Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MF informuje:
Hasło „loteria paragonowa” zajęło pierwsze miejsce w kategorii „Tematy, o których się mówiło” – wynika z raportu dot. najpopularniejszych haseł wpisywanych przez Polaków w wyszukiwarce Google w 2015 r. Loteria zajęła również czwarte miejsce wśród informacji w kategorii „Najszybciej zyskujące na popularności”. To wielki sukces akcji edukacyjnej Ministerstwa Finansów, która wystartowała 1 października 2015 r.
Coroczny raport Google’a „Rok w wyszukiwarce” dostarcza informacji o tym, czego szukali użytkownicy. To pozwala poznać m.in. najpopularniejsze postaci danego roku, wydarzenia i tematy, które cieszyły się największym zainteresowaniem internautów.
Internauci poszukiwali informacji o Narodowej Loterii Paragonowej częściej niż o np. wojnie w Syrii czy „złotym pociągu”. Najczęściej loterią interesowali się mieszkańcy podlaskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego, warmińsko-mazurskiego i lubuskiego, ale i w pozostałych regionach kraju był to bardzo ważny temat. A jak to wyglądało w miastach? „Loteria paragonowa” w okno przeglądarki najchętniej wpisywali mieszkańcy Częstochowy, Torunia, Gdyni, Bielska-Białej oraz Białegostoku.
Loteria zajęła również czwarte miejsce wśród informacji w kategorii „Najszybciej zyskujące na popularności”, wśród których dominowały tematy dotyczące świata rozrywki i polityki.
* * *
Narodowa Loteria Paragonowa to akcja edukacyjna Ministerstwa Finansów, która ma uświadomić Polakom, jak ważna jest ich rola w kształtowaniu uczciwego obrotu gospodarczego. Biorąc paragon wspierasz uczciwych przedsiębiorców i uczciwą konkurencję między nimi. Podczas pierwszego miesiąca loterii Polacy zarejestrowali blisko 17 milionów paragonów fiskalnych, a w listopadzie – ponad 15 milionów.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność za jego treść.(PAP)
kom/ ale/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.12.2015, 15:16 |
Źródło informacji | MF |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |