Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MC informuje:
Postępowanie na przygotowanie strategii i realizację działań PR w ramach realizowanego przez Ministerstwo Cyfryzacji i NASK projektu wygrała Agencja 38PR & Content Communication.
Do zadań agencji należeć będą nie tylko przygotowanie strategii działań PR dla kampanii, ale i m.in. proaktywna współpraca z mediami, wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych i przy organizacji wydarzeń dla mediów oraz stałe doradztwo w zakresie PR.
Za nadzór nad realizacją umowy ze strony agencji odpowiada Prezes Zarządu, Katarzyna Życińska.
Agencja została wybrana w postępowaniu prowadzonym w trybie dialogu konkurencyjnego. Podpisana 3 sierpnia 2018 r. umowa obowiązuje do końca 2020 roku. Maksymalne wynagrodzenie z tytułu należytego wykonania umowy to 650 000,00 zł netto.
Głównym problemem, na jaki odpowiada realizowany przez Ministerstwo Cyfryzacji we współpracy z Naukową i Akademicką Siecią Komputerową - Państwowym Instytutem Badawczym (NASK) projekt, jest niewystarczająca świadomość Polaków o możliwościach i korzyściach jakie daje cyfryzacja. Jego celem jest m.in. zachęcenie Polaków do korzystania z nowoczesnych technologii, przekonanie nieprzekonanych, że znacząco mogą one poprawić jakość ich życia.
Projekt obejmuje cztery obszary: jakość życia, e-usługi publiczne, bezpieczeństwo w sieci i programowanie.
Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechnienia korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych https://www.gov.pl/cyfryzacja/cyfrowe-kompetencje-spoleczenstwa realizowane są w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe. (PAP)
kom/ mgost/ mmu/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.08.2018, 13:38 |
Źródło informacji | MC |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |