Newsletter

Depositphotos przedstawia raport trendów wizualnych 2021 ze spostrzeżeniami międzynarodowych agencji kreatywnych

21.12.2020, 10:26aktualizacja: 21.12.2020, 10:35

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Depositphotos Inc.
PR Newswire/Depositphotos Inc.

NOWY JORK, 21 grudnia 2020 r. /PRNewswire/ -- Depositphotos, jedna z wiodących na świecie platform z treściami wizualnymi, z biblioteką liczącą ponad 190 milionów plików, właśnie ogłasza swój coroczny raport trendów wizualnych. Projekt „Trendy wizualne 2021: Życie w nowej rzeczywistości” bada, w jaki sposób zmieniła się komunikacja wizualna w ciągu ostatniego roku, i podpowiada, jakimi ścieżkami w 2021 r. powinny poruszać się marki oraz twórcy treści pracujący z materiałami wizualnymi.

Symbole optymizmu, nasza fizyczna i cyfrowa równowaga, inspiracja naturą i kolory ziemi to tylko niektóre z motywów, które ważne będą w komunikacji wizualnej w 2021 r. Snackable wideo materiały, które trwają zaledwie po kilka sekund, są coraz bardziej popularne w internecie - autentyczne historie i odpowiedni format potrafią zaangażować użytkowników. Inne obszary do zbadania, pozostawiające przestrzeń na eksperymenty, to nowe, interaktywne formy treści, wrażenia multisensoryczne i grywalizacja w projektowaniu.

„Nasz świat bardzo się zmienił w ciągu ostatniego roku, a odkrywanie, dokąd zmierza komunikacja wizualna w najbliższej przyszłości, jeszcze nigdy nie było tak ekscytujące. Raport z trendami na 2021 r. jest pełen ciekawych spostrzeżeń marek i twórców treści, których celem jest uczynienie nowej rzeczywistości, w której przyszło nam żyć, bardziej emocjonującej niż stawiającej wyzwania. Aby uzyskać więcej wskazówek i porad, które mogą pomóc ci w realizacji projektów w nadchodzącym roku, podjęliśmy współpracę z wielokrotnie nagradzanymi, międzynarodowymi agencjami kreatywnymi i ekspertami branżowymi” - mówi Maria Sibirtseva, Creative Project Manager w Depositphotos.

Obejrzyj manifest dotyczący trendów wizualnych 2021.

Agencje kreatywne, które przyczyniły się do powstania raportu Depositphotos: Droga5 London, Design Bridge, Active Theory, Your Majesty, Dentsu ACHTUNG !, Publicis, Leo Burnett Ukraine, Saatchi & Saatchi Ukraine, [isdgroup], Locomotive i eksperci z Google.

Z raportu „Trendy wizualne 2021” można dowiedzieć się więcej na temat wydarzeń online, rzeczywistości rozszerzonej i sztucznej inteligencji, a także na temat tego, jak zmieniają się doświadczenia użytkowników i jakie tematy będą kształtować dzisiejszą estetykę.

O Depositphotos

Depositphotos to jedna z wiodących na świecie platform z treściami wizualnymi, z biblioteką liczącą ponad 190 milionów zdjęć stockowych, wideo i wektorów. Depositphotos wspiera 100-tysięczną społeczność twórczą, której prace pomagają klientom ze 192 krajów z całego świata w wizualizacji swoich pomysłów. Siedziba firmy znajduje się w Nowym Jorku, a biura w Mediolanie, Kijowie, Moskwie i Limassol.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1374398/Depositphotos_Logo.jpg

Źródło: Depositphotos Inc.

KONTAKT:

Anastasia Titova

PR Manager w Depositphotos

e-mail: anastasiia.titova@depositphotos.com

tel. +380638239075

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.12.2020, 10:26
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ