Newsletter

Lando Norris zabiera nową kolekcję Turin i kultowe produkty Alpha X marki Tumi w podróż po Riwierze Francuskiej

02.10.2024, 15:05aktualizacja: 02.10.2024, 15:08

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ Tumi, Inc.
PR Newswire/ Tumi, Inc.
Najnowsza kampania marki uchyla rąbka tajemnicy życia kierowcy Formuły 1 z teamu McLaren, zabierając widzów na wycieczkę, której towarzyszą jego ulubione modele produktów TUMI.

NOWY JORK, 2 października 2024 r. /PRNewswire/ -- Dzisiaj międzynarodowa marka podróżnicza i lifestyle’owa TUMI prezentuje swoją całkowicie nową kolekcję męską produktów premium z linii Turin. W ramach premiery najnowszej linii produktów luksusowych firma TUMI zwróciła się do długoletniego Międzynarodowego Ambasadora Marki, cenionego przez wszystkich kierowcy Formuły 1 z zespołu McLaren, Lando Norrisa, aby wziął udział w ekscytującej kampanii z produktami Turin i kultowymi kolekcjami marki, w tym Alpha X, 19 Degree Titanium oraz TUMI | McLaren. Kampania podkreśla niepokorną radość Lando, który bez żadnych problemów znajduje równowagę pomiędzy światem sportu dużych prędkości a beztroskim luksusem, przez cały ten czas mając u swojego boku produkty TUMI.

Materiał graficzny na potrzeby kampanii: TUTAJ

TUMI po raz kolejny przesuwa granice produktów luksusowych o wysokiej trwałości wprowadzając na rynek nową kolekcję Turin. Wykonane z najwyższej jakości włoskiej skóry z metalowymi akcentami, produkty z tej kolekcji zaprojektowano z myślą o mężczyźnie o wielu obliczach. Od pracy, przez podróże, po rozrywkę, kolekcja Turin oferuje siedem eleganckich stylów - plecaki, teczki, plecaki przekładane przez ramię, duże torby i wiele więcej, w cenie od 45 do 1 495 $. Każdy artykuł dostępny w wyrafinowanym czarnym kolorze ozdobiono nowym logo „T”, łącząc luksus z innowacyjnym wzornictwem.

Pełniąc funkcję oficjalnej premiery kolekcji Turin, kampania oferuje nowe spojrzenie na TUMI i odczucia, jakie wywołuje ta marka poprzez umieszczenie dynamicznego sportowca u szczytu kariery - co doskonale uosabia Lando - na tle wspaniałego nadmorskiego zamku we Francji. Uchwycona po mistrzowsku przez fotografkę Emmę Panchot i reżysera Arnauda Uyttenhove’a osobowość Lando wybija się na pierwszy plan, podczas gdy widzowie towarzyszą sportowcowi w jednym z dni jego nieprzewidywalnego życia z jego ulubionymi produktami TUMI.

„Lando jest nieocenionym partnerem marki TUMI od ponad trzech lat, nieustannie podsycając radość z naszej współpracy i udziału w kampaniach - powiedziała Jill Krietzman, starsza wiceprezes ds. marketingu i e-commerce. - Ta kampania jest szczególna, ponieważ oferuje pełne energii i świeże spojrzenie na Lando, zatrzymując w kadrze jego charakterystyczny styl i osobowość w całkowicie nowy sposób. Nikt lepiej nie zaprezentuje nowej kolekcji Turin”.

„Współpraca z marką TUMI przez ostatnie kilka lat była niesamowitym doświadczeniem, w szczególności podczas tej nowej kampanii, gdzie odbieram jej treści niezwykle osobiście - powiedział Lando Norris. - Skórzane produkty z kolekcji Turin zapewniają poczucie luksusu, będąc przyjemną elegancką alternatywą dla zestawu TUMI | McLaren, który zabieram ze sobą na wyścigi”.

Oprócz kolekcji Turin, w kampanii pojawiają się kultowe produkty marki TUMI, czyli kolekcje Alpha X i 19 Degree Titanium, jak również sylwetki produktów z kolekcji TUMI | McLaren - co jest ukłonem dla długiej współpracy sportowca z marką. Alpha X to najmocniejsza kolekcją produktów TUMI z miękkiego materiału, wykonanych z PX6, ultra-trwałej tkaniny charakteryzującej się niepowtarzalnym połączeniem wysokiej wytrzymałości i odporności na przetarcia. Asortyment produktów Alpha X charakteryzuje się udoskonalonym wykończeniem, obejmującym wykończenie zewnętrzne z połączeniem twardego i miękkiego materiału oraz metalowe części wykonane z brązu. Ich ceny wahają się od 125 $ do 1 495 $.

Kolekcja produktów z segmentu premium, 19 Degree Titanium, obejmuje artykuły zaprojektowane na potrzeby podróży z prawdziwym tytanem, który zapewnia wysokiej klasy wytrzymałość, trwałość i odporność na wgniecenia. Asortyment produktów 19 Degree Titanium obejmuje walizkę o wymiarach bagażu podręcznego, walizkę na dłuższe podróże i teczkę, dostępne w cenach od 3 000 do 4 500 $.

Nowa Kolekcja Turin marki TUMI dostępna jest na stronie TUMI.com w sklepach stacjonarnych TUMI na całym świecie, tak samo jak produkty Alpha X, 19 Degree Titanium i TUMI | McLaren. Odwiedzajcie kanały społecznościowe @TUMITravel, gdzie publikowane będą zakulisowe treści z kampanii, których nie zobaczycie w żadnym innym miejscu.

TUMI

Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze, oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com oraz na portalach Instagram, TikTok, Facebook i YouTube

Marka TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do spółki Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.

Źródło: Tumi, Inc.

TUMI - Kontakty z mediami

Alexandra Gillis

TUMI

e-mail: alexandra.gillis@tumi.com 

Hailey Hauldren

SHADOW

e-mail: hhauldren@weareshadow.com 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2507957/Lando_Turin_Campaign_Image_5__1.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2507958/Lando_Turin_Campaign_Image_9__1.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.10.2024, 15:05
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ