Pobierz materiał i Publikuj za darmo

https://ffm.to/kameleonylombard
Grzegorz Stróżniak: „Tekst utworu jest o ludziach i ich naturze, nie tylko politykach czy artystach z telewizorów. Ludziach, którzy dla sławy, pieniędzy lub władzy, są w stanie sprzedać siebie i wszystkie swoje wartości. Założyć każdą maskę. Stać się kameleonami zmieniającymi „barwę” w zależności od środowiska lub nastroju. Tekst jest również o ludziach płynących z prądem. Hipokrytach różnego gatunku. Szczególnie tych udających tolerancyjnych, otwartych na różnorodność, a w gruncie rzeczy zamkniętych w bańce aktualnie modnych poglądów dla własnej korzyści. Zapewne tekst ten będzie posiadał wiele interpretacji. Mam nadzieję, że utwór, który powstał w latach ’90, da ludziom do myślenia. Przyniesie mnóstwo refleksji i skojarzeń. Lombard był i jest od ponad 40 lat komentatorem rzeczywistości, tym razem nie mogło być inaczej”.
Na przełomie września i października ukaże się długo wyczekiwany przez fanów zespołu ArtBook Lombard 40/40, którego premiera z różnych powodów przekładana była kilkukrotnie. To niezwykłe wydawnictwo deluxe zawierać będzie poza muzyczną ucztą dla fanów, 40 obrazów realizmu magicznego Arkadiusza Dzielawskiego, biografie autorstwa Jakuba Kozłowskiego oraz fotografie artystyczne Anny Pawelczak.
W październiku startuje trasa koncertowa Lombard 40/40 promująca to wydawnictwo. Podczas koncertów oprócz największych hitów, będzie można usłyszeć najciekawsze utwory z 40 lat historii zespołu. Organizatorem trasy jest Tomasz Andree Independent Music Market.
Grzegorz Stróżniak - śpiew, instrumenty klawiszowe
Marta Cugier - śpiew
Łukasz Luki Kulczak - gitara
Paweł Kosa Kosicki - bas
Maksymilian Maks Mińczykowski - perkusja
Grzegorz Stróżniak - producent muzyczny
Łukasz Migdalski - realizacja dźwięku
Paweł Kosa Kosicki - edycja audio
Arkadiusz Dzielawski - obraz realizmu magicznego „Kameleon”
Marta Cugier - grafika
Marta Cugier - PR, copywriter, koordynator projektu Lombard 40/40
Tomasz Andree - partner projektu Lombard 40/40
Źródło informacji: Lombard
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.06.2024, 12:31 |
Źródło informacji | Lombard |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Blokees oficjalnie ogłasza rozpoczęcie drugiego sezonu III konkursu BFC: Breaking the Cocoon Season
- 01.04.2025, 15:31
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PR Newswire
-
CIVIS Media Prize 2025 | 29 productions nominated, 6 podcasts for public voting
- 01.04.2025, 10:34
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
-
Image
VII edycja Ogólnopolskiego Badania Podróżników - opowiedz, jak podróżowałeś w 2024 roku i wygraj wyprawę na Islandię
31 marca ruszyła VII edycja Ogólnopolskiego Badania Podróżników - największego badania podróżniczego w Polsce, organizowanego przez Soliści Adventure Club we współpracy z Instytutem Badawczym MANDS - Badania Rynku i Opinii. Celem inicjatywy jest stworzenie profilu polskiego podróżnika - jego stylu podróżowania, inspiracji i zwyczajów. Projekt pozwala branży turystycznej lepiej zrozumieć potrzeby klientów i trafniej odpowiadać na zmieniające się trendy.- 31.03.2025, 09:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Źródło informacji: GA Adventures Sp. z o.o.
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ