Newsletter

Debiut filmu krótkometrażowego pt. TIME IS ETERNAL z udziałem Berite Labelle, jego współautorki i producentki

01.02.2022, 08:34aktualizacja: 01.02.2022, 08:39

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Berite Labelle
PR Newswire/Berite Labelle

LOS ANGELES, 31 stycznia 2022 r. /PRNewswire/ -- Film krótkometrażowy pt. „Time is Eternal” jest debiutancką produkcją Berite Labelle, zamieszkałej w Los Angeles modelki i aktorki, która oprócz odegrania w nim głównych ról jest również autorką i producentką tego dzieła, które powstało przy współpracy z filmowcem Danielem Lirem. Lir jest współautorem scenariusza i wyreżyserował ten film krótkometrażowy wspólnie ze swoją żoną i partnerką biznesową, Bayou Bennett, w ramach ich projektu Dream Team Directors.

https://www.beritelabelle.com

https://www.dreamteamdirectors.com/filmc343928d

Ten piętnastominutowy film pozwala nam się zagłębić w umysł uznanej pisarki żyjącej we współczesnym Los Angeles, która pracuje nad swoją najnowszą powieścią opisującą fikcyjne spotkanie dwóch legendarnych kobiet. Kleopatra VIII, królowa Egiptu w 1 r. p.n.e. staje oko w oko z angielską pisarką i aktywistką walczącą o prawa kobiet, Mary Wollstonecraft oraz matką Mary Shelley, twórczyni „Frankensteina”. Jako przejmująca oda do kobiecej siły, film jest zapisem przepełnionej uczuciami dyskusji pomiędzy tymi dwiema pionierskimi kobietami. Obydwie znane z roli kochanek i wojowniczek o wielką sprawę, waleczna władczyni i pisarka rozważają swoje różne podejścia do przywództwa, które łączy pasja przewijająca się przez wieki.

Labelle zręcznie odgrywa cztery role w swoim debiutanckim filmie - grając pisarkę, Kleopatrę, panią Wollstonecraft i syrenę, która symbolizuje podróż do innego wymiaru czasowego.

Zdjęcia do filmu odbyły się w Paramour Estate, w dzielnicy Los Angeles Sileverlake, z bogatym wystrojem wnętrz charakterystycznym dla początków XX wieku, przy czym surrealistyczne i oniryczne przedmioty mają ścisłe powiązania z modą. Hollywoodzki stylista Wilford Lenov (który współpracował z Saweetie, Bebe Rexhą i Iggy Azaleą) był autorem kostiumów, opartych głównie na odzieży w stylu vintage. Francie Tomalonis, malarka, która zajęła się wizażem i makijażystka April Garcia stworzyły odpowiednio wizerunek Kleopatry i Mary Wollstonecraft, podczas gdy stylistka fryzur Derrika Mayweather przygotowała specjalne peruki Kleopatry i syreny.

Od października 2021, Labelle była na okładkach czterech międzynarodowych wydań czasopisma „Vogue”, „Glamour” i „Harper’s Bazaar”, jak również na okładce magazynu „Bold”. Obecnie kształci się w New York Film Academy w Los Angeles, gdzie chce uzyskać tytuł Associate of Fine Arts (AFA) na kierunku aktorstwa filmowego.

Zespół Dream Team Directors współpracował z takimi utalentowanymi ludźmi jak Mark Ruffalo, Anthony Mackie, Juliette Lewis, Lea Michele, zespół Coldplay, Paris Hilton i Bella Hadid oraz ze znanymi markami, w tym Adidas, Smashbox Cosmeticls, Atlantic Records i Chrome Hearts. Ich krótkometrażowy film z 2019 r., „Tombstone Pillow”, cieszył się szerokim uznaniem i zdobył 33 nagrody.

Link do zapowiedzi filmu: https://vimeo.com/647101977/93b38e9197

Fotografie: CHRISTOPHER SCOTT

https://www.cscottcreative.com

https://instagram.com/cscott_creative?utm_medium=copy_link\

Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1735716/TIME_IS_ETERNAL_Poster.jpg

Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1735715/TIME_IS_ETERNAL_Set_Still.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1735714/TIME_IS_ETERNAL_Berite_Labelle.jpg 

Linki do materiałów wideo i obrazów dostępne są ramach wniosku o przeprowadzenie relacji. Berite Labelle chętnie udzieli wywiadu.

Źródło: Berite Labelle

KONTAKT:

agencją Tracy Paul & Company

e-mail: tracy@tracypaul.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.02.2022, 08:34
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ