Newsletter

Kampania #HistorieZPasją - opowieści, które mają twarze i emocje

23.07.2025, 13:43aktualizacja: 23.07.2025, 14:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot.: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej (1)
Fot.: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej (1)
Kampania Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej #HistorieZPasją objęła swoim zasięgiem 2,66 miliona odbiorców. Jej bohaterami nie są tylko projekty, ale przede wszystkim ludzie, którzy skorzystali z Funduszy Norweskich i EOG - ich pomysły, emocje i pasje.

Kampania #HistorieZPasją pokazuje, że za każdą inwestycją stoi człowiek - z konkretną ideą, chęciami i determinacją. To właśnie pasjonaci - lokalni liderzy, naukowcy czy nauczyciele - są bohaterami reportaży, podcastów i artykułów stworzonych w ramach kampanii podsumowującej 20 lat obecności Funduszy Norweskich i EOG w Polsce.

20 lat wsparcia - tysiące projektów

Od 2004 roku, w ramach III edycji Funduszy Norweskich i EOG, Polska otrzymała ponad 2,8 miliarda euro - najwięcej spośród wszystkich krajów-beneficjentów.

Tylko w III edycji, z budżetem ponad 809 milionów euro, zrealizowano blisko 1800 projektów, z czego prawie 700 w partnerstwie z instytucjami z Norwegii, Islandii i Liechtensteinu. Rekordzistą jest tutaj University of Science and Technology z Oslo, który był partnerem aż 38 projektów!

Przed nami kolejna, IV edycja Funduszy Norweskich i EOG. Tym razem do Polski trafi aż 925 milionów euro. Uruchomienie pierwszych naborów planowane jest na 2026 rok.

17 materiałów i jeszcze więcej emocji!

Na kampanię #HistorieZPasją złożyło się 17 materiałów:

  • 5 reportaży wideo,
  • 5 podcastów,
  • 5 artykułów storytellingowych,
  • film podsumowujący III edycję Funduszy Norweskich i EOG oraz 20-lecie ich działania w Polsce,
  • publikacja podsumowująca III edycję Funduszy Norweskich i EOG oraz 20-lecie ich działania w Polsce.

Każdy z nich to osobna opowieść, ale razem tworzą mozaikę pokazującą skalę działań i różnorodność obszarów wspieranych przez Fundusze Norweskie i EOG: od edukacji i kultury, przez naukę, po lokalne społeczności i działania ekologiczne.

Kampanię wieńczą film i publikacja, które pozwalają spojrzeć na kampanię w szerszym kontekście, pokazując nie tylko historie, ale i dane podsumowujące działanie Funduszy Norweskich i EOG. To 8 minut i 95 stron o efektach międzynarodowej współpracy, przeplatane wypowiedziami i zdjęciami tych najważniejszych w kampanii - ludzi.

Kampania prowadzona była głównie poprzez kanały Funduszy Norweskich i EOG w mediach społecznościowych. Jej zasięg przekroczył 2,66 mln odbiorców.

Fot. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej (3)

Gdzie znaleźć #HistorieZPasją?

Główną platformą kampanii jest strona www.eog.gov.pl/kampania.
To tam można zanurzyć się w reportaże, posłuchać podcastów i przeczytać poruszające historie.

Fot. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej (2)

Materiały dostępne są także na innych platformach:

Spotify / Apple Podcasts - podcasty kampanii (#HistorieZPasją)

YouTube - podcasty i reportaże wideo na kanale Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej

Facebook / Instagram - @FunduszeNorweskieIEOG

Poznaj naukowca, poświęcającego każdą wolną chwilę na ochronę gniazd mewy siwej. Zajrzyj do świata idealnego, który został stworzony przez nauczycieli dla uczniów z niepełnosprawnościami, by mogli żyć samodzielnie po zakończeniu szkoły. Sprawdź, jak strażnicy graniczni współpracują z psami służbowymi, a edukatorzy pomagają osobom z niepełnosprawnościami zanurzyć nogi w Bałtyku. Po prostu - zainspiruj się!

Źródło informacji: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 23.07.2025, 13:43
Źródło informacji Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ