Pobierz materiał i Publikuj za darmo
      W tym roku w akcję zaangażowały się firmy: Aereco, AMA-BUD, Archicom, ARIA Development, Dantex, Eco-Classic, Fortis Development, Immobart, Interparking, Mak Dom, Marvipol Development, Matexi, Novisa Development, Robyg, Sedno Dom, SGI, Spravia, Unidevelopment, UNIQA, Yareal Polska oraz Ewa Radojewska. Akcja powstała z inicjatywy Fundacji Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego.
„Rokrocznie wspieramy Powstańców Warszawskich, zarówno w dniach obchodów rocznicy wybuchu powstania, jak i w okresie świątecznym, w którym wsparcie to jest niezwykle potrzebne. Nasi bohaterowie wielokrotnie podkreślają, że największą przyjemność sprawia im rozmowa, czas, w którym mogą podzielić się z nami swoimi doświadczeniami. Dla nas to nie tylko okazja do poznania Bohaterów naszego miasta, ale przede wszystkim wspaniałych, mądrych i odważnych ludzi” – powiedział Grzegorz Kiełpsz, prezes Polskiego Związku Firm Deweloperskich.
„Od prawie dwóch lat żyjemy w innej rzeczywistości niż ta, którą znaliśmy do tej pory. Nasze kontakty są w większości wirtualne, brakuje nam spotkań i rozmów na żywo. Jeśli dla niektórych z nas jest to trudne, to co mają powiedzieć osoby starsze? Wyłączmy się zatem choć na chwilę w te święta i poświęćmy nasz czas najbliższym. To najcenniejsze, co możemy podarować – siebie i czas. Cieszę się, że chociaż w symboliczny sposób mogę pomóc i umilić celebrację Świąt Bożego Narodzenia osobom, których odwaga mnie samą onieśmiela” – powiedziała Ewa Radojewska, przedstawicielka firmy Volumetric Polska, która co roku wspiera Powstańców Warszawskich.
„W imieniu Powstańców Warszawskich dziękuję dziesiątkom wolontariuszy i wielu przedsiębiorstwom, które tak licznie o nas pamiętają. To dla wielu z nas nie tylko paczki świąteczne, ale i możliwość rozmowy, kontaktu z innymi osobami” – dodaje Jerzy Mindziukiewicz ps. Jur, wiceprezes Związku Powstańców Warszawskich.
Źródło informacji: Polski Związek Firm Deweloperskich
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 17.12.2021, 13:31 | 
| Źródło informacji | Polski Związek Firm Deweloperskich | 
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. | 
Pozostałe z kategorii
- 
Image
  XII Międzynarodowy Festiwal Ignacego Jana Paderewskiego
W dniach 3-10 listopada 2025 stolica stanie się muzycznym sercem Polski bijącym dla Patrona Festiwalu - wirtuoza fortepianu, kompozytora, polityka i dyplomaty, jednego z ojców polskiej niepodległości, który obchodziłby 165. urodziny. Festiwal to cykl 8 bezpłatnych koncertów, od klasyki po jazz, oraz plenerowa wystawa „Paderewski wygrał Polskę na fortepianie” na ogrodzeniu Parku Ujazdowskiego. Organizatorzy oddają hołd artyście, który rozsławił Polskę na świecie.- 03.11.2025, 15:24
 - Kategoria: Ludzie i kultura
 - Źródło: Źródło informacji: Fundacja „AVE ARTE”
 
 - 
Image
  Automaton Vocis - średniowieczna infolinia, która ożywia księgi Biblioteki Narodowej
Automoton Vocis to unikalna inicjatywa łącząca klimat średniowiecza z najnowszą technologią sztucznej inteligencji, stworzona, by promować wystawę JAM POSEŁKINI JEGO. Projekt został opracowany i wdrożony przez SEC Newgate CEE na zlecenie Biblioteki Narodowej, oferując zainteresowanym doświadczenie, które łączy przeszłość z przyszłością w zupełnie nowy sposób.- 31.10.2025, 09:58
 - Kategoria: Ludzie i kultura
 - Źródło: SEC Newgate CEE
 
 - 
Image
  Synergia działań instytucji kultury, państwa oraz partnerów – kluczowa w promocji muzyki poważnej w Polsce PAP
Nie istnieje jedna uniwersalna recepta na popularyzację muzyki klasycznej w Polsce, ale wspólne skoordynowane aktywności na styku sektora kultury, sponsorów, mediów oraz przedstawicieli państw mogą ten proces zdecydowanie ułatwić - oto główne wnioski z panelu dyskusyjnego "Chopin dla wszystkich! Jak spopularyzować muzykę poważną w Polsce", który odbył się w ramach Igrzysk Wolności 2025 w dniach 26-28 października 2025 w Łodzi.- 30.10.2025, 11:21
 - Kategoria: Biznes i finanse
 - Źródło: PAP MediaRoom
 
 
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ