Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Już dziś widzowie mogą kupić bilety na NMF: Maraton Halloween w Multikinie. W repertuarze znajdą cztery horrory:
„Goście” (premiera). Bezlitosny horror psychologiczny, który wdziera się głęboko pod skórę i długo nie pozwala o sobie zapomnieć. Opowieść o rodzinnych wakacjach w pozornie sielankowym domu, którego gospodarzy lepiej byłoby nigdy nie poznać...
„Opętana” (premiera). Opętane dziecko, indiańskie wierzenia, szczypta magii i tajemnicze zgony w tle. Razem z rodzicami spróbujemy rozwiązać zagadkę ich coraz bardziej niepokojącej córeczki.
„Urbex” (premiera). Youtuber postanawia zrobić streama z samotnej nocki w nawiedzonym domu - co może pójść nie tak? Dla niego wszystko, za to dla widzów szykuje się szampańska zabawa, bo „Urbex” jest pełnym „pojechanego” humoru połączeniem „Blair Witch Project” i „Martwego zła”.
„Sierota. Narodziny zła”. Krwawa Esther powraca! W prequelu słynnej „Sieroty” poznamy przeszłość kultowej psychopatycznej dziewczynki. Jesteście gotowi na tę straszną prawdę?
NMF: Maraton Haloween odbędzie się w wybranych kinach sieci Multikino. Szczegółowy wydarzenia oraz cennik biletów znajdują się na stronie www.multikino.pl.
Źródło informacji: Multikino
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.10.2022, 08:30 |
Źródło informacji | Multikino |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Czytanie łączy. Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta2025
Dlaczego mężczyźni czytają mniej niż kobiety i jak to zmienić? To pytanie, które stawiają sobie organizatorzy ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta, która po raz trzeci zaprasza ojców, opiekunów, a także pozostałych członków rodziny do wspólnego czytania dzieciom. Dlaczego warto? Odpowiedź jest prosta: bo czytanie łączy.- 15.05.2025, 13:54
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Fundacja powszechnego czytania
-
The Whole World is Dancing to “Chicken Banana”
- 15.05.2025, 12:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Nowe logo, nowa strategia: PWN przechodzi rebranding
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.- 15.05.2025, 10:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PWN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ