Pobierz materiał i Publikuj za darmo
InPost w ramach umowy uzyskał prawo do posługiwania się tytułem „Sponsora Strategicznego Reprezentacji Polski” oraz wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu drużyny narodowej. Umowa gwarantuje również ekspozycję logo firmy na strojach treningowych reprezentacji Polski i nośnikach reklamowych podczas meczów kadry rozgrywanych w naszym kraju. Logo InPost pojawi się także w materiałach marketingowych PZPN oraz na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN i stronie „Łączy nas piłka” oraz na biletach i programach meczowych.
„16 milionów Polaków zasiadło przed telewizorami, aby kibicować biało-czerwonym podczas pamiętnego meczu z Portugalią na Mistrzostwach Europy. Tyle samo osób regularnie korzysta z usług naszej firmy. Wierzę, że to nie zbieg okoliczności, ale dowód na głęboki sens połączenia naszych wysiłków w celu dostarczania kibicom wielu niezapomnianych wrażeń, również w kontekście zbliżających się Mistrzostw Świata w Katarze” – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost.
Spółka jest liderem na rynku dostaw e-commerce, dostarczając miliony przesyłek dziennie, a od czerwca będzie towarzyszyła Polakom również w największych piłkarskich emocjach. Firma podbija kolejne europejskie kraje tj. Wielka Brytania, Francja, Włochy, Hiszpana i Portugalia. InPost od 2011 roku jest także jednym z kluczowych sponsorów lekkiej atletyki w ramach InPost Athletic Team.
„Jako największa organizacja sportowa chcemy współpracować z najlepszymi na rynku. To kluczowi gracze, którzy wiedzą, jak profesjonalnie działać, by osiągać sukces. Polska firma InPost idealnie spełnia nasze oczekiwania i jesteśmy przekonani, że ta kooperacja będzie pozytywnie wpływać na nasze oba biznesy” – podkreślał Cezary Kulesza, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Prezes PZPN dodał, że kibice od wielu lat traktują reprezentację jako dobro narodowe. Bilety na jej mecze, niezależnie od miejsca rozgrywek, natychmiast się wyprzedają, a fani, podążając za polską reprezentacją po całym świecie, budują pozytywny wizerunek zarówno drużyny, jak i kraju. Z kolei InPost, który z lokalnej firmy wyrósł na europejskiego, technologicznego giganta na rynku logistyki, stanowi obecnie wizytówkę polskiego biznesu na świecie.
„W InPost wierzymy, że kluczem do sukcesu w równym stopniu jest innowacyjność i zaangażowanie, jak i zgrany zespół prowadzony przez silnego, odpowiedzialnego lidera. Taką polską reprezentację, pod wodzą Roberta Lewandowskiego, chcemy oglądać i wspierać - w taką też inwestujemy. Partnerstwo InPost, jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm, z najbliższą sercom Polaków sportową reprezentacją – jest naturalnym krokiem” – wyjaśniał Rafał Brzoska.
Kontrakt został zawarty od 30 maja tego roku do 31 lipca 2024 roku, z możliwością przedłużenia na kolejne dwa lata. Umowa obejmuje wsparcie wszystkich reprezentacji – również drużyn kobiecych oraz kadr młodzieżowych. Logo InPost, jako sponsora strategicznego, po raz pierwszy pojawi się już 1 czerwca na obiekcie Tarczyński Arena we Wrocławiu, podczas meczu Polska – Walia odbywającego się w ramach rozgrywek Ligi Narodów 2022/23.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.05.2022, 08:57 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
„Played, Worn & Torn Auction” od Julien's powraca do miasta muzyki z legendarną aukcją 20-21 listopada 2024 r.
- 19.11.2024, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Saudyjska Komisja Filmowa uroczyście zamyka drugą edycję Konferencji Krytyki Filmowej
- 15.11.2024, 09:08
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Business Wire
-
Image
Te nietypowe znaleziska z lumpeksów zaskoczyły wszystkich
Branża tekstylna stoi w obliczu poważnych wyzwań środowiskowych. Szacuje się, że co roku produkuje się 100 miliardów sztuk odzieży, z czego ogromna część nigdy nie trafia do konsumentów lub jest noszona tylko kilka razy [1]. W ten sposób 92 miliony ton ubrań trafia każdego roku na wysypiska, tworząc toksyczne hałdy na pustyniach czy terenach wiejskich, przyczyniając się do rozwoju zjawiska zwanego „fast fashion”. To ilość, która mogłaby wypełnić… 1,5 miliona ciężarówek.- 14.11.2024, 08:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Semcore Sp. z o.o.