Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Pierwsza edycja kampanii ograniczała się do mediów społecznościowych, gdzie historia o świątecznym Wartburgu kupionym przez wnuczkę od dziadka za symboliczne ciasto zyskała ogromną popularność, zdobywając ponad 13 milionów odsłon i 2,8 mln obejrzeń na YouTube. Sukces ten przyczynił się do rozszerzenia kampanii na nowe media. W obecnej edycji OTOMOTO wraca do historii babci i wnuczki, które sprzedają Wartburga – samochód, o który przez lata dbał dziadek, jego pierwszy właściciel.
OTOMOTO i inspirujące historie Polaków
Samochody odgrywają w życiu Polaków niezwykle ważną rolę. Dla większości z nas to drugi najważniejszy zakup, zaraz po mieszkaniu. Polacy kochają swoje auta i łączą z nimi wyjątkowe wspomnienia – od rodzinnych wyjazdów świątecznych po drobne codzienne przygody. OTOMOTO rozumie te więzi i oferuje przestrzeń, w której użytkownicy mogą dzielić się swoimi opowieściami i emocjami. Historie o samochodach, które przewożą pachnące pierniczki dla mamy, czy o pojazdach, które przez lata służyły rodzinie, są niezwykle bliskie każdemu, kto kocha motoryzację.
„Święta to idealny moment, aby marzenia stawały się rzeczywistością. W domach Polaków te marzenia to często samochody: dla jednych stoją one w przydomowym garażu dziadka - jak w mojej ulubionej historii o Wartburgu, a dla innych są to nowe egzemplarze, prosto z salonu samochodowego. Bardzo się cieszę, że w spełnianiu wszystkich tych marzeń OTOMOTO pomaga już od 20 lat” - mówi Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO/OLX Group.
Emisja na szeroką skalę
Świąteczny spot od 12 listopada emitowany jest w telewizji, radiu i internecie, a kampanię wspierają media społecznościowe i OOH. Poprzednie odsłony kampanii „Prawdziwe Historie” zdobyły uznanie na konkursach, m.in. Złote Spinacze i Golden Arrows, co podkreśla ich wartość dla widzów i branży. A całą „Prawdziwa Historię” o wyjątkowym egzemplarzu Wartburga można obejrzeć na YouTube.
Źródło informacji: OTOMOTO
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.11.2024, 08:00 |
Źródło informacji | OTOMOTO |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Figurki Blokees z kolekcji objętych ochroną własności intelektualnej zachwycają fanów podczas 2024 Singapore Comic Con
- 10.12.2024, 08:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Festiwal Filmowy Eurazja - druga edycja już wkrótce w stolicy
Festiwal Filmowy Eurazja powraca z drugą edycją, prezentującą zróżnicowany wybór filmów z Europy, Azji Centralnej i Bliskiego Wschodu. Tegoroczny festiwal odbędzie się w dniach 9-15 grudnia 2024 w samym centrum stolicy, oferując widzom nie tylko seanse filmowe, ale również spotkania z twórcami. Tym razem serce Festiwalu zabije w gmachu Pałacu Kultury i Nauki - Kinotece.- 06.12.2024, 13:26
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Biuro Prasowe Festiwalu Filmowego Eurazja