Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- KRRiT informuje:
KRRiT informuje, że emisje komunikatów o podstawowych zasadach medycznych i higienicznych dotyczących zapobiegania rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19, nie będą wliczane do czasu reklamowego.
W związku z informacjami na temat rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19 w Europie, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyjaśnia, że czas emisji komunikatów dotyczących podstawowych zasad higienicznych i medycznych związanych z zapobieganiem chorób zakaźnych, w tym koronawirusa, nie będzie wliczany do dopuszczalnego limitu emisji reklam i telesprzedaży (12 minut w ciągu godziny zegarowej).
Tego typu komunikaty nie są reklamą w świetle definicji ustawy o rtv.
W związku z tym KRRiT pozytywnie ocenia zaangażowanie mediów w kampanię informacyjną dotyczącą działań profilaktycznych i sposobów zapobiegania rozwoju wirusa.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)
kom/ mom/ pat/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.03.2020, 18:12 |
Źródło informacji | KRRiT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |