Newsletter

Pierwsze na świecie inteligentne słuchawki z dostępem do mediów społecznościowych trafią na rynek w 2013 roku.

30.07.2013, 11:48aktualizacja: 30.07.2013, 11:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Muzik da konsumentom większe możliwości łączenia się, odkrywania muzyki i dzielenia się piosenkami.

MIAMI BEACH, Floryda, 29 lipca 2013 r. /PRNewswire/ - Od dziś słuchawki będą "inteligentne" - powstaje Muzik (http://www.muzikofficial.com/), innowacyjna spółka dążąca do zmiany sposobu w jaki przeżywamy muzykę. Stworzony przez przełomowego innowatora Jasona Hardiego, Muzik oferuje nową przestrzeń o nazwie Social Smartware(TM). Termin ten opisuje płynne połączenie elektroniki użytkowej, treści i platform społecznościowych, których użytkownicy w sposób swobodny będą mogli odkrywać muzykę i dzielić się piosenkami. Muzik wprowadza na rynek pełną gamę produktów typu "smart audio" obsługujących mobilny ekosystem Muzik, który rozpocznie nową falę innowacji w dziedzinie słuchawek.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130729/NY54513LOGO-a)

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130729/NY54513-b)

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130729/NY54513-c)

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130729/NY54513-d)

Flagowym produktem w przełomowej ofercie Muzik jest inteligentna nauszna słuchawka bezprzewodowa łącząca wysokiej jakości dźwięk, prosty i elegancki design oraz zupełnie nowe pojemnościowe przyciski dotykowe. To pierwsze słuchawki na świecie pozwalające użytkownikom na dzielenie się słuchanymi utworami na Facebooku i Twitterze lub natychmiastowe przesłanie piosenki z każdego miejsca na świecie.

"Chociaż przemysł muzyczny musi stawiać czoła wielu wyzwaniom, postęp technologiczny przynosi również całą gamę nowych możliwości, które wykorzystuje Muzik dając początek zupełnie nowej grupie produktów - powiedział Jason Hardi, założyciel, prezes i dyrektor generalny Muzik. - Słuchawki już nigdy nie będą służyć tylko do słuchania muzyki czy rozmowy przez telefon. Nasze urządzenia usprawnią nasze społeczne odkrywanie muzyki, dzielenie się nią, a także słuchanie jej i doświadczanie. Poza odkrywaniem muzyki z niecierpliwością oczekuję współpracy ze społecznością producentów aplikacji, wspólnie stworzymy wiele wspaniałych aplikacji korzystających z możliwości inteligentnych słuchawek".

"Po moim ostatnim projekcie związanym ze słuchawkami dostrzegłem opóźnienie w rozwoju i innowacyjności wśród producentów słuchawek, postanowiłem więc zaprojektować słuchawki, które zapewnią klientom prawdziwą łączność i możliwości modyfikacji ustawień. Powołując Muzik do życia wiedziałem, że potrzebny mi będzie ktoś, kto rozumie moją wizję, posiada wyostrzony zmysł biznesowy i świetnie zna branżę - dodał Hardi. - John Cawley był naturalnym pierwszym wyborem, szczególnie jeśli uwzględnimy jego doświadczenie w prowadzeniu działalności wartych wiele milionów dolarów w środowiskach biznesowych oraz dziesięcioletnie doświadczenie w przemyśle muzycznym".

John Cawley, dyrektor ds. strategicznych i wiceprzewodniczący Muzik przychodzi do firmy po pełnym sukcesów pełnieniu roli dyrektora ds. operacyjnych Music World Entertainment, spółki lepiej znanej jako firmy zarządzającej Beyonce i Destiny’s Child.

"Nie jesteśmy kolejnym zwyczajnym producentem słuchawek w branży audio - powiedział Cawley. - Jesteśmy producentem urządzeń do noszenia, tworzącym inteligentne słuchawki i akcesoriów. Wizja Jasona jest genialna, a spółka dąży do dołączenia do grona najbardziej innowacyjnych firm na świecie - Apple, Google, Microsoft, Nike i Samsung - w jednym z obecnie najpopularniejszych sektorów technologii do noszenia i urządzeń podłączonych do Internetu".

"Nasza misja jest klarowna - kontynuował Cawley. - Skoncentrujemy się na rozwijaniu produktów oraz budowaniu portfela patentowego, wciąż tworząc nowoczesne produkty zapewniające użytkownikom doskonałe wrażenia".

W ciągu ostatniego roku Hardi i Cawley razem stworzyli Muzik, opracowując solidną ofertę sprzętu i oprogramowania. Zatrudnili znakomity zespół złożony z najlepszych specjalistów w branży i połączyli inwestorów oraz myślących przyszłościowo partnerów strategicznych, którzy chcą dostarczyć konsumentom lepszych wrażeń poprzez interaktywne słuchanie muzyki.

Słuchawki Muzik i inne powiązane z nimi produkty pojawią się na rynku w czwartym kwartale 2013 roku. Przedsprzedaż produktów Muzik zostanie ogłoszona wkrótce. Odwiedź naszą stronę internetową: http://www.muzikofficial.com oraz znajdź nas w mediach społecznościowych: @MuzikOfficial.

Muzik

Założona przez Jasona Hardiego spółka Muzik jest firmą technologiczną, która wprowadza na rynek nową grupę produktów o nazwie Social Smartware(TM). Misją Muzik jest stworzenie najbardziej inteligentnych słuchawek na świecie. Zaprojektowanych do pracy ze smartfonami i łączących nowoczesne technologie z solidnym oprogramowaniem łączącym ludzi za pośrednictwem mediów społecznościowych. Znajdź Muzik w Internecie: www.muzikofficial.com oraz w mediach społecznościowych: @MuzikOfficial.

Źródło: Muzik

KONTAKT:

Megan Pollock

DKC public relations, marketing i kontakty z instytucjami państwowymi

tel. +1-202-552-5442

e-mail: Megan_Pollock@dkcnews.com

-

Natalie Gerke

DKC public relations, marketing i kontakty z instytucjami państwowymi

tel. +1-212-981-5124

e-mail: Natalie_Gerke@dkcnews.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.07.2013, 11:48
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ