Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pierwsza edycja kampanii ograniczała się do mediów społecznościowych, gdzie historia o świątecznym Wartburgu kupionym przez wnuczkę od dziadka za symboliczne ciasto zyskała ogromną popularność, zdobywając ponad 13 milionów odsłon i 2,8 mln obejrzeń na YouTube. Sukces ten przyczynił się do rozszerzenia kampanii na nowe media. W obecnej edycji OTOMOTO wraca do historii babci i wnuczki, które sprzedają Wartburga – samochód, o który przez lata dbał dziadek, jego pierwszy właściciel.
OTOMOTO i inspirujące historie Polaków
Samochody odgrywają w życiu Polaków niezwykle ważną rolę. Dla większości z nas to drugi najważniejszy zakup, zaraz po mieszkaniu. Polacy kochają swoje auta i łączą z nimi wyjątkowe wspomnienia – od rodzinnych wyjazdów świątecznych po drobne codzienne przygody. OTOMOTO rozumie te więzi i oferuje przestrzeń, w której użytkownicy mogą dzielić się swoimi opowieściami i emocjami. Historie o samochodach, które przewożą pachnące pierniczki dla mamy, czy o pojazdach, które przez lata służyły rodzinie, są niezwykle bliskie każdemu, kto kocha motoryzację.
„Święta to idealny moment, aby marzenia stawały się rzeczywistością. W domach Polaków te marzenia to często samochody: dla jednych stoją one w przydomowym garażu dziadka - jak w mojej ulubionej historii o Wartburgu, a dla innych są to nowe egzemplarze, prosto z salonu samochodowego. Bardzo się cieszę, że w spełnianiu wszystkich tych marzeń OTOMOTO pomaga już od 20 lat” - mówi Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO/OLX Group.
Emisja na szeroką skalę
Świąteczny spot od 12 listopada emitowany jest w telewizji, radiu i internecie, a kampanię wspierają media społecznościowe i OOH. Poprzednie odsłony kampanii „Prawdziwe Historie” zdobyły uznanie na konkursach, m.in. Złote Spinacze i Golden Arrows, co podkreśla ich wartość dla widzów i branży. A całą „Prawdziwa Historię” o wyjątkowym egzemplarzu Wartburga można obejrzeć na YouTube.
Źródło informacji: OTOMOTO
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.11.2024, 08:00 |
Źródło informacji | OTOMOTO |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Julien's prezentuje aukcję „Channel Surfing” będącą uczczeniem historii telewizji na świecie
- 16.04.2025, 09:43
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PR Newswire
-
Image
RevitaLash® Cosmetics ogłasza zamiar zebrania 10 milionów dolarów na wsparcie inicjatyw na rzecz walki z rakiem piersi
- 16.04.2025, 09:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
„Światy Łączone Słowami” - prezentacja programu Republiki Korei - Gościa Honorowego Międzynarodowych Targów Książki w Warszawie 2025
Korea to kraj o niezwykle bogatej historii i kulturze, głęboko zakorzeniony w tradycji, a jednocześnie innowacyjny i wyznaczający światowe trendy w wielu dziedzinach. Zachwyca przy tym sztuką, muzyką i tańcem, ale przede wszystkim - literaturą, która zdobywa serca czytelników na całym świecie. Republika Korei jest gościem honorowym Międzynarodowych Targów Książki w Warszawie, które w tym roku odbędą się od 15 do 18 maja w Pałacu Kultury i Nauki, na placu Defilad i po raz pierwszy także w przestrzeniach Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Bogaty i różnorodny program wydarzeń pod hasłem „Światy Łączone Słowami” jest zaproszeniem do bliższego kontaktu z literaturą, kulturą i sztuką współczesnej Korei oraz odkrycia, jak wiele nas łączy.- 15.04.2025, 13:26
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Fundacja Historia i Kultura
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ