Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Nowy Jork, 18 listopada 2024 r. /PRNewswire/ -- W poniedziałek, 18 listopada, Paramount zadebiutuje z ostatnim trailerem filmu „Gladiator II” z użyciem strategii reklamowej roadblock o największym w historii globalnym zasięgu w mediach, docierając jednocześnie do ponad 30 mln widzów na całym świecie za pośrednictwem kanałów telewizyjnych, kablowych, cyfrowych i platform audio.
O godzinie 21:00 EST / 18:00 PST rozpocznie się równoczesna emisja trailera w ponad 4000 sieciach, platformach cyfrowych, lokalnych stacjach telewizyjnych, stacjach hiszpańskojęzycznych i w stacjach radiowych.
Najważniejsze z nich obejmują emisję na rodzimym rynku podczas poniedziałkowych rozgrywek futbolu amerykańskiego na kanale ABC, „NCIS” na kanale CBS, „The Voice” na NBC oraz „Rescue Hi-Surf” na kanale FOX. Jeżeli chodzi o platformy cyfrowe, widzowie zyskają okazję do obejrzenia trailera w ramach „przejęcia” slotów reklamowych (takeover) na Google, Roku, Meta, TikTok, Snap i na tysiącach innych stron. Uczestniczące sieci telewizji kablowej to, m.in., Paramount Global, Disney, FOX, NBC, Univision i Warner, a sieci radiowe obejmują takie platformy jak iHeart, Cumulus, czy Townsquare.
Na rynku międzynarodowym, strategia roadblock będzie realizowana na 53 kanałach we Francji, w Niemczech, we Włoszech, na Bliskim Wschodzie, w Holandii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, na 11 kanałach w Brazylii i Meksyku, oraz na 18 kanałach w Australii, Japonii, Korei i Tajwanie.
„Gladiator II” odnotował najlepszy międzynarodowy wynik otwarcia, osiągając rekordową wartość sprzedaży na poziomie 87 mln $, obejmującą płatne pokazy przedpremierowe i sprzedaż biletów na poziomie 28 mln $ brutto na 63 rynkach w sobotę, 16 listopada. Jest to najlepszy weekend otwarcia wytwórni Paramount Pictures dla filmu z kategorii wiekowej R i najlepszy międzynarodowy wynik otwarcia dla filmu Ridleya Scotta.
W USA „Gladiator II” trafi do kin w systemach Dolby Cinema, Premium Large Formats i IMAX 22 listopada 2024 r.
Paramount Pictures przedstawia film produkcji Scott Free, Lucy Fisher / Douglas Wick w reżyserii Ridleya Scotta pt. „Gladiator II”
Streszczenie:
Film legendarnego reżysera Ridleya Scotta, „Gladiator II”, jest kontynuacją epickiej sagi władzy, intrygi i zemsty, której akcja toczy się w starożytnym Rzymie. Lucjusz (Paul Mescal), który był świadkiem śmierci otoczonego czcią bohatera Maximusa z rąk wuja, jest zmuszony do wkroczenia na arenę Koloseum po tym, jak jego dom został zajęty przez despotycznych władców, którzy rządzą Rzymem żelazną pięścią. Z wściekłością w sercu i z nadzieją na lepszą przyszłość cesarstwa, Lucjusz musi spojrzeć w przeszłość, aby znaleźć siłę i honor, by przywrócić chwałę Rzymu jego ludowi.
Producenci wykonawczy:
Walter Parkes, Laurie MacDonald, Raymond Kirk, Aidan Elliott
Produkcja:
Douglas Wick, p.g.a., Ridley Scott, p.g.a., Lucy Fisher, p.g.a., Michael Pruss, p.g.a., David Franzoni
Oparty na postaciach stworzonych przez:
Davida Franzoniego
Autorzy fabuły:
Peter Craig i David Scarpa
Scenariusz:
David Scarpa
Reżyseria:
Ridley Scott
Obsada:
Paul Mescal, Pedro Pascal, Joseph Quinn, Fred Hechinger, Lior Raz, Derek Jacobi, z udziałem Connie Nielsen i Denzela Washingtona
#GLADIATORII
Aktualne informacje na temat filmu „Gladiator II” na portalach Instagram, Facebook i TikTok.
Zdjęcia i materiały prasowe można pobrać, korzystając z poniższych linków:
https://webmaster.paramountpictures.com/us/m/rvqvkywz5k/gladiator-ii
https://www.epk.tv/view/#/campaign/gladiator-ii/
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2559944/Paramount_Pictures_Logo.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2559945/Gladiator_II.jpg
Źródło: Paramount Pictures
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.11.2024, 16:08 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |