Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Przed nami największa premiera 2022 roku - „Avatar: Istota wody” w reżyserii Jamesa Camerona! Multikino już rozpoczęło przedsprzedaż biletów na film, który wejdzie na ekrany 16 grudnia. Bilety są dostępne w kasach kin sieci Multikino, na www.multikino.pl oraz w aplikacji mobilnej.
W filmie „Avatar: Istota wody” Pandorę znów napada wroga korporacja w poszukiwaniu cennych minerałów. Jack i Neytiri wraz z rodziną zmuszeni są opuścić wioskę i szukać pomocy u innych plemion zamieszkujących planetę. Ważnym elementem tej części opowieści będzie wodny świat.
W filmie ponownie pojawi się Sam Worthington jako Jake Sully oraz Zoe Saldaña jako Neytiri. Sigourney Weaver zagra ich córkę, Kiri. Czarnym charakterem będzie zaś Stephen Lang, który drugi raz wcieli się w postać pułkownika Milesa Quaritcha. W filmie Kate Winslet (Ronal), Cliff Curtis (Tonowari), Bailey Bass (Reya) i Duane Evans Jr's (Rotxo) wcielą się w Na'vi należących do wodnego klanu Metkayina. Role dzieci Jake'a i Neytiri zagrają: Jamie Flatters (Neteyam), Britain Dalton (Lo'ak), Trinity Bliss (Tuktirey) i Jack Champion (Miles Socorro aka Spider).
Multikino uruchomiło przedsprzedaż biletów na seanse od 16 do 22 grudnia. Bilety można nabywać w kasie każdego kina sieci, przez www.multikino.pl oraz aplikację.
Źródło informacji: Multikino
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.11.2022, 10:31 |
Źródło informacji | Multikino |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Badanie: ojcowie chcą czytać, ale nie zawsze wiedzą jak. Co ich do tego motywuje?
Ponad 74% ojców w Polsce deklaruje, że czyta swoim dzieciom regularnie - codziennie lub kilka razy w tygodniu. Najczęściej traktują to jako wyraz bliskości, przyjemność i zabawę oraz sposób na wartościowe spędzanie czasu. Tylko 12% ojców postrzega czytanie jako obowiązek*. To główne wnioski z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie marki Lajkonik dla Fundacji Powszechnego Czytania w ramach kampanii #TataTeżCzyta. Wyniki pokazują, że choć wielu mężczyzn w roli ojca już dostrzega moc wspólnego czytania, nadal potrzebują oni konkretnego wsparcia i inspiracji, by ta codzienna praktyka stała się jeszcze bardziej powszechna.- 03.06.2025, 07:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Lajkonik
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ