Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Broszura zapoznaje żołnierzy z zasadami #Fejkoodporności, zachęcając m.in. do weryfikacji źródeł oraz krytycznego myślenia w przypadku pojawienia się nowych lub niesprawdzonych informacji.
Ze słownika w broszurze można dowiedzieć się: czym jest fact-checking, bańka informacyjna, a także poznać różnicę pomiędzy dezinformacją, misinformacją, a dezinformacją. Na publikację składają się również inicjatywy podejmowane przez ACKS, aby budować odporność społeczną na wrogie działania informacyjne.
Link do broszury: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/u/e5/03/e5031d69-5b5d-42b2-b2be-1c9b5db836ac/fejkoodporni_broszura_zolnierze.pdf
Link do strony MON z informacją o kampanii: https://www.gov.pl/web/krrit/fejkoodporni--kampania-ministerstwa-obrony-narodowej
Źródło informacji: Akademickie Centrum Komunikacji Strategicznej
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.08.2023, 10:44 |
Źródło informacji | Akademickie Centrum Komunikacji Strategicznej |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
BMW Art Car Collection celebrates 50th anniversary with global tour
- 12.03.2025, 11:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Co 4. Polak nie potrafi wskazać żadnego aspektu, którym Polska mogłaby się poszczycić. Rusza kampania, która promuje polskie osiągnięcia: „We Did It In Poland”
Dumę ze swojego kraju odczuwa ponad 56 proc. Polaków, a wśród powodów tego uczucia prym wiodą postacie i wydarzenia historyczne, jak wynika z najnowszego badania. Tylko 4 proc. respondentów wskazuje innowacje w dziedzinie wynalazków, a 3 proc. osiągnięcia technologiczne. Aż 41 proc. badanych uważa, że pod względem ogólnego rozwoju pozostajemy w tyle za innymi krajami Europy, tymczasem fakty są takie, że Polska jest jedną z najszybciej rozwijających się gospodarek UE. By wzmocnić patriotyzm oraz świadomość Polaków w tym względzie rusza kampania We Did It In Poland Fundacji WłączeniPlus pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Jej celem jest nagłaśnianie polskich osiągnięć oraz budowanie dumy narodowej, wzmacnianie poczucia przynależności i sprawczości Polaków.- 11.03.2025, 10:26
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Fundacja Włączeni Plus
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ