Newsletter

Kampania #HistorieZPasją - opowieści, które mają twarze i emocje

23.07.2025, 13:43aktualizacja: 23.07.2025, 14:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot.: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej (1)
Fot.: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej (1)
Kampania Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej #HistorieZPasją objęła swoim zasięgiem 2,66 miliona odbiorców. Jej bohaterami nie są tylko projekty, ale przede wszystkim ludzie, którzy skorzystali z Funduszy Norweskich i EOG - ich pomysły, emocje i pasje.

Kampania #HistorieZPasją pokazuje, że za każdą inwestycją stoi człowiek - z konkretną ideą, chęciami i determinacją. To właśnie pasjonaci - lokalni liderzy, naukowcy czy nauczyciele - są bohaterami reportaży, podcastów i artykułów stworzonych w ramach kampanii podsumowującej 20 lat obecności Funduszy Norweskich i EOG w Polsce.

20 lat wsparcia - tysiące projektów

Od 2004 roku, w ramach III edycji Funduszy Norweskich i EOG, Polska otrzymała ponad 2,8 miliarda euro - najwięcej spośród wszystkich krajów-beneficjentów.

Tylko w III edycji, z budżetem ponad 809 milionów euro, zrealizowano blisko 1800 projektów, z czego prawie 700 w partnerstwie z instytucjami z Norwegii, Islandii i Liechtensteinu. Rekordzistą jest tutaj University of Science and Technology z Oslo, który był partnerem aż 38 projektów!

Przed nami kolejna, IV edycja Funduszy Norweskich i EOG. Tym razem do Polski trafi aż 925 milionów euro. Uruchomienie pierwszych naborów planowane jest na 2026 rok.

17 materiałów i jeszcze więcej emocji!

Na kampanię #HistorieZPasją złożyło się 17 materiałów:

  • 5 reportaży wideo,
  • 5 podcastów,
  • 5 artykułów storytellingowych,
  • film podsumowujący III edycję Funduszy Norweskich i EOG oraz 20-lecie ich działania w Polsce,
  • publikacja podsumowująca III edycję Funduszy Norweskich i EOG oraz 20-lecie ich działania w Polsce.

Każdy z nich to osobna opowieść, ale razem tworzą mozaikę pokazującą skalę działań i różnorodność obszarów wspieranych przez Fundusze Norweskie i EOG: od edukacji i kultury, przez naukę, po lokalne społeczności i działania ekologiczne.

Kampanię wieńczą film i publikacja, które pozwalają spojrzeć na kampanię w szerszym kontekście, pokazując nie tylko historie, ale i dane podsumowujące działanie Funduszy Norweskich i EOG. To 8 minut i 95 stron o efektach międzynarodowej współpracy, przeplatane wypowiedziami i zdjęciami tych najważniejszych w kampanii - ludzi.

Kampania prowadzona była głównie poprzez kanały Funduszy Norweskich i EOG w mediach społecznościowych. Jej zasięg przekroczył 2,66 mln odbiorców.

Fot. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej (3)

Gdzie znaleźć #HistorieZPasją?

Główną platformą kampanii jest strona www.eog.gov.pl/kampania.
To tam można zanurzyć się w reportaże, posłuchać podcastów i przeczytać poruszające historie.

Fot. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej (2)

Materiały dostępne są także na innych platformach:

Spotify / Apple Podcasts - podcasty kampanii (#HistorieZPasją)

YouTube - podcasty i reportaże wideo na kanale Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej

Facebook / Instagram - @FunduszeNorweskieIEOG

Poznaj naukowca, poświęcającego każdą wolną chwilę na ochronę gniazd mewy siwej. Zajrzyj do świata idealnego, który został stworzony przez nauczycieli dla uczniów z niepełnosprawnościami, by mogli żyć samodzielnie po zakończeniu szkoły. Sprawdź, jak strażnicy graniczni współpracują z psami służbowymi, a edukatorzy pomagają osobom z niepełnosprawnościami zanurzyć nogi w Bałtyku. Po prostu - zainspiruj się!

Źródło informacji: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 23.07.2025, 13:43
Źródło informacji Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ