Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Cincinnati - (BUSINESS WIRE) - Sześcioodcinkowy serial dokumentalny pt. „Activate” stworzony przez Procter & Gamble i National Geographic, we współpracy z Global Citizen i RadicalMedia, miał swoją premierę w USA 5 września (czwartek) na kanale National Geographic. W każdym odcinku serialu ukazany został inny problem: ubóstwo, zrównoważone pozyskiwanie zasobów, kryminalizacja ubóstwa, reagowanie na katastrofy, edukacja dziewcząt, odpady z tworzyw sztucznych i globalny kryzys gospodarki wodnej. Zapowiedź serialu można obejrzeć tutaj.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu dostępna pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20190905005542/en/
Sześćdziesięciominutowe odcinki będą emitowane raz w tygodniu aż do 10 października, na kanale National Geographic w Stanach Zjednoczonych oraz w 172 innych krajach świata, w 43 językach. W serialu ukazane zostały działania podejmowane przez spółkę P&G i jej marki – Tide, Always, Charmin i Head & Shoulders, we współpracy z wieloletnimi partnerami, w tym m.in. Save the Children, World Vision, World Wildlife Fund, WEConnect International oraz Matthew 25: Ministries.
„Spółka P&G, wraz ze swoimi markami, pragnie odnieść się do krytycznych problemów współczesnego świata – powiedział Marc Pritchard, dyrektor ds. marek w P&G. - Od kilkudziesięciu lat podejmujemy działania w tych obszarach, a za pośrednictwem serialu +Activate+ chcemy wykorzystać nasz szeroki, ogólnoświatowy zasięg, obejmujący blisko pięć miliardów konsumentów, aby edukować i inspirować obywateli z całego świata”.
Spółka P&G posiada bogatą historię działań, w ramach których korzystała ze swoich marek i ludzi, aby ulepszać świat poprzez wspieranie rozwiązań krytycznych problemów i wyzwań, takich jak edukacja dziewcząt, czysta woda pitna, akcje pomocowe dla ofiar klęsk żywiołowych, zrównoważony rozwój czy nierówności społeczne. Za pośrednictwem takich inicjatyw jak realizowany wg formuły non-profit program na rzecz bezpiecznej wody pitnej dla dzieci – „Children's Safe Drinking Water” (CSDW), w ramach którego osobom potrzebującym z całego świata dostarczono ponad 15 mld litrów czystej wody, czy misja Always mająca na celu wyeliminowanie ubóstwa (#EndPeriodPoverty), P&G wykorzystuje swój wpływ i zasięg, aby wprowadzać zmiany, które naprawdę mają znaczenie.
„Jesteśmy dumni z możliwości współpracy z wydawnictwem National Geographic i ruchem Global Citizen oraz ich utalentowanymi artystami-ambasadorami i wieloma długoletnimi partnerami, którzy umożliwiają ludziom z całego świata wspólne zabranie głosu w sprawach, które wymagają wprowadzenia zmian” – powiedziała Allison Tummon Kamphuis, globalny lider programu ds. równości płci z ramienia P&G oraz programu CSDW.
Oprócz marek i bliskich współpracowników P&G w serii ACTIVATE pojawią się ambasadorzy i promotorzy programu Global Citizen, w tym m.in. Hugh Jackman, Common, Usher, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Darren Criss, Pharrell Williams, Uzo Aduba, Becky G oraz Priyanka Chopra Jonas.
Jako jeden z największych na świecie reklamodawców, P&G dywersyfikuje obecnie kanały, jakimi dociera do konsumentów, wykorzystując w tym celu autorskie treści oraz wpływowych partnerów, aby zwrócić powszechną uwagę na najbardziej naglące globalne problemy. Współpraca obejmować będzie także cyfrowe siedziby National Geographic i Global Citizen dla osób chcących bardziej zagłębić się w tematykę sześciu kluczowych problemów naświetlonych w serii dokumentów. Widzowie będą mogli włączyć się w działania realizowane w ramach programu Global Citizen i dowiedzieć się więcej na temat projektów realizowanych przez Tide, Always, Head & Shoulders czy Charmin.
Seria „Activate” miała premierę w Stanach Zjednoczonych na kanale National Geographic w czwartek, 5 września o godz. 10/9c (w zależności od lokalnego programu).
Więcej informacji o poszczególnych odcinkach:
„Activate”: Walka ze skrajnym ubóstwem
Premiera: czwartek, 5 września 2019
Hugh Jackman, Priyanka Chopra Jonas i Becky G włączają się w działania Global Citizen mające na celu zachęcenie światowych liderów do wprowadzenia zmian, które pozwoliłyby wyeliminować na całym świecie problem skrajnego ubóstwa. Podczas gdy Jackman przygotowuje się do organizacji dużego festiwalu w Central Parku, Becky G wybiera się do Meksyku, aby promować kampanię Global Citizen mającą motywować firmy do wspierania przedsiębiorstw prowadzonych przez kobiety. Eksperci opisują sytuację w zakresie skrajnego ubóstwa na świecie, postępy, jakie udało się poczynić na przestrzeni ostatnich 20 lat oraz innowacyjne rozwiązania wdrażane na świecie, w tym dotyczące odpowiedzialnego pozyskiwania zasobów przez P&G oraz jej markę Charmin.
„Activate”: Koniec z poręczeniami majątkowymi
Premiera: czwartek, 12 września 2019
Artyści i aktywiści, Common i Usher, przyłączają się do inicjatywy Global Citizen oraz jej oddolnych organizatorów, podejmując starania na rzecz reformy systemu sprawiedliwości mającej zakazać stosowania poręczeń majątkowych w stanie Nowy Jork. W ramach wysiłków P&G w zakresie walki z uprzedzeniami rasowymi, wyprodukowany w roku 2017 film pt. The Talk oraz nowa produkcja pt. The Look pokazują, z jakimi uprzedzeniami Afroamerykanie muszą nadal się mierzyć w codziennym życiu.
„Activate”: Edukacja nie może czekać
Premiera: czwartek, 19 września 2019
Zdobywczyni nagrody Emmy, aktorka Rachel Brosnahan dołącza do inicjatywy Global Citizen i udaje się na granicę z Peru, aby zobaczyć, w jaki sposób konflikty zbrojne i klęski żywiołowe wpływają na edukację dzieci. Po pełnych emocji spotkaniach z przesiedlonymi rodzinami, Brosnahan i przedstawiciele Global Citizen wracają do Stanów Zjednoczonych, gdzie namawiają władze Irlandii, Wielkiej Brytanii i USA do przeznaczenia milionów dolarów na powołanie ogólnoświatowego funduszu pod nazwą Education Cannot Wait (Edukacja nie może czekać). Miałby on służyć realizacji działań edukacyjnych w sytuacjach kryzysowych. Eksperci opisują niewspółmierny wpływ klęsk żywiołowych i konfliktów (zbrojnych) na kraje rozwijające się, a także skuteczne sposoby, w jakie osoby prywatne i firmy z całego świata, takie jak Tide, świadczą pomoc potrzebującym.
„Activate”: Dziewczyny zostają w szkole
Premiera: czwartek, 26 września 2019
Priyanka Chopra Jonas dołącza do Global Citizen i aktywistów na całym świecie, prowadząc kampanię na rzecz pokonania barier w edukacji dziewcząt. Tymczasem Gayle King i Bonang Matheba gromadzą dziesiątki tysięcy ludzi, aby wezwać rząd RPA do przeznaczenia 58 mln dolarów na cel związany z położeniem kresu „cyklicznej biedzie” i zapewnieniem dziewczętom edukacji dotyczącej menstruacji i artykułów higienicznych, jakich potrzebują, aby pozostać w szkole i zachować pewność siebie. Eksperci opisują szeroki zakres zagadnień, które powstrzymują dziewczęta przed zdobyciem wykształcenia w krajach rozwijających się oraz ogromny postęp, jaki dokonuje się na całym świecie, jak np. praca wykonywana przez kobiecą markę produktów pielęgnacyjnych Always w celu zapewnienia darmowych materiałów edukacyjnych.
„Activate”: Koniec z zanieczyszczeniem środowiska tworzywami sztucznymi
Premiera: czwartek, 3 października 2019
Pharrell Williams dołącza do inicjatywy Global Citizen, aby skłonić rządy, firmy i osoby prywatne do rozwiązania kryzysu związanego z zanieczyszczeniem oceanu tworzywami sztucznymi. Tymczasem Darren Criss podróżuje na Filipiny, aby być świadkiem tego, jaki wpływ mają tworzywa sztuczne na ludzi żyjących w skrajnym ubóstwie i wzywa obywateli całego świata do nakłonienia burmistrzów, aby w ich miastach produkcja odpadów była zerowa. Eksperci opisują nieproporcjonalny wpływ zanieczyszczeń tworzywami sztucznymi na ludzi w krajach rozwijających się oraz sposób, w jaki ludzie i marki, takie jak Head & Shoulders, pracują nad rozwiązaniem problemu na całym świecie.
„Activate”: Czysta woda
Premiera: czwartek, 10 października 2019
Gwiazda „Orange Is the New Black”, Uzo Aduba, dołącza do Global Citizen, zbierając miliony ludzi na całym świecie, aby domagać się czystej wody pitnej i odpowiednich warunków sanitarnych dla ludzi z całego świata znajdujących się w trudnej sytuacji. Podróżują do ojczyzny rodziców Aduby w Nigerii, gdzie wzywają gubernatorów do przeznaczenia funduszy państwowych na likwidację skażonej wody i kryzysów związanych z defekacją otwartą. Eksperci opisują wpływ zanieczyszczonej wody pitnej na ludzi w krajach rozwijających się oraz rozwiązania wdrażane na całym świecie, w tym program P&G Children's Safe Drinking Water Program.
Procter & Gamble
Oferując cieszące się zaufaniem, wiodące w swoich kategoriach produkty wysokiej jakości, firma P&G służy klientom na całym świecie. Do marek firmy należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach świata. Najnowsze informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie http://www.pg.com.
National Geographic
National Geographic Partners LLC (NGP), spółka joint venture Towarzystwa National Geographic i wytwórni 21st Century Fox, stanowi dla odbiorców na całym świecie wysokiej jakości źródło wiedzy o odkryciach naukowych oraz relacji z podróży i wypraw za pośrednictwem niezrównanej oferty platform medialnych. NGP obejmuje ogólnoświatowe kanały telewizyjne National Geographic (National Geographic Channel, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE) oraz platformy medialne i zorientowane na klienta National Geographic, w tym czasopisma National Geographic; studia produkcyjne; powiązane z nimi platformy cyfrowe i społecznościowe; książki; mapy; publikacje dla dzieci; i inne obszary działalności w zakresie podróży, światowych imprez i wydarzeń, sprzedaż materiałów archiwalnych, sprzedaż licencji, a także działalność e-commerce. Od 130 lat nadrzędnym celem National Geographic pozostaje poszerzanie wiedzy i świadomości na temat naszego świata. Każdego dnia staramy się iść jeszcze dalej, pokonując ograniczenia, by zaoferować naszym odbiorcom jeszcze więcej niż dotychczas. Co miesiąc, w 43 językach, docieramy do milionów ludzi ze 172 krajów na całym świecie. NGP przekazuje 27 procent zysków do Towarzystwa National Geographic Society, które jest organizacją non-profit, na prace naukowe i badawcze, ochronę przyrody i edukację. Więcej informacji na stronach internetowych natgeotv.com i nationalgeographic.com. Znajdź nas w serwisach Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn i Pinterest.
Global Citizen
Od pierwszego festiwalu Global Citizen, który odbył się w Nowym Jorku w 2012 r., platforma Global Citizen stała się jedną z największych i najbardziej znaczących platform skierowaną do młodych pokoleń na całym świecie, wzywającą światowych liderów do bycia konsekwentnym w osiąganiu celów ONZ w zakresie zrównoważonego rozwoju i położenia kresu skrajnemu ubóstwu do 2030 roku. Członkowie platformy podjęli zobowiązanie i przedstawili oświadczenia polityczne liderów opiewające na kwotę ponad 37,9 mld dolarów. Pozwoli ona wpłynąć na życie ponad 2,25 mld ludzi. Organizacja wdrożyła swój model działania w RPA, Australii, Indiach, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Belgii i Kanadzie. Stworzyła także platformę dla aktywistów, dzięki której będą oni mogli dowiedzieć się o sprawach, na których im najbardziej zależy, jak również podejmować związane z nimi działania, a nawet otrzymywać za nie specjalne punkty.
Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190905005542/en/
Źródło: Procter & Gamble
KONTAKT:
P&G Media
Julie deSylva
tel. 513-780-0006
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.09.2019, 09:05 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
„Played, Worn & Torn Auction” od Julien's powraca do miasta muzyki z legendarną aukcją 20-21 listopada 2024 r.
- 19.11.2024, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Saudyjska Komisja Filmowa uroczyście zamyka drugą edycję Konferencji Krytyki Filmowej
- 15.11.2024, 09:08
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Business Wire
-
Image
Te nietypowe znaleziska z lumpeksów zaskoczyły wszystkich
Branża tekstylna stoi w obliczu poważnych wyzwań środowiskowych. Szacuje się, że co roku produkuje się 100 miliardów sztuk odzieży, z czego ogromna część nigdy nie trafia do konsumentów lub jest noszona tylko kilka razy [1]. W ten sposób 92 miliony ton ubrań trafia każdego roku na wysypiska, tworząc toksyczne hałdy na pustyniach czy terenach wiejskich, przyczyniając się do rozwoju zjawiska zwanego „fast fashion”. To ilość, która mogłaby wypełnić… 1,5 miliona ciężarówek.- 14.11.2024, 08:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Semcore Sp. z o.o.