Newsletter

Paramount Pictures wypuszcza ostatni trailer filmu „Gladiator II” z użyciem strategii reklamowej roadblock o dotychczas największym zasięgu w globalnych mediach

18.11.2024, 16:08aktualizacja: 18.11.2024, 16:08

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Paramount Pictures
PR Newswire/Paramount Pictures

Nowy Jork, 18 listopada 2024 r. /PRNewswire/ -- W poniedziałek, 18 listopada, Paramount zadebiutuje z ostatnim trailerem filmu „Gladiator II” z użyciem strategii reklamowej roadblock o największym w historii globalnym zasięgu w mediach, docierając jednocześnie do ponad 30 mln widzów na całym świecie za pośrednictwem kanałów telewizyjnych, kablowych, cyfrowych i platform audio.

O godzinie 21:00 EST / 18:00 PST rozpocznie się równoczesna emisja trailera w ponad 4000 sieciach, platformach cyfrowych, lokalnych stacjach telewizyjnych, stacjach hiszpańskojęzycznych i w stacjach radiowych.

Najważniejsze z nich obejmują emisję na rodzimym rynku podczas poniedziałkowych rozgrywek futbolu amerykańskiego na kanale ABC, „NCIS” na kanale CBS, „The Voice” na NBC oraz „Rescue Hi-Surf” na kanale FOX. Jeżeli chodzi o platformy cyfrowe, widzowie zyskają okazję do obejrzenia trailera w ramach „przejęcia” slotów reklamowych (takeover) na Google, Roku, Meta, TikTok, Snap i na tysiącach innych stron. Uczestniczące sieci telewizji kablowej to, m.in., Paramount Global, Disney, FOX, NBC, Univision i Warner, a sieci radiowe obejmują takie platformy jak iHeart, Cumulus, czy Townsquare.

Na rynku międzynarodowym, strategia roadblock będzie realizowana na 53 kanałach we Francji, w Niemczech, we Włoszech, na Bliskim Wschodzie, w Holandii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, na 11 kanałach w Brazylii i Meksyku, oraz na 18 kanałach w Australii, Japonii, Korei i Tajwanie.

„Gladiator II” odnotował najlepszy międzynarodowy wynik otwarcia, osiągając rekordową wartość sprzedaży na poziomie 87 mln $, obejmującą płatne pokazy przedpremierowe i sprzedaż biletów na poziomie 28 mln $ brutto na 63 rynkach w sobotę, 16 listopada. Jest to najlepszy weekend otwarcia wytwórni Paramount Pictures dla filmu z kategorii wiekowej R i najlepszy międzynarodowy wynik otwarcia dla filmu Ridleya Scotta.

W USA „Gladiator II” trafi do kin w systemach Dolby Cinema, Premium Large Formats i IMAX 22 listopada 2024 r.

Paramount Pictures przedstawia film produkcji Scott Free, Lucy Fisher / Douglas Wick w reżyserii Ridleya Scotta pt. „Gladiator II”

Streszczenie:

Film legendarnego reżysera Ridleya Scotta, „Gladiator II”, jest kontynuacją epickiej sagi władzy, intrygi i zemsty, której akcja toczy się w starożytnym Rzymie. Lucjusz (Paul Mescal), który był świadkiem śmierci otoczonego czcią bohatera Maximusa z rąk wuja, jest zmuszony do wkroczenia na arenę Koloseum po tym, jak jego dom został zajęty przez despotycznych władców, którzy rządzą Rzymem żelazną pięścią. Z wściekłością w sercu i z nadzieją na lepszą przyszłość cesarstwa, Lucjusz musi spojrzeć w przeszłość, aby znaleźć siłę i honor, by przywrócić chwałę Rzymu jego ludowi.

Producenci wykonawczy:

Walter Parkes, Laurie MacDonald, Raymond Kirk, Aidan Elliott

Produkcja:

Douglas Wick, p.g.a., Ridley Scott, p.g.a., Lucy Fisher, p.g.a., Michael Pruss, p.g.a., David Franzoni

Oparty na postaciach stworzonych przez:

Davida Franzoniego

Autorzy fabuły:

Peter Craig i David Scarpa

Scenariusz:

David Scarpa

Reżyseria:

Ridley Scott

Obsada:

Paul Mescal, Pedro Pascal, Joseph Quinn, Fred Hechinger, Lior Raz, Derek Jacobi, z udziałem Connie Nielsen i Denzela Washingtona

#GLADIATORII

Aktualne informacje na temat filmu „Gladiator II” na portalach Instagram, Facebook i TikTok.

Zdjęcia i materiały prasowe można pobrać, korzystając z poniższych linków:

https://webmaster.paramountpictures.com/us/m/rvqvkywz5k/gladiator-ii

https://www.epk.tv/view/#/campaign/gladiator-ii/

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2559944/Paramount_Pictures_Logo.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2559945/Gladiator_II.jpg

Źródło: Paramount Pictures

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.11.2024, 16:08
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ