Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 2 października 2024 r. /PRNewswire/ -- Dzisiaj międzynarodowa marka podróżnicza i lifestyle’owa TUMI prezentuje swoją całkowicie nową kolekcję męską produktów premium z linii Turin. W ramach premiery najnowszej linii produktów luksusowych firma TUMI zwróciła się do długoletniego Międzynarodowego Ambasadora Marki, cenionego przez wszystkich kierowcy Formuły 1 z zespołu McLaren, Lando Norrisa, aby wziął udział w ekscytującej kampanii z produktami Turin i kultowymi kolekcjami marki, w tym Alpha X, 19 Degree Titanium oraz TUMI | McLaren. Kampania podkreśla niepokorną radość Lando, który bez żadnych problemów znajduje równowagę pomiędzy światem sportu dużych prędkości a beztroskim luksusem, przez cały ten czas mając u swojego boku produkty TUMI.
Materiał graficzny na potrzeby kampanii: TUTAJ
TUMI po raz kolejny przesuwa granice produktów luksusowych o wysokiej trwałości wprowadzając na rynek nową kolekcję Turin. Wykonane z najwyższej jakości włoskiej skóry z metalowymi akcentami, produkty z tej kolekcji zaprojektowano z myślą o mężczyźnie o wielu obliczach. Od pracy, przez podróże, po rozrywkę, kolekcja Turin oferuje siedem eleganckich stylów - plecaki, teczki, plecaki przekładane przez ramię, duże torby i wiele więcej, w cenie od 45 do 1 495 $. Każdy artykuł dostępny w wyrafinowanym czarnym kolorze ozdobiono nowym logo „T”, łącząc luksus z innowacyjnym wzornictwem.
Pełniąc funkcję oficjalnej premiery kolekcji Turin, kampania oferuje nowe spojrzenie na TUMI i odczucia, jakie wywołuje ta marka poprzez umieszczenie dynamicznego sportowca u szczytu kariery - co doskonale uosabia Lando - na tle wspaniałego nadmorskiego zamku we Francji. Uchwycona po mistrzowsku przez fotografkę Emmę Panchot i reżysera Arnauda Uyttenhove’a osobowość Lando wybija się na pierwszy plan, podczas gdy widzowie towarzyszą sportowcowi w jednym z dni jego nieprzewidywalnego życia z jego ulubionymi produktami TUMI.
„Lando jest nieocenionym partnerem marki TUMI od ponad trzech lat, nieustannie podsycając radość z naszej współpracy i udziału w kampaniach - powiedziała Jill Krietzman, starsza wiceprezes ds. marketingu i e-commerce. - Ta kampania jest szczególna, ponieważ oferuje pełne energii i świeże spojrzenie na Lando, zatrzymując w kadrze jego charakterystyczny styl i osobowość w całkowicie nowy sposób. Nikt lepiej nie zaprezentuje nowej kolekcji Turin”.
„Współpraca z marką TUMI przez ostatnie kilka lat była niesamowitym doświadczeniem, w szczególności podczas tej nowej kampanii, gdzie odbieram jej treści niezwykle osobiście - powiedział Lando Norris. - Skórzane produkty z kolekcji Turin zapewniają poczucie luksusu, będąc przyjemną elegancką alternatywą dla zestawu TUMI | McLaren, który zabieram ze sobą na wyścigi”.
Oprócz kolekcji Turin, w kampanii pojawiają się kultowe produkty marki TUMI, czyli kolekcje Alpha X i 19 Degree Titanium, jak również sylwetki produktów z kolekcji TUMI | McLaren - co jest ukłonem dla długiej współpracy sportowca z marką. Alpha X to najmocniejsza kolekcją produktów TUMI z miękkiego materiału, wykonanych z PX6, ultra-trwałej tkaniny charakteryzującej się niepowtarzalnym połączeniem wysokiej wytrzymałości i odporności na przetarcia. Asortyment produktów Alpha X charakteryzuje się udoskonalonym wykończeniem, obejmującym wykończenie zewnętrzne z połączeniem twardego i miękkiego materiału oraz metalowe części wykonane z brązu. Ich ceny wahają się od 125 $ do 1 495 $.
Kolekcja produktów z segmentu premium, 19 Degree Titanium, obejmuje artykuły zaprojektowane na potrzeby podróży z prawdziwym tytanem, który zapewnia wysokiej klasy wytrzymałość, trwałość i odporność na wgniecenia. Asortyment produktów 19 Degree Titanium obejmuje walizkę o wymiarach bagażu podręcznego, walizkę na dłuższe podróże i teczkę, dostępne w cenach od 3 000 do 4 500 $.
Nowa Kolekcja Turin marki TUMI dostępna jest na stronie TUMI.com w sklepach stacjonarnych TUMI na całym świecie, tak samo jak produkty Alpha X, 19 Degree Titanium i TUMI | McLaren. Odwiedzajcie kanały społecznościowe @TUMITravel, gdzie publikowane będą zakulisowe treści z kampanii, których nie zobaczycie w żadnym innym miejscu.
TUMI
Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze, oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com oraz na portalach Instagram, TikTok, Facebook i YouTube
Marka TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do spółki Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.
Źródło: Tumi, Inc.
TUMI - Kontakty z mediami
Alexandra Gillis
TUMI
e-mail: alexandra.gillis@tumi.com
Hailey Hauldren
SHADOW
e-mail: hhauldren@weareshadow.com
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2507957/Lando_Turin_Campaign_Image_5__1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2507958/Lando_Turin_Campaign_Image_9__1.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.10.2024, 15:05 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |