepu to strefa rowerowa ze specjalną ścieżką, umożliwiającą przetestowanie roweru przed zakupem. Na miejscu dostępne będą modele z każdej kategorii, z naciskiem na bogatą ofertę rowerów elektrycznych. Lista marek, które stanowią trzon sprzedaży jest obszerna. Będą to brandy znane przez pasjonatów, jak i osoby jeżdżące rekreacyjnie, m.in.: Orbea, Haibike, Woom, Superior, BH, Ghost, NS Bikes, Rondo, Winora, Kross, Creme, Kellys, Rock Machine, Ecobike, Ridley, Romet. Wyeksponowane zostaną również marki własne Dadelo S.A. – Unity oraz Oxfeld.
„Zależało nam na tym, aby sklep stacjonarny był nie tylko przestrzenią handlową, ale także miejscem wymiany doświadczeń” – dodaje Zieziulewicz.
Oprócz rowerów w sklepie stacjonarnym CentrumRowerowe.pl znajdą się części i akcesoria kolarskie wielu najlepszych marek. Jednym z ważniejszych wyróżników jest największy wybór odzieży kolarskiej w Polsce. Cały asortyment będzie dostępny na wyciągnięcie ręki. Dadelo realizuje strategię sprzedaży omnichannel, w której to kanały online i offline uzupełniają się wzajemnie.
„Nasi klienci mogą mieć pewność, że za produkty zapłacą tyle samo w sklepie stacjonarnym, co w sklepie internetowym. Projektując sklep zdecydowaliśmy się na rozwiązania technologiczne umożliwiające synchronizację ofert w obu kanałach sprzedaży – mówi Ryszard Zawieruszyński, prezes zarządu Dadelo S.A. – Chcemy zapewnić klientom najlepsze i najbardziej transparentne doświadczenie zakupowe”.
E-commerce należący do Dadelo od lat współpracuje z serwisami w całej Polsce, umożliwiając klientom odbiór rowerów gotowych do jazdy. W sklepie stacjonarnym zostanie otwarty pierwszy własny serwis CentrumRowerowe.pl – certyfikowany przez markę Shimano.
„Stworzyliśmy najlepiej wyposażony serwis w Warszawie, w którym zatrudniliśmy zespół doskonałych specjalistów. Dzięki temu jesteśmy w stanie podejmować się najbardziej skomplikowanych zadań, w tym napraw amortyzatorów czy hamulców hydraulicznych” – mówi Jacek Zieziulewicz.
Oficjalne otwarcie sklepu CentrumRowerowe.pl zaplanowane zostało na 1 kwietnia 2023 roku w CH Okęcie Park, ul. Aleja Krakowska 61 w Warszawie.
Dadelo S.A.
Spółka Dadelo S.A. specjalizuje się w sprzedaży rowerów, akcesoriów i części rowerowych. Platformę CentrumRowerowe.pl, przez którą prowadzona jest dystrybucja codziennie odwiedza tysiące osób. Pracownicy Spółki to nie tylko specjaliści w swoich dziedzinach, ale również pasjonaci kolarstwa, którzy o rowerach wiedzą wszystko. Poza sprzedażą jak najszerszej oferty produktów, Dadelo stara się również codziennie edukować i pomagać w zakresie rowerowej wiedzy.
Źródło informacji: Dadelo S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.03.2023, 09:00 |
Źródło informacji | Dadelo S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
70 lat Totalizatora Sportowego: miliardy złotych na polski sport i kulturę PAP
Totalizator Sportowy (TS), który działa od roku 1955, przekazał przez 70 lat istnienia miliardy złotych na wsparcie polskiego sportu i kultury. To m.in. dofinansowanie infrastruktury sportowej w największych miastach Polski, ale i na szczeblu lokalnym. To także wspieranie kultury wysokiej, ale i tej masowej. Z okazji 70-lecia TS zainaugurował m.in. program „Gdy grasz, wszystko gra”, a do grona ambasadorów marki LOTTO dołączył znany koszykarz Marcin Gortat.- 16.09.2025, 12:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Krajowi Producenci Leków: zmiany przepisów pozbawią chorych dostępu do tanich leków
Projekt nowelizacji ustawy Kodeks Postępowania Cywilnego może pozbawić wielu chorych dostępu do terapii i narazić NFZ na straty, bo usuwa przepisy gwarantujące uczciwą konkurencję cenową na rynku leków. Jak informują Krajowi Producenci Leków, zmianom zawartym w nowelizacji sprzeciwia się Ministerstwo Zdrowia i UOKiK (w zał.).- 16.09.2025, 08:59
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowi Producenci Leków
-
30 Years of BODY WORLDS
A Success Story That Has Changed the Way We See Ourselves- 15.09.2025, 09:35
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ