Newsletter

Illumination i Nintendo prezentują pierwszy zwiastun „The Super Mario Bros. Film”, który będzie miał premierę w 2023 r.

07.10.2022, 11:04aktualizacja: 07.10.2022, 11:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SANTA MONICA, Kalifornia --(BUSINESS WIRE)-- Illumination (Siedziba: Santa Monica, CA, USA; założyciel i dyrektor generalny: Chris Meledandri) i Nintendo Co., Ltd. (siedziba: Kioto, Minami-ku, Japonia; dyrektor reprezentacyjny i prezes: Shuntaro Furukawa, dalej „Nintendo”) zaprezentowali dzisiaj pierwszy zwiastun „The Super Mario Bros. Film”, nowego filmu animowanego opartego o świat gry Super Mario Bros. Prezentacja odbyła się podczas streamowanego dzisiaj wydarzenia Nintendo Direct.

„Cieszymy się, że w końcu możemy pokazać pierwsze spojrzenie na >>The Super Mario Bros. Film<<, – powiedział Chris Meledandri, założyciel i dyrektor generalny Illumination. – Mario i Luigi od firmy Nintendo to jedne z najbardziej legendarnych i uwielbianych postaci świata gier, a praca z Miyamoto-sanem przez ostatnie kilka lat nad przeniesieniem tej historii na ekran w sposób, który zachowuje autentyczną łączność z oryginałem, była dla nas ogromnym zaszczytem”.

„Jakim filmem powinien być Super Mario Bros? – pyta Shigeru Miyamoto, dyrektor reprezentacyjny, zasłużony kierownik Nintendo. – Od bardzo długiego czasu pracowaliśmy z Chrisem z Illumination, zastanawiając się nad tą kwestią. Teraz każdy może zobaczyć pierwsze sceny z filmu. Nakreśliliśmy świat Super Mario językiem filmu – nie tylko samą historią, ale także poprzez wygląd postaci, ich emocje i gesty. Będziemy mogli nacieszyć się Królestwem Grzybów na całej powierzchni ekranu kinowego. Spotkamy różne postaci i wspomnienia z gier Nintendo, które będziemy mogli odkrywać w małych rolach w filmie. Premiera tuż za rogiem, a my jesteśmy na etapie szlifowania wszystkich detali, tak samo, jak zawsze robimy z grami Nintendo. To tytuł, który przyniesie radość przedstawicielom wszystkich grup wiekowych. Niech wszyscy dopingują Mario w kinach!”

Informacje o „The Super Mario Bros. Film”, pełnometrażowej animacji ze świata Super Mario Bros.

Film animowany Super Mario Bros, wyprodukowany przez Chrisa Meledandriego z Illumination i Shigeru Miyamoto z Nintendo, jest współfinansowany przez Universal Pictures i Nintendo, a za jego dystrybucję na całym świecie odpowiada Universal Pictures.

Firm został wyreżyserowany przez Aarona Horvatha i Michaela Jelenica (którzy współpracowali przy produkcji tytułów „Młodzi Tytani: Akcja!” i „Młodzi Tytani: Akcja! Film”) na podstawie scenariusza autorstwa Matthew Fogela (wyprodukowane przez Illumination „Minionki: Wejście Gru”). Występują w nim Chris Pratt jako Mario, Anya Taylor-Joy jako Księżniczka Peach, Charlie Day jako Luigi, Jack Black jako Bowser, Keegan-Michael Key jako Toad, Seth Rogen jako Donkey Kong, Fred Armisen jako Cranky Kong, Kevin Michael Richardson jako Kamek i Sebastian Maniscalco jako Spike.

Illumination

Studio Illumination, założone przez Chrisa Meledandriego w 2007 r., jest jednym z czołowych producentów filmów animowanych, które stają się wydarzeniami, takich jak „Jak ukraść Księżyc” (zapoczątkowana przez ten tytuł seria filmów animowanych odniosła największy sukces w historii kinematografii), a także „Lorax”, „Grinch” i „Sekretne życie zwierzaków domowych” oraz seria „Sing”. Nadchodząca produkcja „The Super Mario Bros. Film” dołączy do katalogu studia, które może poszczycić się dwoma filmami z listy najlepszych dziesięciu filmów animowanych wszech czasów. Kultowe i uwielbiane serie studia Illumination – pełne pamiętnych i wyróżniających się postaci, lubiane na całym świecie i wpisujące się w kontekst kulturowy – zarobiły globalnie ponad 8 miliardów dolarów. Studio Illumination nawiązało współpracę w zakresie finansowania i dystrybucji z wytwórnią Universal Pictures. Nadchodzące w 2023 r. filmy wytwórni Illumination to m.in. „The Super Mario Bros. Film” i „Migracja”.

Nintendo

Nintendo Co. Ltd., spółka z siedzibą w Kioto, w Japonii, stworzyła tytuły, które zyskały popularność na całym świecie, w tym Mario™, Donkey Kong™, The Legend of Zelda™, Metroid™, Pokémon™, Animal Crossing™, Pikmin™ i Splatoon™ dzięki integracji sprzętu komputerowego i oprogramowania oferowanego przez Nintendo. Celem Nintendo jest dostarczenie niepowtarzalnych i intuicyjnych doświadczeń w dziedzinie rozrywki dla każdego, produkcja i sprzedaż urządzeń do gier wideo, takich jak rodzina produktów Switch™, opracowanie i obsługa aplikacji na inteligentne urządzenia i współpraca z partnerami w zakresie szeregu innych inicjatyw związanych z rozrywką, jak treści audiowizualne czy parki rozrywki. Spółka Nintendo sprzedała ponad 5,4 mld gier i ponad 800 mln urządzeń komputerowych na całym świecie. Od wprowadzenia na rynek Nintendo Entertainment System™ ponad 30 lat temu, obecnie i w przyszłości, nieustanną misją Nintendo jest i będzie tworzenie jedynej w swoim rodzaju rozrywki, która wywołuje uśmiech na twarzach ludzi na całym świecie.

Wersja źródłowa dostępna w portalu: https://www.businesswire.com/news/home/20221005005943/en/

Źródło: Nintendo Co., Ltd.

KONTAKT:

Sarah Levinson Rothman

e-mail: sarah.rothman@ledecompany.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.10.2022, 11:04
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ