Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pomysł zrealizowano pod patronatem Fundacji Moniki Matyjaszczyk przy współpracy z Zajezdnią Kultury w Pleszewie oraz Niepublicznym Liceum Ogólnokształcącym w Pleszewie.
Zanim instrument wyruszył w trasę, został pomalowany przez uczniów niepublicznego ogólniaka. Ozdobiony malunkami kwiatów odwiedził wiele miejsc, między innymi rynek, park miejski, osiedla wielorodzinne, przedszkole i inne uczęszczane lokalizacje.
Zagrać mógł każdy! Utwory prezentowali m.in. uczniowie Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Pleszewie wraz z nauczycielem fortepianu dr Marią Rutkowską.
Jak relacjonowali przechodnie, którzy licznie zatrzymywali się, aby posłuchać muzyki lub zagrać, to świetna promocja sztuki, wychowania artystycznego oraz wydarzenie poprawiające nastrój każdemu, kto “wędrujący fortepian” napotkał.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.09.2021, 20:24 |
Źródło informacji | Pleszew |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Blokees zostaje wyłącznym partnerem strategicznym wystawy „Podróż światła: 60. rocznica Ultramana”
- 03.07.2025, 14:17
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Mapa aspiracji pokolenia Zet: nowe światło na motywacje i potencjał młodych
Pokolenie Z wchodzi na rynek pracy z nowymi potrzebami, oczekiwaniami i sposobem działania. By lepiej zrozumieć, co motywuje młodych dorosłych, Fundacja THINK! oraz RMP Polska Instytut Durkalskiego, we współpracy merytorycznej z Fundacją Citi Handlowy im. L. Kronenberga i przy wsparciu finansowym Citi Foundation, opracowały raport pt.„Mapa aspiracji młodych. Co motywuje pokolenie Z”.- 30.06.2025, 11:56
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Wiedzy THINK!
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ