Newsletter

Depositphotos przedstawia raport trendów wizualnych 2021 ze spostrzeżeniami międzynarodowych agencji kreatywnych

21.12.2020, 10:26aktualizacja: 21.12.2020, 10:35

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Depositphotos Inc.
PR Newswire/Depositphotos Inc.

NOWY JORK, 21 grudnia 2020 r. /PRNewswire/ -- Depositphotos, jedna z wiodących na świecie platform z treściami wizualnymi, z biblioteką liczącą ponad 190 milionów plików, właśnie ogłasza swój coroczny raport trendów wizualnych. Projekt „Trendy wizualne 2021: Życie w nowej rzeczywistości” bada, w jaki sposób zmieniła się komunikacja wizualna w ciągu ostatniego roku, i podpowiada, jakimi ścieżkami w 2021 r. powinny poruszać się marki oraz twórcy treści pracujący z materiałami wizualnymi.

Symbole optymizmu, nasza fizyczna i cyfrowa równowaga, inspiracja naturą i kolory ziemi to tylko niektóre z motywów, które ważne będą w komunikacji wizualnej w 2021 r. Snackable wideo materiały, które trwają zaledwie po kilka sekund, są coraz bardziej popularne w internecie - autentyczne historie i odpowiedni format potrafią zaangażować użytkowników. Inne obszary do zbadania, pozostawiające przestrzeń na eksperymenty, to nowe, interaktywne formy treści, wrażenia multisensoryczne i grywalizacja w projektowaniu.

„Nasz świat bardzo się zmienił w ciągu ostatniego roku, a odkrywanie, dokąd zmierza komunikacja wizualna w najbliższej przyszłości, jeszcze nigdy nie było tak ekscytujące. Raport z trendami na 2021 r. jest pełen ciekawych spostrzeżeń marek i twórców treści, których celem jest uczynienie nowej rzeczywistości, w której przyszło nam żyć, bardziej emocjonującej niż stawiającej wyzwania. Aby uzyskać więcej wskazówek i porad, które mogą pomóc ci w realizacji projektów w nadchodzącym roku, podjęliśmy współpracę z wielokrotnie nagradzanymi, międzynarodowymi agencjami kreatywnymi i ekspertami branżowymi” - mówi Maria Sibirtseva, Creative Project Manager w Depositphotos.

Obejrzyj manifest dotyczący trendów wizualnych 2021.

Agencje kreatywne, które przyczyniły się do powstania raportu Depositphotos: Droga5 London, Design Bridge, Active Theory, Your Majesty, Dentsu ACHTUNG !, Publicis, Leo Burnett Ukraine, Saatchi & Saatchi Ukraine, [isdgroup], Locomotive i eksperci z Google.

Z raportu „Trendy wizualne 2021” można dowiedzieć się więcej na temat wydarzeń online, rzeczywistości rozszerzonej i sztucznej inteligencji, a także na temat tego, jak zmieniają się doświadczenia użytkowników i jakie tematy będą kształtować dzisiejszą estetykę.

O Depositphotos

Depositphotos to jedna z wiodących na świecie platform z treściami wizualnymi, z biblioteką liczącą ponad 190 milionów zdjęć stockowych, wideo i wektorów. Depositphotos wspiera 100-tysięczną społeczność twórczą, której prace pomagają klientom ze 192 krajów z całego świata w wizualizacji swoich pomysłów. Siedziba firmy znajduje się w Nowym Jorku, a biura w Mediolanie, Kijowie, Moskwie i Limassol.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1374398/Depositphotos_Logo.jpg

Źródło: Depositphotos Inc.

KONTAKT:

Anastasia Titova

PR Manager w Depositphotos

e-mail: anastasiia.titova@depositphotos.com

tel. +380638239075

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.12.2020, 10:26
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ