Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Konkurs organizowany był w ramach programu „Śląskie dla rodziny – Karta Dużej Rodziny”. Celem inicjatywy było wyróżnienie osób, które z największym zaangażowaniem wspierają rodziny z terenu województwa śląskiego, prowadząc działania na rzecz lokalnych społeczności i polityki prorodzinnej.
Tegoroczną laureatką z najwyższą liczbą punktów została Elżbieta Ferenc, zgłoszona przez Prezydenta Miasta Częstochowy oraz Stowarzyszenie na Rzecz Pomocy Dziecku i Rodzinie „Dla Rodziny”. Jej wieloletnia działalność obejmuje wszechstronną pomoc osobom i rodzinom w trudnej sytuacji życiowej. Pracuje na rzecz dzieci, młodzieży, seniorów, osób z niepełnosprawnościami, a także tych, którzy zmagają się z uzależnieniami, bezdomnością czy ubóstwem.
W gronie wyróżnionych znalazły się również osoby, które z pasją i determinacją angażują się w działania na rzecz rodzin. Bożena Pruś została doceniona za inicjatywy wspierające rodziny w codziennym funkcjonowaniu, Ewa Pruska za zaangażowanie w rozwój pieczy zastępczej, a Bogusława Ciukaj za długofalową pomoc kobietom z dziećmi, które mierzą się z bezdomnością, przemocą i kryzysami. Nagrodę otrzymała także Małgorzata Oleksy, twórczyni projektu „Opatrunek na złamane skrzydła”, skierowanego do osób w potrzebie.
Wszystkim laureatkom serdecznie gratulujemy i dziękujemy za ich nieocenione zaangażowanie w budowanie lepszego życia dla rodzin i społeczności lokalnych.
20 marca podczas Sesji Rady Miasta, Prezydent Miasta Częstochowy Krzysztof Matyjaszczyk złożył gratulacje Pani Elżbiecie Ferenc za jej wynik w konkursie ,,Przyjaciel Rodziny 2024’’.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.03.2025, 17:50 |
Źródło informacji | UM Częstochowa |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Czytanie łączy. Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta2025
Dlaczego mężczyźni czytają mniej niż kobiety i jak to zmienić? To pytanie, które stawiają sobie organizatorzy ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta, która po raz trzeci zaprasza ojców, opiekunów, a także pozostałych członków rodziny do wspólnego czytania dzieciom. Dlaczego warto? Odpowiedź jest prosta: bo czytanie łączy.- 15.05.2025, 13:54
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Fundacja powszechnego czytania
-
The Whole World is Dancing to “Chicken Banana”
- 15.05.2025, 12:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Nowe logo, nowa strategia: PWN przechodzi rebranding
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.- 15.05.2025, 10:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PWN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ