Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Grupa PGE jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych mecenasów kultury wysokiej w kraju. Wspiera 13 filharmonii w całej Polsce, w tym Filharmonię Narodową w Warszawie. Wszystkie filharmonie, objęte mecenatem PGE przygotowały specjalne koncerty z okazji ich ponownego otwarcia.
„Wspieramy filharmonie z całej Polski. Jesteśmy z nimi na dobre i na złe. Po trudnym okresie, zamierzamy wesprzeć ich działalność także promocyjnie. W nowej kampanii zachęcamy Polaków do odwiedzania filharmonii i korzystania z ich kulturalnej oferty. Wspierajmy polską kulturę, polskie firmy i polską gospodarkę” - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
28 i 29 maja w Filharmonii Narodowej odbędzie się koncert symfoniczny pod dyrekcją Andrzeja Boreyki z okazji 60. rocznicy debiutu kompozytorskiego Zygmunta Krauzego. Sponsorem koncertu jest PGE Polska Grupa Energetyczna.
28 maja w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej zagra Orkiestra Symfoniczna. W programie znajdą się między innymi utwory Piotra Czajkowskiego. Filharmonia Podkarpacka pod batutą Wojciecha Rodeka przygotowała natomiast koncert fortepianowy g-moll Józefa Wieniawskiego, a Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu zaprasza słuchaczy na wyjątkowe koncerty już od 23 maja.
Kampania reklamowa jest prowadzona na kanałach społecznościowych Grupy PGE, na YouTube, na platformach VOD oraz na TVP Kultura w postaci emisji 45-sekundowego spotu. Dodatkowym wsparciem wizerunku są reklamy bannerowe na serwisach dopasowanych kontekstowo. Działania komunikacyjne rozpoczęły się 24 maja i potrwają do 13 czerwca br. 45-sekundowy spot przedstawia filharmoników i filharmonie z największych polskich miast. Kampania przekierowuje bezpośrednio na stronę: https://www.gkpge.pl/zrownowazony-biznes/sponsoring-kultury/kulturalna-grupa-energetyczna, na której można zobaczyć przygotowany spot oraz zapoznać się z najważniejszymi informacjami o filharmoniach wspieranych przez Grupę PGE.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=DIfZl6XxBok
Dodatkowe informacje dla mediów:
Małgorzata Babska
Rzecznik prasowy Grupy PGE
tel. +48 (22) 340 13 36
tel. +48 661 778 955
e-mail: biuro.prasowe@gkpge.pl
http://www.gkpge.pl/biuro-prasowe/kontakt
Źródło informacji: PGE Polska Grupa Energetyczna
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.05.2021, 13:33 |
Źródło informacji | PGE Polska Grupa Energetyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
„Played, Worn & Torn Auction” od Julien's powraca do miasta muzyki z legendarną aukcją 20-21 listopada 2024 r.
- 19.11.2024, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Saudyjska Komisja Filmowa uroczyście zamyka drugą edycję Konferencji Krytyki Filmowej
- 15.11.2024, 09:08
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Business Wire
-
Image
Te nietypowe znaleziska z lumpeksów zaskoczyły wszystkich
Branża tekstylna stoi w obliczu poważnych wyzwań środowiskowych. Szacuje się, że co roku produkuje się 100 miliardów sztuk odzieży, z czego ogromna część nigdy nie trafia do konsumentów lub jest noszona tylko kilka razy [1]. W ten sposób 92 miliony ton ubrań trafia każdego roku na wysypiska, tworząc toksyczne hałdy na pustyniach czy terenach wiejskich, przyczyniając się do rozwoju zjawiska zwanego „fast fashion”. To ilość, która mogłaby wypełnić… 1,5 miliona ciężarówek.- 14.11.2024, 08:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Semcore Sp. z o.o.