Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Instytut Książki przeprowadził badanie, do którego zaprosił 16 wyjątkowych uczestników o zupełnie odmiennych zainteresowaniach, w różnym wieku i z różnym podejściem do czytania – słowem: osoby, których pozornie nic nie łączy. Uczestników zestawiono w pary, w których mieli przeczytać tę samą książkę (o czym wzajemnie nie wiedzieli). Żadnej z osób nie uprzedzono wcześniej jaki dokładnie jest cel nagrań.
Jak wypadł ten eksperyment? Instytut Książki zaprasza do śledzenia w każdą środę przez najbliższych 8 tygodni na kanale YouTube Instytutu Książki i profilu kampanii „Mała książka – wielki człowiek” na Facebooku. Pierwszy odcinek jest już dostępny.
Kampania społeczna „Mała książka – wielki człowiek” przypomina o korzyściach wynikających ze wspólnego, rodzinnego czytania od pierwszych miesięcy życia dziecka. Od 2017 roku Instytut Książki przekazał dzieciom i ich rodzicom już ponad 4 miliony książek. Projekt obejmuje trzy etapy – dzieci do trzeciego roku życia, przedszkolaki oraz pierwszoklasistów. Specjalnie przygotowane Wyprawki Czytelnicze trafiają do szpitali położniczych, bibliotek publicznych z oddziałami dziecięcymi oraz szkół podstawowych w całej Polsce.
Kampania „Mała książka – wielki człowiek” jest finansowana ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Źródło informacji: Instytut Książki
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.05.2023, 14:04 |
Źródło informacji | Instytut Książki |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Najnowsza kampania kate spade new york z udziałem Ice Spice i Charli D’Amelio podkreśla siłę przyjaźni
Kampania marki na sezon wiosna-lato 2025 pod hasłem „To the Ones Who Carry Us” ma na celu podkreślenie znaczenia osób, które towarzyszą nam przez całe życie, zapewniając niezbędne wsparcie, niczym kultowa torebka Deco, z której słynie marka.- 05.05.2025, 09:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
EKG 2025: obcowanie ze sztuką wzmacnia kreatywność w biznesie PAP
Obecność dzieł sztuki w otoczeniu biznesowym pobudza kreatywność w prowadzeniu firmy, czyni ją lepszą, bardziej efektywną. „Sztuka jest relatywne tanim narzędziem do budowy dobrej struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa, do przyzwyczajenia zatrudnionych w niej ludzi do lepszej pracy” - powiedział podczas 17. Europejskiego Kongresu Ekonomicznego w Katowicach Piotr Krupa, prezes zarządu Grupy KRUK.- 29.04.2025, 17:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Polskie Linie Lotnicze LOT zapraszają na pokazy „Warszawa ja i Ty” w Multimedialnym Parku Fontann
• Polskie Linie Lotnicze LOT zostały partnerem głównym tegorocznych pokazów w Multimedialnym Parku Fontann.
• Pokazy inauguracyjne odbędą się w dniach 1-3 maja na warszawskim Podzamczu.
• Tego lata widowiskowe spektakle nad Wisłą poświęcone będą historii Warszawy.
• Warszawa to nie tylko doskonałe miejsce na weekendowy wypoczynek, ale również ważny punkt na mapie połączeń polskiego przewoźnika, z którego wygodnie można rozpocząć podróż w różne zakątki świata.- 28.04.2025, 16:33
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PLL LOT
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ