Newsletter

Konferencja DLD w Nowym Jorku: Organizowana przez Burda konferencja poświęcona mediom

24.04.2015, 15:23aktualizacja: 24.04.2015, 15:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W 2014 r. miała miejsce nowojorska premiera DLD - wiodącej w Europie konferencji poświęconej mediom cyfrowym. W dniach 6 - 7 maja Hubert Burda Media ponownie zgromadzi elity branży cyfrowej z Europy, Izraela i Stanów Zjednoczonych na wschodnim wybrzeżu Ameryki. W budynku IAC - zaprojektowanym przez Franka Gehry'ego - gospodarz imprezy Steffi Czerny będzie gościć 800 wiodących myślicieli, inwestorów, przedsiębiorców, polityków i twórców, którzy wspólnie omówią najnowsze trendy, postępy i możliwości istniejące w branży cyfrowej. Patronami konferencji są dyrektor generalny Burda dr Paul-Bernhard Kallen oraz izraelski inwestor Yossi Vardi.

"Ogromny sukces zeszłorocznej konferencji DLD w Nowym Jorku dowodzi, jak silna jest społeczność oraz marka DLD poza Europą - powiedziała Steffi Czerny, założycielka i dyrektor generalny DLD. - Wynika to z pewnością z niezwykle starannego doboru prelegentów, dostrzeżenia najnowszych trendów oraz uwzględnienia tematów, które są istotne dla kształtowania przyszłości. Mam niezwykłą przyjemność ponownie organizować konferencję DLD w tak wyjątkowym miejscu, jakim jest Nowy Jork, posiadającym specyficzny ekosystem tworzony przez podmioty z branży mediów, technologii i biznesu. Zgodnie z mottem tegorocznej konferencji 'To dopiero początek', które przyjęliśmy w Monachium jeszcze w styczniu, pragniemy kontynuować dialog z międzynarodową społecznością DLD".

Wśród prelegentów DLDnyc znajdują się: Nadia Swarovski (Swarovski), Sean Rad (Tinder), Lawrence Lessig (Harvard Law School), Shane Snow (Contently), Anke Domscheit-Berg (Fempower), Till Roenneberg (LMU Munich), Jon Steinberg (Mail Online), Werner Vogels (Amazon), Kristo Käärmann (TransferWise), Vanessa Friedman (New York Times), Lally Weymouth (Washington Post), Bjarke Ingels (BIG), Deepak Chopra (pisarz), Shana Fisher (Andreessen Horrowitz) oraz Ben Rubin (Meerkat). Arianna Huffington - prezes i redaktor naczelna Huffington Post - wygłosi przemowę za pośrednictwem platformy DLD w ramach obchodów 10-tej rocznicy ogólnoświatowego sukcesu jej platformy. Podczas DLDnyc reprezentowane będą także wiodące amerykańskie organizacje medialne, w tym Vice, Hearst, Bloomberg i Vox Media.

Jaka przyszłość rysuje się przed dziennikarstwem w dobie "big data", reklamy natywnej (ang. native advertising) oraz agregacji i dopasowywania treści? Jaką rolę odgrywa bezpośredni kontakt z grupami odbiorców, w porównaniu do rynków centralnych, w obszarze marketingu produktów i treści? Ponad 80 profesjonalnych prelegentów spróbuje odpowiedzieć na te oraz wiele innych pytań podczas konferencji DLD w Nowym Jorku. Tematyka konferencji obejmuje także takie aspekty, jak FinTech, sztuczna inteligencja oraz Internet przedmiotów.

Więcej informacji dotyczących prelegentów oraz tematów, które zostaną poruszone podczas konferencji DLDnyc w dniach 6 - 7 maja można znaleźć pod adresem: http://dld-conference.com. Relacje na żywo ze wszystkich dyskusji panelowych w ramach konferencji będzie można obejrzeć na stronie DLD pod adresem: http://dld-conference.com/DLDnyc15#program. Aby uzyskać akredytację dla prasy, prosimy o kontakt na adres: dldpress@burda.com najpóźniej do 1 maja.

DLD od wielu lat współpracuje z licznym gronem partnerów o ugruntowanej pozycji w sektorze biznesu i mediów. Partnerami DLDnyc są BMW, Wirecard, Flextronics, L2, Strategy& i Acton.

DLD

DLD to międzynarodowa konferencja oraz platforma innowacji organizowana przez koncern Hubert Burda Media. Koncern DLD Media jest organizatorem najważniejszej w Europie konferencji DLD w Monachium, konferencji dla kobiet DLDwomen, konferencji DLD w Nowym Jorku, a także wydarzeń networkingowych w miastach takich, jak Palo Alto, Nowy Jork, Londyn, Stambuł, Rio de Janeiro i Pekin. Stephanie Czerny, która była współzałożycielem Konferencji DLD w 2005 roku, obecnie jest dyrektorem naczelnym organizacji. Dotychczas w gronie prelegentów znalazło się wielu przedstawicieli różnorodnych dziecin, np. Mark Zuckerberg (Facebook), Eric Schmidt (Google), Sean Parker (Napster), Marissa Mayer (Yahoo!), laureat nagrody Nobla Martti Ahtisaari, profesor Uniwersytetu Princeton Dan Kahneman, autorzy bestsellerów Deepak Chopra i Paulo Coelho, a także architekci Zaha Hadid, Norman Foster i Rem Koolhaas.

Hubert Burda Media

Hubert Burda Media to jedna z największych niemieckich spółek medialnych, skupiająca przeszło 400 drukowanych i cyfrowych marek konsumenckich. Ukierunkowanie działalności na ofertę cyfrową oraz międzynarodowy rynek mediów przez wiele lat napędzało rozwój spółki. Istotnym czynnikiem jest też innowacyjność spółki, której rozwój opiera się na pierwotnych założeniach i wartościach, jakimi kieruje się ta rodzinna firma. Burda publikuje ponad 320 czasopism na całym świecie. Dział cyfrowy spółki obejmuje szereg odnoszących sukcesy i rozszerzających swą działalność przedsiębiorstw, w tym platformy e-handlu i marketingu, portale ratingowe i agencyjne oraz przedsiębiorstwa działające w obszarze mediów społecznościowych. Burda posiada 165 milionów użytkowników, ok. 40 milionów subskrybentów oraz 43 000 ogłoszeniodawców. Jej sukces handlowy jest możliwy dzięki zaangażowaniu blisko 10 000 pracowników z całego świata. Burda prowadzi działalność w 19 krajach, w tym przede wszystkim w Niemczech, krajach europejskich, Stanach Zjednoczonych i Azji.

KONTAKT:

Dorothee Stommel

Komunikacja korporacyjna

Hubert Burda Media

tel. +49 89 9250-2065

e-mail: dorothee.stommel@burda.com

www.burda-news.de

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.04.2015, 15:23
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii