Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MIAMI BEACH, Floryda, 29 lipca 2013 r. /PRNewswire/ - Od dziś słuchawki będą "inteligentne" - powstaje Muzik (http://www.muzikofficial.com/), innowacyjna spółka dążąca do zmiany sposobu w jaki przeżywamy muzykę. Stworzony przez przełomowego innowatora Jasona Hardiego, Muzik oferuje nową przestrzeń o nazwie Social Smartware(TM). Termin ten opisuje płynne połączenie elektroniki użytkowej, treści i platform społecznościowych, których użytkownicy w sposób swobodny będą mogli odkrywać muzykę i dzielić się piosenkami. Muzik wprowadza na rynek pełną gamę produktów typu "smart audio" obsługujących mobilny ekosystem Muzik, który rozpocznie nową falę innowacji w dziedzinie słuchawek.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130729/NY54513LOGO-a)
(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130729/NY54513-b)
(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130729/NY54513-c)
(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130729/NY54513-d)
Flagowym produktem w przełomowej ofercie Muzik jest inteligentna nauszna słuchawka bezprzewodowa łącząca wysokiej jakości dźwięk, prosty i elegancki design oraz zupełnie nowe pojemnościowe przyciski dotykowe. To pierwsze słuchawki na świecie pozwalające użytkownikom na dzielenie się słuchanymi utworami na Facebooku i Twitterze lub natychmiastowe przesłanie piosenki z każdego miejsca na świecie.
"Chociaż przemysł muzyczny musi stawiać czoła wielu wyzwaniom, postęp technologiczny przynosi również całą gamę nowych możliwości, które wykorzystuje Muzik dając początek zupełnie nowej grupie produktów - powiedział Jason Hardi, założyciel, prezes i dyrektor generalny Muzik. - Słuchawki już nigdy nie będą służyć tylko do słuchania muzyki czy rozmowy przez telefon. Nasze urządzenia usprawnią nasze społeczne odkrywanie muzyki, dzielenie się nią, a także słuchanie jej i doświadczanie. Poza odkrywaniem muzyki z niecierpliwością oczekuję współpracy ze społecznością producentów aplikacji, wspólnie stworzymy wiele wspaniałych aplikacji korzystających z możliwości inteligentnych słuchawek".
"Po moim ostatnim projekcie związanym ze słuchawkami dostrzegłem opóźnienie w rozwoju i innowacyjności wśród producentów słuchawek, postanowiłem więc zaprojektować słuchawki, które zapewnią klientom prawdziwą łączność i możliwości modyfikacji ustawień. Powołując Muzik do życia wiedziałem, że potrzebny mi będzie ktoś, kto rozumie moją wizję, posiada wyostrzony zmysł biznesowy i świetnie zna branżę - dodał Hardi. - John Cawley był naturalnym pierwszym wyborem, szczególnie jeśli uwzględnimy jego doświadczenie w prowadzeniu działalności wartych wiele milionów dolarów w środowiskach biznesowych oraz dziesięcioletnie doświadczenie w przemyśle muzycznym".
John Cawley, dyrektor ds. strategicznych i wiceprzewodniczący Muzik przychodzi do firmy po pełnym sukcesów pełnieniu roli dyrektora ds. operacyjnych Music World Entertainment, spółki lepiej znanej jako firmy zarządzającej Beyonce i Destiny’s Child.
"Nie jesteśmy kolejnym zwyczajnym producentem słuchawek w branży audio - powiedział Cawley. - Jesteśmy producentem urządzeń do noszenia, tworzącym inteligentne słuchawki i akcesoriów. Wizja Jasona jest genialna, a spółka dąży do dołączenia do grona najbardziej innowacyjnych firm na świecie - Apple, Google, Microsoft, Nike i Samsung - w jednym z obecnie najpopularniejszych sektorów technologii do noszenia i urządzeń podłączonych do Internetu".
"Nasza misja jest klarowna - kontynuował Cawley. - Skoncentrujemy się na rozwijaniu produktów oraz budowaniu portfela patentowego, wciąż tworząc nowoczesne produkty zapewniające użytkownikom doskonałe wrażenia".
W ciągu ostatniego roku Hardi i Cawley razem stworzyli Muzik, opracowując solidną ofertę sprzętu i oprogramowania. Zatrudnili znakomity zespół złożony z najlepszych specjalistów w branży i połączyli inwestorów oraz myślących przyszłościowo partnerów strategicznych, którzy chcą dostarczyć konsumentom lepszych wrażeń poprzez interaktywne słuchanie muzyki.
Słuchawki Muzik i inne powiązane z nimi produkty pojawią się na rynku w czwartym kwartale 2013 roku. Przedsprzedaż produktów Muzik zostanie ogłoszona wkrótce. Odwiedź naszą stronę internetową: http://www.muzikofficial.com oraz znajdź nas w mediach społecznościowych: @MuzikOfficial.
Muzik
Założona przez Jasona Hardiego spółka Muzik jest firmą technologiczną, która wprowadza na rynek nową grupę produktów o nazwie Social Smartware(TM). Misją Muzik jest stworzenie najbardziej inteligentnych słuchawek na świecie. Zaprojektowanych do pracy ze smartfonami i łączących nowoczesne technologie z solidnym oprogramowaniem łączącym ludzi za pośrednictwem mediów społecznościowych. Znajdź Muzik w Internecie: www.muzikofficial.com oraz w mediach społecznościowych: @MuzikOfficial.
Źródło: Muzik
KONTAKT:
Megan Pollock
DKC public relations, marketing i kontakty z instytucjami państwowymi
tel. +1-202-552-5442
e-mail: Megan_Pollock@dkcnews.com
-
Natalie Gerke
DKC public relations, marketing i kontakty z instytucjami państwowymi
tel. +1-212-981-5124
e-mail: Natalie_Gerke@dkcnews.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.07.2013, 11:48 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |