Newsletter

Lee Kum Kee celebruje kuchnię i kulturę azjatycką w ramach globalnej kampanii „Smaki, Które Tworzą Więź"

29.01.2025, 13:45aktualizacja: 29.01.2025, 13:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Lee Kum Kee
PR Newswire/Lee Kum Kee
Z okazji Chińskiego Nowego Roku uwielbiana marka przedstawia swoją nową globalną odsłonę, podkreślając uniwersalną siłę bycia razem, tradycji i wspólnych doświadczeń kulinarnych.

HONGKONG, 29 stycznia 2025 r. /PRNewswire/ -- Kultowa azjatycka marka kulinarna Lee Kum Kee zaprezentowała dziś swoją nową odsłonę pod hasłem „Zapewnianie znakomitych doświadczeń za sprawą kuchni azjatyckiej" - i rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię. Centralnym elementem kampanii „Smaki, które tworzą więź" jest inspirujący film, który celebruje wartości dziedzictwa kulinarnego i kultury Lee Kum Kee, zapraszając świat do poznania nowych tradycji i poczucia siły wspólnoty z okazji Chińskiego Nowego Roku i nie tylko.

„Założona 137 lat temu firma Lee Kum Kee pozostaje wierna swojej misji promowania chińskiej kultury kulinarnej na całym świecie, zwiększając przy tym  wpływy kuchni azjatyckiej i zaspokajając rosnący globalny apetyt na nowe i ekscytujące smaki. Ponieważ azjatycka kuchnia, muzyka i kino wzbudzają coraz większe zainteresowanie na świecie, firma Lee Kum Kee wykorzystuje ten moment do dalszego promowania azjatyckich tradycji kulinarnych i kultury" - wyjaśnił Jet Jing, dyrektor generalny Lee Kum Kee Sauce. „Nowa odsłona marki ma pobudzać kreatywność i wspierać kontakty, aby zapewnić ludziom na całym świecie lepsze doświadczenia za sprawą kuchni azjatyckiej".

W filmie „Smaki, które tworzą więź" uchwycono najcenniejsze chwile przy świątecznych stołach, które dzieją się wszędzie tam, gdzie obchodzony jest Chiński Nowy Rok. Film ten celebruje rolę jedzenia w łączeniu pokoleń i społeczności - od lepienia pierogów z ukochaną babcią po pełen radości posiłek w gronie przyjaciół i rodziny. Ten film to skierowane do wszystkich zaproszenie od firmy Lee Kum Kee, aby delektować się bogactwem kultury, spotykać się na nowo przy wspólnych posiłkach i tworzyć wspomnienia na całe życie.

„Rozpoczęciem nowej kampanii marka Lee Kum Kee świętuje swoją ewolucję ku roli furtki do azjatyckiej kultury kulinarnej, która reprezentuje różnorodność, bogactwo i ekspresję azjatyckich smaków na światowej arenie" - powiedziała Doreen Cheng, dyrektor ds. marketinguLee Kum Kee Sauce. „Dla nas słowo 'globalny' nie ogranicza się tylko do geografii - to postawa autentycznej otwartości, w ramach której nasze smaki, tradycje i poczucie wspólnoty nabierają uniwersalnego wymiaru. Cała kampania utrzymana jest właśnie w tym duchu. Poprzez film staramy się zarówno utrwalić nasze dziedzictwo, jak i zainspirować szefów kuchni i miłośników jedzenia do głębszego poznania kuchni azjatyckiej".

Kampania „Smaki, które tworzą więź" startuje od dziś w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Towarzyszący jej film zostanie wyświetlony w najbardziej znanych punktach orientacyjnych w Nowym Jorku, Londynie, Hongkongu i Szanghaju.

Marka Lee Kum Kee ma 137-letnią historię i jest synonimem autentycznych smaków Azji na całym świecie. W latach dwudziestych XX wieku przybyła wraz z imigrantami z Chin do Stanów Zjednoczonych, pozwalając im zachować smak ojczyzny w nieznanym kraju, a także pomagając w realizacji biznesowych marzeń. Składniki i sosy Lee Kum Kee stały się podstawą nowoczesnej kuchni chińsko-amerykańskiej. Marka Lee Kum Kee po dziś dzień promuje kulturę kulinarną oraz wspiera rozwój i innowacyjność globalnego przemysłu spożywczego. W czerwcu 2024 roku została pierwszym oficjalnym partnerem 50 najlepszych restauracji na świecie w zakresie sosów i przypraw.

Dyskusja na temat azjatyckiej żywności i kultury wciąż ewoluuje, a marka Lee Kum Kee chce pozostać w czołówce tego dialogu, celebrując azjatyckie dziedzictwo, a jednocześnie zachęcając nowych konsumentów do odkrywania intensywnych i zmysłowych smaków kuchni azjatyckiej. Dzięki coraz większej obecności w ponad 100 krajach i regionach marka Lee Kum Kee zapewnia profesjonalnym szefom kuchni i kucharzom-amatorom możliwość odkrywania, wprowadzania innowacji i tworzenia doskonałych doznań kulinarnych w kuchniach i restauracjach na całym świecie.

Obejrzyj film „Smaki, które tworzą więź" tutaj.

O marce Lee Kum Kee

Lee Kum Kee to furtka do azjatyckiej kultury kulinarnej, która stawia sobie za cel promowanie chińskiej kultury kulinarnej na całym świecie. Od 1888 roku łączy ludzi w ramach radosnych spotkań, wspólnych tradycji i niezapomnianych posiłków. Gama ponad 300 sosów i przypraw Lee Kum Kee, uwielbiana zarówno przez konsumentów, jak i szefów kuchni, pobudza kulinarną kreatywność na całym świecie, inspirując profesjonalistów i amatorów do eksperymentowania, tworzenia i zachwycania. Firma Lee Kum Kee ma swoją siedzibę w Hongkongu, w Chinach, a obsługuje ponad 100 krajów i regionów. Marka Lee Kum Kee to połączenie bogatych tradycji i nieustannego zaangażowania na rzecz jakości, zrównoważonych praktyk i „ustawicznej przedsiębiorczości", zapewniające ludziom na całym świecie znakomite doświadczenia za sprawą kuchni azjatyckiej. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.LKK.com

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/2608677/Lee_Kum_Kee_FLAVOURS_THAT_BIND.jpg

Źródło: Lee Kum Kee

KONTAKT:

Chloe Walden

e-mail: chloe.walden@kithandkind-pr.com

tel. 02039290011

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.01.2025, 13:45
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ