Newsletter

Film „HOME COMING”, zwycięzca rankingu sprzedaży biletów z okazji Chińskiego Dnia Narodowego, będzie dostępny na całym świecie od 21 października

11.10.2022, 08:40aktualizacja: 11.10.2022, 08:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PEKIN, 11 października 2022 r. /PRNewswire/ -- Z dniem 8 października, film „HOME COMING” oficjalnie znalazł się na szczycie rankingu sprzedaży biletów podczas Chińskiego Święta Narodowego, z wynikiem ponad 152 mln USD w tygodniu otwarcia. Wytwórnia CMC Pictures poinformowała wcześniej o planie światowej dystrybucji tego tytułu i zamierza udostępnić go w Ameryce Północnej, Oceanii, Europie, Azji Południowo-Wschodniej i na pozostałych głównych rynkach filmowych od dnia 21 października.

Oparta na prawdziwych wydarzeniach produkcja „HOME COMING” przedstawia niebezpieczną podróż dwóch nieuzbrojonych chińskich dyplomatów, którzy pomagają 125 mieszkającym za granicą Chińczyków w ucieczce z kraju ogarniętego wojną. Reżyserem filmu jest Xiaozhi Rao, producentem wykonawczym Frant Gwo i Hongwei Wang, a w rolach głównych występują Yi Zhang, Junkai Wang oraz Tao Yin.

Realizacja filmu, wykonana w IMAX, to budowa opustoszałego miasta o powierzchni 20 tys. m2 i zdjęcia kręcone na prawdziwej pustyni. Dzięki swojej autentyczności po projekcji obraz zyskał szerokie uznanie.

CMC Pictures, międzynarodowy dystrybutor filmu „HOME COMING”, rozprowadził ponad 60 chińskich hitów kinowych, takich jak: „THE WANDERING EARTH” („Wędrująca Ziemia”), „NE ZHA”, „WOLF WARRIOR 2” („Wilk Wojny 2”), „IP MAN 4: THE FINALE i A WRITER'S ODYSSEY”. Obecnie spółka ta jest jednym z wiodących dystrybutorów chińskich filmów na rynku światowym.

Film - https://mma.prnewswire.com/media/1916801/video.mp4  

Źródło: CMC Pictures

KONTAKT:
Mark Xu
tel. +86-13138920992
e-mail: mark.xu@cmcpix.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.10.2022, 08:40
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ